Catrice All matt plus puder - recenzija

1/25/2017

Bok drage moje!!
Evo mene natrag nakon kraćeg zatišja!! Nagomilale su obveze, no bitno je da sam sada ovdje. Danas vam donosim recenziju pudera koji je kod mene u svakodnevnoj upotrebi! Ako imate masnu T-zonu ili masno lice uopće, ovo je recenzija za vas!!!

Ovaj puder sam kupila kada su ovu nijansu (030 - warm beige) nažalost izbacivali iz asortimana! Razmišljala sam da li da uopće pišem ovu recenziju, s obzirom na to da nijanse niti nema u ponudi, ali tekstura i ponašanje na koži je isto kao i kod ostalih nijansi pa nema potrebe prešutjeti vam dojmove o ovom odličnom proizvodu. 

Ambalaža je jako kvalitetna. Debelo mat staklo na kojem se nalaze slova koja do danas nisu izblijedila niti se ogulila. Puder se dozira pumpicom koja je također kvalitetna i lijepo dozira proizvod. Meni je jedna pumpica dovoljna za cijelo lice. S obzirom na to da ga treba jako malo da bih postignula učinak koji želim, mislila sam da će mi puder potrajati cijelu vječnost. No, kako ga nanosim svaki dan na lice opasno sam se približila kraju... 


Tekstura pudera je točno onakva kakvu preferiram. Znači to nije tipični tekući puder, već bih ja rekla da je to mousse puder, ali u tekućem obliku. Tekstura me jako podsjeća na WnW puder o kojem sam vam pisala recenziju. Ako vam je taj puder odličan bit će vam i ovaj. Kada su izbacili ovu nijansu uveli su svjetliju i mislim da će mi ta potpuno odgovarati. Iako je ova nijansa trenutno pretamna za mene, puder se toliko dobro blenda da se nesklad nijanse pudera s bojom moga lica niti ne primijeti. Kada ga setiram puderom u prahu nijansa mi taman odgovara. Prekrivenost je srednja, no puder se lako nadograđuje do potpune prekrivenosti. Nema straha od cakey efekta. 


Na ovoj slici vidite koliko je nijansa tamnija od moje blijede kože, a na slici dolje ćete vidjeti kako izgleda kada se dobro izblenda. Na meni puder ne oksidira. Nisam imala nikakve negativne reakcije na koži u vidu prištića, crvenila... Ima blagi, svježi miris koji se meni jako sviđa. 


Obavezno ga nanosim Essence bockalicom koja, kao i uvijek, odlično obavi posao. Odmah nakon nanošenja pudera koža izgleda dewy, ali taj efekt odlazi jer se puder suši u mat finiš! Ja ga nanosim na način da tu jednu pumpicu istisnem na prst i onda rasporedim proizvod po cijelom licu. Žurba nije potrebna jer se puder ne suši brzo, tako da ima dovoljno vremena za blendanje. Ne suši se ni približno brzo kao Catrice HD puder za lice. 
Na ambalaži se vidi tvrdnja da puder traje i do 18 sati. Na meni traje nekih 6 sati, što mi je sasvim ok. Kada se zasjajim, uklonim sjaj sa papirićem za blotanje. Na lice nanesem puder u prahu koji se super ponaša na tekućem puderu i nakon drugog nanošenja. 
Mogu vam mirne duše reći da je ovo jedan od ukupno tri pudera koje ja doslovno obožavam ( druga dva su WnW tekući puder i Catrice HD puder za lice). 


Sastav:
AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, GLYCERIN, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, TITANIUM DIOXIDE, ZINC OXIDE, SODIUM CHLORIDE, TRIETHYLHEXANOIN, STEAROYL INULIN, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYSORBATE 80, ACRYLATES/C 12-22 ALKYL METHACRYLATE COPOLYMER, HYDRATED SILICA, DIMETHICONE/METHICONE COPOLYMER, PEG-10 DIMETHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PEG-8, ALUMINUM HYDROXIDE, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, HYDROGEN DIMETHICONE, TOCOPHEROL, PROPYLENE GLYCOL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HEXYL CINNAMAL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Nadam se da vam se recenzija svidjela!! Jeste li isprobale ovaj puder? Ako niste, što čekate?! :) Pišite mi u komentarima koji puder trenutno koristite?? 

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram