Avon mark. highlight strobing duo

10/23/2017

Avon mark strobing duo recenzija

Već i ptice na grani znaju da sam ja veliki ljubitelj highlightera. Možete zamisliti moje oduševljenje kada mi je Avon poslao paketić u kojem je bilo i ovo čudo! Već neko vrijeme me privlače kremasti proizvodi za lice i ovaj proizvod je došao kao naručen! To je bilo moje početno oduševljenje, a onda sam ga počela isprobavati... Da li mi se svidio ili ne, saznajte u recenziji!!!



Avon mark strobing duo 1

Proizvod dolazi zapakiran u kartonsku kutiju na kojoj se nalazi prepoznatljiv mark. logo. Također, na kutijici su sve potrebne informacije, kao što je sastav (vidi dolje). S unutrašnje strane kutijice se nalaze informacije o načinu korištenja. Rok upotrebe ovog proizvoda je tri godine od datuma proizvodnje (koji je vidljiv na ambalaži), a preporučljivo vrijeme korištenja je dvanaest mjeseci od otvaranja proizvoda. Mislim da je to sasvim u redu, jer se radi o kremastom proizvodu. Ovdje se radi o 2 u 1 proizvodu. S jedne strane nalazi se iluminator, a s druge strane se nalazi rumenilo. Količina proizvoda je 8 grama, što bi značilo da svaki proizvod ima 4 grama. Redovna cijena u katalogu je 99 kuna, što je dosta visoka cijena, pa vam svakako preporučujem da ga nabavite kada je na akciji. 

                                      Avon mark strobing duo 2
Krenimo s recenzijom iluminatora. Iluminator je bijele boje u ambalaži i neka vas to ne preplaši, jer se boja u potpunosti izgubi kada ga nanesete na lice. Znači, on je na licu proziran. U sebi sadrži jako puno sitno mljevenih šljokica, koje će se itekako vidjeti na licu. Također treba paziti da ga se ne nanese previše, jer ćete se sjajiti kao Edward Cullen iz Sumraka na suncu. Naime, kada ga nanosim na lice uopće se ne vidi koliko sam ga nanijela, pa moram provjeravati na danjem svijetlu. Najbolje se vidi kada je sunčano, što čete vidjeti po swatchevima. Pod prstima se ponaša kao balzam, nije pretvrd i nije hrapav jer su šljokice jako sitno mljevene. 

Avon mark strobing duo 3

Kao što se to događa s većinom kremastih proizvoda i iluminator blijedi kroz dan i kako blijedi tako šljokice više dolaze do izražaja. Ne blijedi onoliko koliko sam mislila jer ipak dio na koji nanesem iluminator ili rumenilo ne setiram puderom u prahu..

Avon_mark_strobing_duo_4

S druge strane sticka se nalazi rumenilo. Rumenilo je prekrasne ciglaste nijanse sa srebrnim fino mljevenim šljokicama. Iako sam se isprva preplašila ove tamne boje, nanošenjem se može dozirati pigmentacija. Od oba proizvoda u sticku, moram priznati da mi se rumenilo više sviđa i da njega češće nosim. Pigmentacija se također gubi tijekom dana i na kraju ostane lagani sloj rumenila s puno srebrnih šljokica. Ono što je odlična stvar kod kremastih proizvoda je ta da prežive velike vrućine, tako je i s ovim rumenilom. 

Avon mark strobing duo 5

Ono što me ispočetka zabrinulo kod rumenila je to što mu se vide brazde od lijevanja u kalup. Bojala sam se da se slojevi ne razdvoje kod korištenja, ali to se za sad nije dogodilo. Nanosim ga prstima, pa vjerujem da se ni neće dogoditi. 

Avon mark strobing duo 6
Slikano na dnevnom svijetlu bez sunca

Na swatchevima vidite kako izgledaju na danjem svijetlu sa suncem i bez sunca. Ovo nije samo jedan sloj proizvoda nego četiri sloja. Kao što vidite na slici proizvod se jako lijepo nadograđuje, a također vidite da su crte jako široke, pa stvarno preporučujem da rumenilo i iluminator nanosite prstima. Nikad ne koristim rumenilo i iluminator istovremeno, jer oba proizvoda zasebno daju prekrasan svježi sjaj. Također, iluminator izbjegavam koristiti na T - zoni jer je moja T - zona masna i sama se zasjajim tijekom dana. 

Avon mark strobing duo 7
Slikano na dnevnom svijetlu sa suncem

Iako se radi o proizvodu u sticku, ja ga ne nanosim direktno iz sticka jer sam primijetila da mi razvlači puder po licu kada ga nanosim na taj način. Isto tako nemam kontrolu kada ga nanosim direktno iz sticka, pa dobijem debelu crtu rumenila ili iluminatora na licu. Proizvod najbolje izgleda kada ga nanosim prstima. Toplinom prsta ga zagrijete i onda dobijete onu kremastu teksturu, odlično se stapa s ostatkom proizvoda na licu i možete dozirati jačinu pigmentacije. 
Oba proizvoda ističu pore i teksturu lica. S obzirom na to da ja imam proširene pore u T - zoni, nanosim ih na vrhove jagodica, počevši od ruba lica pa prema sredini. Izbjegavam nanošenje preblizu T - zoni jer osim proširenih pora je i masna, pa bi u kombinaciji s ovim proizvodom izgledala grozno. 

Avon highlight strobing duo sastav
Sastav
Na kraju vam mogu reći da mi se sviđa Avon mark. strobing duo. Više koristim rumenilo, jer je nijansa taman za ovo razdoblje i daje prekrasan sjaj, pa imam rumenilo i highlighter u jednom. U budućnosti bih voljela vidjeti stick za konturiranje od Avona, mislim da bi to bio pun pogodak. Proizvod bi se svidio curama sa suhom i normalnom kožom. Nama s mješovitom kožom isto odgovara, ali treba paziti kako i gdje se nanosi. Curama s masnom kožom ovaj proizvod ne bi preporučila. Također, ekipa koja voli isključivo mat rumenila može slobodno preskočiti ovaj proizvod. 

Sviđa li vam se ovakav tip proizvoda? Jeste li isprobale Avon mark. strobing duo??? Volite li kremaste proizvode ili ste više pobornik klasičnih proizvoda u kamenu?

*PR



You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram