Balea krema za tijelo - marelica i bosiljak

8/14/2014


Jučer sam svratila u DM u potrazi za nekom kremom za tijelo. U planu sam imala kupiti Baleino ulje za tijelo, ali kad sam vidjela ovu kremu odlučila sam se za nju.



Privukla me kombinacija mirisa, ali više od toga me privukla cijena, jer 500 ml kreme košta samo 11,90 kuna.
Normalna cijena takvih krema je 20 kuna, ali ova je na sniženju jer izlazi iz asortimana, što je i logično jer na ambalaži piše da je iz limitirane kolekcije.
Ambalaža:
Ambalaža ove kreme je klasična plastična posuda sa čepom na odvijanje. Poklopac je narančaste boje. Boja poklopca varira od mirisa do mirisa (npr. krema od kokosa je prije imala smeđi poklopac, a jučer sam vidjela da su boju promijenili u svjetlo plavu). Također, krema je još dodatno zaštičena neprozirnom folijom.

Sastav:




Miris:
Miris je jako blag i nenapadan. Iskreno, nisam nikad pomirisala kombinaciju marelice i bosiljka, pa ni ne znam kako bi krema trebala mirisati. Mene miris jako podsjeća na miris "Čunga lunga žvakače gume" tako mi miriši u samoj ambalaži, ali kad se namažem onda je miris više slatkast, ali isto nenapadan. Miris se povuće kroz nekih pola sata.

Tekstura i nanošenje:
Krema je jako lagana i pod prstima dosta skliska. Lako se razmazuje i upije se u kožu u roku 5 minuta. Moja koža je nakon nanošenja stvarno jako mekana i glatka. Inače imam normalnu kožu tijela, nije suha i perutava.

Cijena: 11,90 kuna za 500 ml kreme.

Završne misli: Stvarno prava ljetna krema za tijelo, a za cijenu od 11,90 kuna mislim da se bolja ne može naći. Iako ni ovu neću potrošiti do kraja ljeta, vjerojatno ću si kupiti još jednu ako uhvatim priliku, jer mi se sviđa i miris, a i osjećaj na koži. A ono ulje za tijelo s početka priče ću vjerojatno upecati za zimske mjesece! :)
Morala sam dodati i ovu sliku. Dok ja ispod drveta slikam kremu, moj vjerni pratilac sa drveta pazi na mene!!

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram