Decluttering make - up kolekcije - puderi -

9/04/2017


I tako, došla sam do situacije kada mi više ništa ne stane u stol u kojem držim šminku, pa je krajnje vrijeme da malo očistim kolekciju. Vjerujte mi, teške muke! :) Ok, nekim proizvodima je već debelo prošao rok trajanja, a neki mi jednostavno ne odgovaraju pa je vrijeme da se oprostim s njima kako bih mogla uživati u proizvodima koje stvarno volim koristiti... A i kako bih napravila mjesta za nove! :)



Prvi na redu su Avon tekući puderi. Odmah da znate, sve ih ostavljam! :) S lijeva na desno se nalaze matirajuća verzija, illuminating verzija i Extra lasting puder, koji je ujedno najnoviji dodatak mojoj kolekciji. Sa sva tri pudera sam jako zadovoljna, jačina prekrivanja kod sva tri je jako različita, pa ako želite jače prekrivanje preporučujem vam Extra lasting puder, a ako volite slabije prekrivanje onda ili matirajući ili illuminating puder. O sva tri pudera ću pisati recenzije, pa neću previše otkrivati o njima, ali jedina stvar na koju vas želim upozoriti je ta da nijanse nisu iste u linijama, neovisno o tome što se zovu isto. Primjerice, prvi puder s lijeve strane i ovaj u sredini su oba nijansa Cream, ali nisu iste.. Šteta, jer bi nam to jako olakšalo kupovinu preko kataloga... 


BH Cosmetics tekući puder u nijansi Medium Olive je pravo razočarenje. Naručila sam ga za vrijeme Black Friday akcije za smiješnu cifru i veselila sam mu se kao malo dijete.. Kad je napokon došao imala sam što vidjeti. Najsvjetlija nijansa u njihovom asortimanu je pretamna za mene. Što je najgore još i oksidira u narančasto. Šteta, jer su mu i finiš i prekrivanje sasvim ok. Ovaj puder nažalost izlazi iz moje kolekcije. 


Nedavno sam od Avona dobila PR paketić koji je sadržavao i obje nijanse njihovih krema za samotamnjenje. Kreme su namijenjene za samotamnjenje lica. Još ih nisam stigla isprobati, jer sam još uvijek tamna od mora. Iskreno, nemam baš naviku mazati se kremama za samotamnjenje po licu. Prije sam to radila, pa su mi izbijali potkožni, upaljeni prištevi koji su užasno boljeli. U svakom slučaju, ne trebaju mi obje nijanse, pa ću jednu sačuvati za buduće darivanje! 


Bourjois 123 Perfect tekući puder sam kupila davnih dana na Kozmo happy vikend akciji. Toliko težak puder u životu nisam isprobala. Nakuplja se oko nosa, u boricama, ističe suhe dijelove i pomalo i isušuje. Nikako mi ne stoji na licu i oksidira. Pisala sam o njemu u proizvodima koji su me razočarali. 


Catrice HD Liquid Coverage ostaje u kolekciji. Sviđa mi se njegov finiš, ali samo kada ga nanosim prstima. Sviđa mi se i prekrivanje i činjenica da ne izgleda cakey na licu. On ima i zasebnu recenziju pa ju pročitajte, ako vas zanima.


Bez Catrice HD Multi - Talent pudera ne prođe ni jedno šminkanje. Mislim da sam već svima dosadna jer ga stalno spominjem. Ali odličan je, toliko je sitno mljeven da je baršunast pod prstima. Osim što pomaže pri matiranju pudera, daje i mrvicu prekrivanja. Ne izgleda brašnasto na licu nego se lijepo stopi s make up-om. 


O staroj i novoj verziji Catrice Matt Mousse pudera sam pisala usporednu recenziju ovdje. Stara verzija definitivno ide van iz kolekcije jer je stvarno vrijeme. Ono što me čudi je to da se nije posušila, ali s obzirom na činjenicu da sam umakala kist u nju prilikom svakog šminkanja sigurno više nije dobra. Novu verziju si ostavljam, jer mi se jako sviđa finiš koji ostavlja na licu. Ovi puderi su za sve koji muku muče s masnom kožom, jer će vas ovo pošteno matirati. Prekrivanje je isto vrhunsko, ali istovremeno ne izgleda cakey. Naravno treba paziti s količinom koja se nanosi. Dovoljno je samo dodirnuti puder s kistom i imate dovoljno pudera za jedan obraz. 


Holika Holika Petit BB kreme su divota!! Prekrivanje im je bolje i od nekih tekućih pudera koje imam, a opet su jako lagane na licu. Trenutno imam Bouncing, Clearing i Moisturizing BB kremu i sa svima sam zadovoljna. Ipak, Bouncing (žuta) izlazi iz kolekcije jer je, što se tiče teksture, drugačija od prve dvije. Ako ju ne koristim duže vrijeme onda se krema razdvoji na tekući i gusti dio, pa ju je potrebno dobro protresti prije korištenja. Takva mi je i došla. Druge dvije ostaju u kolekciji. Znam da sam vam obećala recenziju ovih divotica i uskoro čete ju čitati!! :)


Maybelline Fit Me matte + poreless tekući puder mi je bez veze. Nije ni blizu onome što sam vidjela u brojnim recenzijama na YT. O njemu ste mogle čitati u postu o proizvodima koji su me razočarali. Toliko sam mu šansi davala, toliko sam ga htjela voljeti da mi je ostalo još nešto manje od pola tubice, pa ga neću maknuti iz kolekcije. Irena s Made For Women bloga mi je savjetovala da ga probam pomiješati s Catrice HD puderom, pa ću ga i tako isprobati. Dok ga potrošim, valjda ću naći neku kombinaciju koja mi odgovara. 


Ovo su puderi i kreme koje sam izbacila iz kolekcije. Avon True kremu ću sačuvati za sljedeće darivanje. Holika Holika BB kremu ću proslijediti prijateljici, a BH Cosmetics tekući puder, Bourjois tekući puder i Catrice Matt Mousse pudere sam bacila u smeće. 


Ovo su puderi i kreme koji su ostali u kolekciji. Bode me u oči onaj Maybelline puder! :D Znam, još uvijek imam previše pudera, ali trebaju mi!! :D Realno, ne trebaju mi, ali izuzev Maybelline pudera kojeg ne volim, ali ga samo želim potrošiti do kraja i Avon kreme za samotamnjenje koju još nisam isprobala, ovo su sve puderi koje jako volim!! 


Koliko pudera vi imate?? Sljedeće u redu čišćenja kozmetike bi mogla biti mono sjenila? Odmah da kažem da highlightere neću izbacivati iz kolekcije, jer mi svi trebaju!!! :D :D 

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram