Empties #8

12/21/2016




Pozdrav drage moje!! Kako ne bih vukla smeće u sljedeću godinu, odlučila sam natipkati post o emptiesima! Iako ih nema puno kao inače, mislim da ih ima dovoljno, a stvarno ne želim ući u novu godinu s vrećicom smeća u ormaru!!



Balea gel za tuširanje ste mogle vidjeti u posljednjem new in postu! Svijetlo je zelene boje, guste teksture i miriši na svježe, zelene jabuke. Šteta što se miris ne zadrži na koži nakon tuširanja, jer je stvarno osvježavajući!! Nakon korištenja je potrebno nanijeti losion za tijelo, jer malo isušuje kožu.


Avon Advance Tehniques maska za kosu sa arganovim uljem mi je bila odlična!! Lijepo je njegovala kosu i pružala joj sjaj. Inače, maska je iz iste linije kao i poznato Avonovo ulje za kosu, koje sam također potrošila, ali nespretna kakva jesam razbila sam bočicu!! Avon je nedavno promijenio ambalažu ove maske, a za sastav nisam sigurna. 


Još jedan Avonov proizvod. Parfemska voda Summer white sunset, prekrasnog svježeg mirisa!! Potrošila sam ju u roku mjesec dana! Odlično miriši i dosta se dugo zadržava na koži!! U aktualnom katalogu je u ponudi za samo 39 kuna, pa ako ste u mogućnosti naručite si ga!! 
Essence kremasti ruž za usne iz LE Guerilla Gardening je nijansa kojoj gravitiram kada ne znam kakav ruž staviti. Dugotrajan, plavog podtona pa su mi zubi ekstra bijeli, suši se mat.. Nedavno sam ga ponovno željela staviti na usne, ali promijenio je miris, pa sam ga teškog srca morala baciti u smeće. 

Od losiona za tijelo potrošila sam Avon Skin so soft losion kojeg sam već nekoliko puta iznova kupila. Nakon korištenja koža zaista bude mekša. O mirisu da ne pričam! Divota. Ne sumnjam da ga neću ponovno kupiti. Dove losion za tijelo sam potrošila brzinom munje jer je dosta tekuć. Miris je božanstven i jako se dugo zadrži na koži!! O njemu čete čitati zasebnu recenziju!!


Ebeline četkica za čišćenje lica mi je bila odlična, no iz nekog razloga je popucala. No, s njom nisam pretjerivala, jer sam nakon dva tjedna uzastopnog korištenja počela dobivati upaljene akne po licu. Vlasi četkice su plastične i ne baš najnježnije, pa je četkica dušu dala za piling lica jednom mjesečno!
O Balea maskama ste mogle čitati ovdje. Avon Anew krema za područje oko očiju je odlična i dobila je svoju zasebnu recenziju ovdje. 


U zadnjim novitetima ste mogle čitati i o L'oreal šamponu i regeneratoru!! L'oreal Elseve Color - vive liniju sam već koristila i sviđa mi se. Lijep njeguje kosu i čuva boju, pa sam si produžila vrijeme između bojanja kose. Šampon iz linije Ultra - gloss je bio prosječan. S obzirom na to da u sebi sadrži šljokice bojala sam se da će mi kosa biti puna šljokica, no to se nije dogodilo. 

Što ste vi u posljednje vrijeme potrošile?? 

You Might Also Like

2 comments

  1. Kod mene se vise gomila nego trosi :) Bas me zanima ta Ebelin cetka, gledah je pre neki dan u Dm-u i delovala mi je malo grublje za lice pa je zato nisam uzela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlačice jesu malo grublje, ali meni je to odgovaralo. Naravno, nisam ju koristila svakodnevno, nego nekoliko puta na mjesec. Za tu namjenu je sasvim dobra i ostavljala je kožu mekom i čistom! Ukoliko imaš osjetljivu kožu, onda ti ju ne bi preporučila. :)

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram