L'oreal Extraordinary ulje za lice

11/22/2017

L'oreal Extraordinary ulje za lice

Sad kada sam na svega nekoliko kapi ovog predivnog ulja za lice, odlučila sam vam napisati recenziju. Ulja inače volim koristiti u njezi svoje kože, neovisno o tome što mi je koža masna. Koje god ulje sam do sada koristila, nisam imala nikakvih loših iskustava. Da li je i s ovim tako?? Saznajte u recenziji....





L'oreal Extraordinary ulje za lice recenzija

L'oreal Nutri Gold Extraordinary ulje za lice je suho ulje za lice koje u sebi sadrži čak 8 esencijalnih ulja. Iako je ovo verzija za normalnu kožu lica odlučila sam mu pružiti šansu, jer mi je u vrijeme kada sam ga počela koristiti trebala dodatna njega uz noćnu kremu za lice.
Moja koža lica je mješovita - normalna na obrazima s masnom T - zonom, no neovisno o tome koža mi je sklona dehidraciji. Posebno sam osjetljiva na hladnoću, vjetar, suhi zrak u jako grijanim prostorijama. Mislim da nam je svima zima najgori period za kožu, zato uvijek uvedem neko ulje u rutinu. 

Ulje dolazi u staklenoj bočici, a dozira se plastičnom pipetom. Mislim da je plastična pipeta pun pogodak, jer se pipeta ne može razbiti. Toga me uvijek bilo strah kad sam koristila Alverde ulje od divlje ruže. Količina ulja je standardnih 30 ml. 

Ulje u sebi sadrži čak 8 esencijalnih ulja, a to su:
- ulje lavande ( lavandula angustifolia - sinonim za pravu lavandu) - ubrzava zacjeljivanje kože, pa je odlična za oštećenu i osjetljivu kožu.
- ulje ružmarina - potiče regeneraciju kože. Koristi se kod seboreje, rosacee i akni. 
- ulje geranije - regulira proizvodnju sebuma, koristi se kod akni, kod kože sklone borama, a i jakog je protugljivičnog djelovanja. 
- ulje naranče - u njezi kože je korisno kod tretiranja akni. Ulje je fototoksično, pa je važno da se ne koristi prije izlaganja suncu. Što je i jedan od razloga što sam ja ovo ulje koristila samo u noćnoj rutini. Ali, mogli su napisati na ambalažu da se koristi kao noćna njega, jer sumnjam da svi znaju sve pozitivne i negativne stvari svakog pojedinog ulja. 
- ulje ruže - izvrsno ulje za njegu svih tipova i stanja kože, a osobito zrele, suhe i osjetljive. 
- ulje kamilice - jakog je protuupalnog djelovanja. Njime se tretira suha, osjetljiva, upaljena i ljuskava koža. 
- ulje mažurana - ima antibakterijsko djelovanje. 
- ulje lavandina - koristi se u kozmetici za njegu svih tipova kože. Djeluju umirujuće, ali je djelovanje slabije od djelovanja prave lavande. Također, djeluju antibakterijski, protugljivično, a često se koristi u recepturama za smanjenje popucalih kapilara.  

L'oreal Extraordinary ulje za lice sastav

Kako sam ja koristila ulje?!

Počela sam ga koristiti u hladnijem periodu godine uz noćnu kremu za lice. Tada mi je to stvarno bilo potrebno, jer mi je koža bila dehidrirana. Kako su dolazili topliji dani primijetila sam da su mi krema i ulje bili previše za kožu. S obzirom na to da sam bila pri kraju s kremom za lice, prvo sam potrošila nju, a onda sam počela koristiti samo ulje. Bojala sam se da će mi i samo ulje biti preteško za kožu, ali bila je to ispravna odluka. 

Ulje se brzo upija u kožu. Ulja uvijek nanosim na vlažnu kožu. Znači, prvo se umijem i višak vode lagano obrišem s ručnikom. Onda u vlažnu kožu umasiram ulje. Iako mi se nekad ne da čekati da se ulje upije, ipak si to zamislim kao neki tretman. A i masaža lica nije naodmet. 
Ulje se upije kroz 3 - 5 minuta. Ni u jednom trenutku mi ulje nije začepilo pore, niti sam imala negativnih reakcija na njega. 
Koža mi je baš izgledala nahranjeno, mekano i zdravo. Vjerujem da ću ga ponovno kupiti, jer je stvarno odlično. 
Od svih ulja koje u sebi sadrži, mene mirisom jako podsjeća na Alverde ulje od divlje ruže. Recenziju o njemu sam pisala na blogu. Osjeti se i malo citrusa, a to je od ulja naranče. Meni je miris ugodan. 

Jeste li isprobale L'oreal ulje za lice? Koristite li ulja u njezi kože lica? Koja ulja koristite?

You Might Also Like

2 comments

  1. Super su ti fotke. :) Do sad sam koristila samo uljne serume od spoil with oil i u zimskom periodu su mi bili odlični, sad sam od Olivala dobila zlatno ulje smilja pa ću se ovu zimu njime trackati. Mislim da su ulja dobra za kožu i svima nam trebaju, ne samo suhokošcima. :) I dobro da si se osvrnula na ulja jer ljudi fkt ne znaju za fototoksičnost...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :) Ja redovito koristim ulja za kožu. Nisam još isprobala Olival zlatno ulje i baš me zanimaju tvoji dojmovi. Jako mi je žao da nema nekog upozorenja na ambalaži, barem da su stavili da se koristi samo kod noćne njege, već bi bilo bolje..

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram