Eveline Art scenic 2 u 1 korektor

2/20/2017


Pozdrav drage moje!!
Danas vam donosim recenziju korektora kojeg dugo koristim i jako ga volim! No, kako ti biva s porastom make-up kolekcije jednostavno sam zaboravila na njega. Nedavno sam radila "shop my stash" i naišla na ovu divotu. S obzirom na to da sam se ponovno zaljubila u njega, odlučila sam mu posvetiti zasebnu recenziju! :)


Na prvoj slici možete vidjeti da korektor dolazi zapakiran u kartonsku kutijicu, što se na prvu jako razlikuje od ostalih drogerijskih brandova koji korektore prodaju u tubicama. U ovom slučaju je puno manja vjerojatnost da će si netko dati truda i otvoriti kutijicu, pa onda još i korektor. Znam da se meni ne bi dalo! :) A i ako si netko da takav zadatak, na kutijici će se jako dobro vidjeti da li je otvarana ili ne. 



Korektor je pakiran u klasičnu plastičnu tubicu. Slova i čep su zlatne boje, što tubici daje dozu elegancije. Slova s korištenjem izblijede, ali barem u početku su tu. Na čepu se nalazi naljepnica koja sadrži podatke o količini korektora (7ml). 
Nijansa koju ja imam je 06 Ivory. Izabrala sam svjetliju nijansu jer sam ju prvenstveno namijenila za područje očiju. Ovaj korektor ne bih ni preporučila za prekrivanje prištića jer u sebi sadrži iluminirajuće čestice koje će odlično posvijetliti područje oko očiju, ali za prištiće nije jer bi nanošenjem na prištiće samo još više pažnje usmjerile na njih! :)


Aplikator korektora je po meni odličan. Ravan, mekan i odličan za doziranje korektora. Samo grlo tubice je dosta usko, tako da nema šanse da izvučete previše korektora van. Iako se na slici čini da je korektor bež boje, ja bih rekla da u sebi ima i mrvicu rozog pigmenta. Upravo ta mrvica rozog pigmenta lijepo posvjetljuje kožu ispod očiju. Kada izblendam korektor, područje ispod očiju izgleda baš svježe. 



Korektor je jako prozračan, kremast i ne ostavlja osjećaj težine na koži. Nisam imala problema s time da mi je isušio kožu ispod očiju. Smatram da se to može izbjeći kod svakog korektora ako se područje oko očiju ispravno njeguje. Korektor se jako lagano blenda, ne uvlači se u borice oko očiju, i kada se setira puderom u prahu, ostaje na mjestu. Moć prekrivanja mu je taman. Sigurno nećete dobiti prekrivanje kao kod Catrice kamuflaže. Ovaj koretkor vam nudi prirodan i svježi izgled. Iako na ambalaži piše da traje 24 sata, to vam ne mogu potvrditi jer nikada toliko dugo ne nosim make up. Ali, meni traje dok ne skinem šminku, a to je sigurno nekih 8 sati. 

Ako sam vas zainteresirala za ovaj odličan, a povoljan proizvod škicnite si ga u Kozmo drogerijama. Cijena mu je 20 - 25 kuna!! 

Da li ste isprobale ovaj korektor?? Koji korektor vi trenutno koristite?




You Might Also Like

8 comments

  1. Koristila sam ovaj korektor i bila samo oduševljena ovome, ali volim uvijek isprobavati nove stvari, pa se nisam nikako vratila na ovaj korektor - ali je definitivno jedan od meni dražih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako mi je i samoj!! Isto sam ga stavila u ladicu i jednostavno zaboravila, ali kada sam ga ponovno stavila u upotrebu doslovno sam se ponovno zaljubila u njega!! :)

      Delete
  2. Obavezno cu ga probati, narocito posle ovako pozitivnih utisaka :). Sad trosim Essence Stay All Day, odlican je i on. Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam isprobala taj, to je onaj sa spužvicom?? Ako je to taj, taj mi je na WL!!

      Delete
  3. Imala sam ovaj korektor i mogu reći da je cijenom i kvalitetom jedan od boljih drogerijskih korektora

    ReplyDelete
  4. Zvuči super, moram probati. :D Ja trenutno koristim neki od Catricea, onaj u srebrnoj ambalaži, oblik penkala, nezz kak se zove...ali mi nije nešto posebno, uvlači se u borice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, meni je i taj bio jako dobar.. Lijepo mi je posvijetlio područje ispod očiju. Dobro sam ga setirala i nisam imala problema. Jedini problem je bio što sam ga brzo potrošila :)

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram