Das gesunde plus - Haar Vital Komplex sa cinkom

10/22/2014


Bok!!
Prije nego se bacim na samu recenziju, želim napisati par redaka zašto uopće pijem ove kapsule. Naime, nisam samo odjednom došla na ideju da se idem šopati tabletama, već je to bila stvarno puka potreba i to ja bih rekla i sa par mjeseci zakašnjenja...



Znači priča ide ovako:
Nekoliko godina sam jela i jela sve što mi je došlo pod ruku, da bih u siječnju prošle godine svečano odlučila da idem na dijetu. Odlučila sam se za Dukan dijetu. Za one koje nisu upučene u to, radi se o proteinskoj dijeti u kojoj, između ostalog, nije dozvoljeno jesti voće (barem ne u prve dvije faze, koje se mogu poprilično odužiti). Da skratim priču, kile su padale, i ja sam odlučila nakon mjesec dana otići provjeriti stanje krvi... Rezultati su bili odlični, ali je doktorica ipak rekla da si kupim multivitamine kako ne bi došlo do hipovitaminoze. Ok, kupila sam vitamine, popila sam vitamine i nisam ih ponovno kupila.

Tu je došlo do velikih problema, naime, kosa mi je počela ispadati u anormnim količinama. Bilo me je strah češljati se, kad sad se tuširala obavezno sam zaštopala odvod - bilo je prestrašno. Došlo je do toga da sam si doslovno vidjela tjeme kroz ono što je ostalo od moje kose. Da se razumijemo, ni prije nisam imala gustu kosu, ali sigurno nije ni bila ovako rijetka...

To ispadanje kose je trajalo nekih 2 mjeseca, u kojima sam isprobala razne šampone protiv ispadanja kose, ulja i pakunge, ma svašta, ali rezultata nije bilo.
Onda sam jednog dana u DM-u naišla na ove kapsule i kupila ih za probu. Nisu bile skupe, pa nisam ništa ni očekivala od njih. Također sam znala da rezultate neću vidjeti preko noći.
No, eto ja sam njima oduševljena i kupovat ću ih dok god ih budu proizvodili. Cijena im je oko 20-tak kuna, ma ništa. U paketu dolazi 60 kapsula, pije se po jedna na dan... Također, pošto tablete u sebi sadrže biotin, ja pijem oko 3 - 4 litre vode na dan, jer se biotin razgrađuje u vodi, te ukoliko nema dovoljno vode, može doći do pojavljivanja akni.
Ja ih popijem čim se probudim, zajedno sa još jednim vitaminima jer u protivnom zaboravim...

Što kaže proizvođač?
Cink doprinosi održavanju normalne kose i noktiju. Biotin doprinosi održavanju normalne kose i kože. Vitamini B skupine doprinose normalnom metabolizmu i stvaranju energije.

Moje iskustvo!!!

Nokti    - kad god bi dosegli određenu dužinu počeli bi se listati, to mi se više ne događa!
          - ne mogu reći da mi brže rastu, jer mi i inače nokti dosta brzo rastu, ali mogu reći da mi više ne pucaju tako lako kao prije. Prije je bio dovoljan samo malo jači kontakt sa tvrdom površinom i ode nokat.
Nokti su mi i dalje dosta tanki.

Kosa - najviše rezultata vidim upravo na kosi, što sam primjetila ne samo ja nego i moja frizerka. Moram reći da mi kosa raste i to ne samo da sam dobila na dužini kose, više u smislu da mi raste nova kosa. Ne pamtim kad sam imala toliko baby kose. Stvarno ne pretjerujem kad kažem da doslovno moram uzeti četkicu za zube (nekorištenu) našpricanu sa lakom za kosu i začešljavati mladu kosu, jer inače izgledam kao da me struja tresla dobrih pola sata.
I ono što me još dodatno uveseljava, ne ispada mi kosa u tolikoj mjeri... Na dan možda do deset vlasi, ništa više, što je normalno.


Eto drage moje, ako ste se dvoumile o kupnji ovih kapsula, stvarno imate moju toplu preporuku!!! Ja ću svoju prvu kutiju dovršiti ovih dana i kupiti drugu..

Da li ste probale ove kapsule ili možda neke druge? Kakva su vaša iskustva?



You Might Also Like

38 comments

  1. Hvala draga, baš si pomogla u mojoj dilemi oko ovih kapsula. Sutra kupujem:)

    ReplyDelete
  2. Zato sam tu!! Nadam se da ce i tebi biti dobre!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu li se pojavile akne? I u koliko vremena si vidjela promijene na kosi? :)

      Delete
    2. Akne mi se nisu pojavile, ali zbog toga sto sadrze biotin moguce je da se akne pojave, ukoliko ne pijes dovoljne kolicine vode. Inace je preporuka piti 1 litru vode na svakih 25 kila tjelesne mase. Rezultate sam vidjela nakon prve kutije, znaci za neka 2 mjeseca koristenja.

      Delete
  3. Hvalaaa:) a imam jos pitanja, dali se i duzina kose promijenila i dali se vlas malo poboljsala, znaci dali ti je vlas kose dosla deblja i jaca?

    ReplyDelete
  4. Molim :)!! Uz baby kosu koje je jako puno naraslo, dobila sam i na duzini kose. Sto se tice debljine vlasi, tu se nije nista promijenili. A da li mi je kosa jača, pa vjerujem da je, jer mi ne ispada onako kako je ispadala prije.

    ReplyDelete
  5. Imam puno pitanja sta se tice toga hehe, mislila sam dali se kosa koju si vec imala prije baby ojacala? Dali je izgledala punije...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo ti pitaj, zato sam tu! Nije nista jaca od ostale kose. Kazem ti, jedina promjena je da mi je kosa brze rasla, i ono sto je meni bilo najbitnije da mi je ponovno izrasla kosa koja mi je otpala.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Da li kapsule goje?neka dejstva tokom ovih tableta?

      Delete
  6. Zapravo meni ne otpada kosa hvala Bogu, nego je tanka i rijetka je ful...Nadam se da ce ovo pomoci da se barem malo ocvrsne i naraste ta baby kosa.. :/

    ReplyDelete
  7. Pridruzujem se komentaru oko ovih kapsula..osim sto je koza i kosa predivna..spasile su me u pms u.B6 pomaze kod nakupljanja vode i nervoze u tom periodu.ja popijem dvije prije spavanja.i kapsulu msm-a. Od ta dva suplementa kosa je duplo bujnija i deblja. Msm mi je posebno otkrice..ugl.tople preporuke svima...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja danas bila u dm-u i imala te tablete al sam bila skepticna. Drugi put kupujem 100%. Al neznam što je taj msm? I gdje kupujete to?

      Delete
  8. Pozdrav :) zanima me da li si se možda udebljala od ovih tableta? Planiram početi piti ove tablete, a od vitamina B skupine počnem se debljati...

    ReplyDelete
  9. Nije mi se povecao apetit od tableta.. Ne znam da li je to individualno.

    ReplyDelete
  10. Nije mi se povecao apetit od tableta.. Ne znam da li je to individualno.

    ReplyDelete
  11. Hvala ti na recenziji!
    A, koliko se mora pauza napraviti između dviju tura?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam radila pauzu nekih dva tjedna, ako se dobro sjećam!

      Delete
  12. Heej:) ovakoo inace imam jako malo kose i dosta je tanka :/ zanjimalo me ako ce od tih tabeta kosa biti i deblja po pitanju vlasi?
    Zanjima me i gustoca kao i duzina.. Ili ako znate ista drugo plus te tablete? Hvala!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na gustoći i dužini češ svakako dobiti, ali što se tiće debljine vlasi to se neće promijeniti. Uz te tablete obavezno moraš piti puno vode, naravno da se preporučuje zdrava prehrana! :)

      Delete
  13. Koliko treba koristiti tablete da bi se pocela uocavati razlika?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nakon prvog pakiranja sam ja uočila rast mlade kose. Ne znam da li je to individualno.

      Delete
  14. EXTRA SU KAPSULE I JA IH PIJEM I OJACALI SU MI NOKTI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su savrsene! Za kosu mi nisu trebale jer je gusta i velika ali nokti su se skroz raspadali, listali i cim bi malo narasli, raspuknuli bi se. Vec nakon mjesec dana, mozda cak i manje, skroz su se povukli. Sad sam pri kraju kutije i nokti su cvrsti i rastu bez listanja, tvrdi i kompaktni.

      Delete
    2. Moji nokti su u zadnje vrijeme dosta krhki, tako da mislim da ću si ponovno kupiti ove tablete. :)

      Delete
  15. Stvarno su genijalne!! Cijena je toliko niska a ima ih za dva mjeseca. Naprave cudo na kozi i noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se!! Drago mi je da su ti pomogle! :)

      Delete
  16. Dali se smiju te kapsule uzimati sa drugima? Ja sam kupila te kapsule i kapsule za kosti jer imam slabe kosti pa me zanima dali smijem oboje piti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se konzultiraj sa liječnikom opće prakse. Ja ne znam. :)

      Delete
  17. Kal hair force kapsule 200kn, pilfud 50kn, kloran 200kn, ricinusovo ulje 20 kn, čaj od koprive ili konoplje 20kn, maslinovo, jojobino i kokosovo ulje 50 kn. Luk 10 kn, das gesunde 20kn. Sve ovo pomaže i kosa raste kao luda.

    ReplyDelete
  18. Posle desetak dana primetila sam da mi je kosa gušća i da brže raste. Kosa hoće da opada i od manjka vitamina D, koji mi je ranije dijagnostikovan. Koristila sam kapi vitamina D i prestalo je opadanje.

    -Međutim, kosa mi i dalje sporo rasla i nije bila gusta. Korišćenjem ovih ampula, počela je brže da raste i da bude gušća. Još jedan razlog za gubitak kose je i moj Hašimotov sindrom u početnoj fazi, zbog čega povremeno unosim jod. Ove ampule svima preporučujem. Naravno nije na odmet ponekad uraditi i analizu krvi za proveru nedostataka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desetak dana nije dovoljno da se vide rezultati bilo kakvih dodataka prehrani, pa mislim da nije do toga. :)
      Za analizu krvi se apsolutno slažem!! :)

      Delete
  19. Da li smeju ove kapsule da se koriste tokom dojenja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, ne znam. Ja sam za cijelo vrijeme dojenja pila Elemama kapsule, koje u sebi sadrže sve vitamine koji ti realno trebaju.
      Pretpostavljam da piše i na ambalaži da li se preporučuju trudnicama i dojiljama. Ako ne, pitaj pedijatricu ili ginekologicu. Za vrijeme dojenja nemoj ništa uzimati na svoju ruku, jer vjerojatno znaš i sama da sve odlazi i u mlijeko, a onda i bebač to dobije u organizam, a vjerojatno mu ne treba..
      Normalno je da se kosa prorijedi/otpada jače za vrijeme postpartuma. Sve to kasnije dođe na svoje! :)

      Delete
  20. Ja sam ih danas uzela i nadam se da će mi pomoći pogotovo jer mi kosa opada a i nokti su jako slabi i pucaju mi.

    ReplyDelete

Recent posts

StatCounter

Instagram