Kallos cosmetics maske za kosu - cherry i hair pro-tox-

2/02/2018

Kallos-maske-za-kosu

Danas vam donosim recenziju izuzetno povoljnih maski za kosu! Radi se o Kallos Cosmetics maskama za kosu! Nažalost, maske nisu dostupne u drogerijama, nego ih morate naručiti s web - shopa lijepa.hr. Rekla bih da im je to jedini nedostatak. Dobra stvar je to da su maske jako povoljne, pa to pobija činjenicu da vam maske nisu na dohvat ruke!


Kallos Cosmetics je obiteljski brand, osnovan 1978. godine u Budimpešti. U asortimanu imaju ogroman broj proizvoda. Nude proizvode za njegu tijela, njegu kose, preparativnu i dekorativnu kozmetiku. Najpoznatiji su po proizvodima za njegu kose, te su sa svojim asortimanom dostupni u 19 europskih zemalja, Kanadi i SAD-u. 
Njihova misao vodilja je da nude proizvode po standardima 21. stoljeća, ali po izuzetno povoljnim cijenama. 
Na web-shopu lijepa.hr nije dostupan cijeli Kallos Cosmetics asortiman. Najviše ima proizvoda za njegu kose. Samo par proizvoda za njegu tijela i dvije do tri kreme za lice. Također, dostupna je i boja za obrve. 
Svi proizvodi su iznimno povoljni, i preporučujem vam da bacite oko na ponudu! 

Ja sam svoj primjerke naručila s web - shopa lijepa.hr. Na web - shopu nemaju baš precizne opise proizvoda, pa bih vam preporučila da si na web - shopu nađete masku koju želite, a onda odete na službenu Kallos Cosmetics stranicu. Tamo je svaki proizvod opisan u detalje!

Kupila sam puno više Kallos proizvoda, ali danas čete čitati samo o dvije maske - Cherry i Hair Pro-tox.

Kallos-cherry-maska-za-kosu

Kallos Cosmetics Cherry maska za kosu je njegujuća maska, koja u sebi sadrži ulje koštica trešnje. Iako u opisu proizvoda piše da ima lagani miris po trešnjama, meni maska više miriši na Kiki bombone od trešnje. Osim ulja koštica trešnje, maska u sebi sadrži i vitamine A, B1, B2, B6 i C. Sadrži i minerale, kao što su fosfor, magnezij, kalcij i visoku koncentraciju željeza. Ova intenzivna obnavljajuća maska trenutno hidratizira suhu, oštećenu kosu, ostavljajući je mekanom, blistavom, nahranjenom. ( slobodan prijevod sa službene Kallos Cosmetics stranice)

Sve maske za kosu dolaze u nekoliko varijanti pakiranja. Cijene su izuzetno povoljne i za najveće pakiranje, ali ja sam ove maske kupila u manjem pakiranju, jer mi je bilo čudno zašto su tako jeftine! :) Moram priznati da sam bila jako skeptična! 

Pakiranja i cijene (lijepa.hr):
- 275 ml - 12,90 kuna!!!
- 1000 ml - 23,70 kuna!! 

Ove maske koristim kod svakog pranja kose. Koristim ih umjesto regeneratora, jer mi ipak treba jača njega s obzirom na to da kosu peglam nakon svakog pranja. Naravno, ima iznimaka, ali u većini slučajeva ju peglam. Maska je srednje gusta i lagano se ispire s kose. Nanosim ju na polovicu dužine kose, pa ne znam da li dodatno masti korijen kose. Moram priznati da je kosa nakon korištenja jako mekana i mirisna. Ipak, zato što je moja kosa tanka i sklona petljanju, ova maska mi ne pomaže u raščešljavanju. Za to koristim drugi Kallos proizvod! :) 

Kallos-cosmetics-cherry-maska-za-kosu


Kallos-hair-pro-tox-maska-za-kosu

Jeste znale da postoji botox za kosu? Jeste li znale da kosu možete tretirati botoxom u frizerskim salonima? Cijena botoxa kose se kreće od 100 - 150 kuna, možda negdje i više! Jeste li znale da puno frizerskih salona koristi Kallos Cosmetics proizvode za kosu?? Da li vidite kamo ovaj slijed misli ide?

Kallos Cosmetics Hair Pro-tox kremasta maska za kosu s keratinom, kolagenom i hijaluronskom kiselinom - jača slabu, tanku, suhu i oštećenu kosu. Pantenol, kokosovo i maslinovo ulje nude dubinsku njegu i hidrataciju, čineći kosu zdravijom, sjajnijom i svilenkastijom. 
Maska je dostupna u pakiranjima od 275 ml, 500 ml i 1000 ml. Lijepa.hr trenutno nema maske u ponudi, ali ima regenerator koji se ne ispire, u količini od 250 ml. 
Masku sam platila cca. 25 kuna!

Tekstura ove maske je nešto gušća od teksture Cherry maske za kosu. Za razliku od Cherry maske, ovu masku nanosim na cijelo vlasište. Nisam primijetila da mi se kosa brže zamasti zbog toga, niti mi maska dodatno otežava kosu. Maska se lagano ispire. I nju koristim umjesto regeneratora, ne svaki put, jer koristim obje maske istodobno, pa ih rotiram u primjeni! Miris ove maske je baš profesionalan. Ne mogu točno opisati po čemu mi miriši, ali mene podsjeća na miris frizerskih salona. 

Nakon korištenja ove maske kosa mi je jako mekana, i jako sjajna. Ja imam plave pramenove i znam koliko je teško dobiti plavu kosu da se sjaji. Ali ova maska je čudo.
Još jedan fun fact što se tiče ovih maski!! Već dva puta kod frizerke nisam morala kratiti vrhove! Znači, neovisno o peglanju kose, vrhovi mi nisu bili uništeni!! Meni više od toga ne treba!! 

Kallos-cosmetics-Hair-pro-tox-maska-za-kosu

Ako volite povoljne, a odlične proizvode ovo su maske za vas!! Prema mom iskustvu, maske su se pokazale boljima od puno skupljih i razvikanijih brandova! Nadam se da sam vas zainteresirala i da čete isprobati barem jednu masku za kosu!!!

Jeste li isprobale Kallos Cosmetics maske za kosu??

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram