Božićna razmjena poklona s Made For Women

12/10/2017


Danas vam pišem o razmjeni poklona s dragom Irenom koju čitate na blogu Made For Women. U 11. mjesecu mi se obratila s idejom o razmjeni poklona / swapu. Naravno da sam prihvatila, jer je ideja odlična. Što se našlo u paketu koji je ona namijenila meni, čitajte u nastavku!!!




Christina Aguilera Unforgettable parfem i gel za tuširanje odlično mirišu. Parfem je jači i ima slatkoće u sebi. Jako dugo se zadržava na koži i nosim ga otkad sam ga dobila. Pakiranja su baš simpatična i super praktična za putovanja. Gel za tuširanje još nisam isprobala, jer trenutno trošim zalihe koje imam.


Irena kao da je znala da sam potrošila svoju kremu za ruke, pa mi je poslala Farmasi kremu za ruke koja u sebi ima ekstrakt lavande. Jako me zanimaju Farmasi proizvodi jer nisam isprobala ništa njihovog, a svi ih hvale. 


Omiljeni mi proizvodi za usne!! Farmasi ruž za usne u nijansi broj 23 Icy Rose je prekrasan. Prljavo roza nijansa koja je na granici nude ruževa. Vjerujem da ću ga često koristiti. S Essence olovkama za usne stvarno ne možete pogriješiti, jer su to po meni najbolje i najpovoljnije olovke za usne. Moja nijansa je Honey Berry. Prava nijansa za hladne dane!! 



U paketiću se našlo još Farmasi proizvoda. Farmasi High Performance tekući puder sa SPF 15. Na pakiranju ne mogu pronaći koja je nijansa, ali isprobat ću ga sigurno. Jer znam da svi hvale njihove pudere i CC kreme. Dr. Tuna šampon za kosu još nisam isprobala, ali svakako javim dojmove. I gel za masiranje će mi odlično doći jer mi se često znaju upaliti mišići na vratu..


Već vidim da ću pisati novu recenziju maski za lice. :) Irena mi je poslala Garnier super hidratantnu sheet masku i Schaebens masku od mrtvog mora. Nisam još ni jednu isprobala, pa se baš veselim. 


Himalaya multi namjensku kremu ću koristiti kao kremu za ruke. Ne znam da li se može koristiti i na licu, ali neću riskirati.

Našlo se tu i Avon noviteta. Mark. lak za nokte i lak za nail art. Lak je u nijansi Surebet, radi se o prekrasnoj hladnoj ljubičastoj nijansi i jedva čekam da ga isprobam. Nail art lak je u nijansi Coral i on će pričekati do ljeta. Ne znam za vas, ali puno su mi ljepši bijeli čepovi na lakovima za nokte nego crni. Baš izgledaju svježe..

Osim odličnih proizvoda u paketu su bili i božićni ukrasi kao i umjetni snijeg. Koristila sam ih za pozadinu i baš su mi fora. Odlična ideja, Irena!! Poslužit će mi za još mnogo fotografija!! :) 

To su bili svi pokloni koje sam ja dobila, a ako vas zanima što sam ja njoj poklonila skoknite do bloga Made For Women!!

You Might Also Like

4 comments

  1. Parfem je odličan, budeš uživala *.*

    ReplyDelete
  2. Odlična ideja i odlični postovi.
    Sada mi je žao što se ja toga nisam sjetila...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ideja je odlična!! Ma uvijek se swap da napraviti, ne mora nužno biti Božić!! Treba samo dobre volje! :)

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram