EMPTIES #1

8/15/2016

Vidi nje, tek počela pisati blog, a već ima vrećicu emptiesa!!! Znam da bi to ja na prvu pomislila, ali morate shvatiti da ja već skoro pa dvije godine elaboriram o tome da li da napravim blog ili ne, tko bi to čitao ... i slična pitanja, i sve to vrijeme vrijedno spremam potrošene proizvode u vrečicu ... zlu netrebalo :D. Pa rekoh da ja to sve napokon poslikam i bacim praznu ambalažu u smeće. Naravno, propisno razvrstano za reciklažu!! :)

Njega tijela:
1. Fa antiperspirant (0% alkohola) - kao što vidite dva potrošena proizvoda, znači da mi se jako sviđa. Ima jako lijepi miris koji nije prejak, na način da bi se "tukao" sa parfemom, ali osjeti se. Sigurno ću ponovno kupiti.
2. Avon regenerator za volumen - malina i hibiskus - proizvod je divnog mirisa i roze je boje, ali nisam primjetila da mi je nešto pomogao oko volumena.
3. Addidas sprej - odličan za ljetne mjesece, divan svjež miris!! Obožavam
4.Avon Planet spa obnavljajuća maska za kosu (african shea butter) - divota od proizvoda, nisam ju koristila nakon svakog pranja jer stvarno intenzivno njeguje pa nije bilo potrebe. Moram reći da još nisam naišla na bolju masku za kosu drogerijskog ranga!!
5. Balea losion za ruke - Dark glamour - iako na ambalaži piše da je LE, ja ju još uvijek znam vidjeti po DM-u. Losion je bio odličan i stvarno mi je dugo trajao. A pumpica na ambalaži je izvrsna ideja!!
6. 48 Lekova zaštitna krema - odlična krema za zimsko/jesensko razdoblje i obavezno mi se nalazi u torbi!!
7. Cadeavera maska za lice - te su mi maske inače jako dobre, osim jedne koja mi je izazvala užasnu reakciju na licu, a o tome čete svakako čitati.

Čišćenje lica:
1.Cadeavera 2 u 1 tonik i mlijeko za čišćenje - nije me baš oduševio ovaj proizvod. Koristila sam ga za skidanje šminke. Ali to je vjerojatno zbog toga što mi nikad nisu sjela ta mlijeka za čišćenje lica, više volim klasične umivalice.
2. Balea young umivalica za lice - kupljeno samo zato što je bila jako hvaljena na internetu (pa da i ja vidim o čemu se radi), ali iskreno nije me se baš nešto dojmila. Bila mi je preslaba za skidanje make up-a (morala sam se tri puta umivati da bi mi skinula šminku) pa sam ju koristila samo ujutro za normalno umivanje. Ne planiram ponovno kupiti.
3. Eveline 3 u 1 umivalica protiv prištića - umivalica mi je bila dobra jer mi je skinula šminku u jednom pranju, ali da je spriječila nastanak prištića ne bih rekla. Vjerojatno bih ju ponovno kupila da nisam našla puno bolju umivalicu o kojoj ćete također ubrzo čitati.

Njega lica:
1. Balea Aqua gel krema za lice - divota od proizvoda!!! Mislim da sam ih već ukupno 5 komada potrošila!!
2. Balea Aqua serum - meeeh, dobar al Cell energy je 100 puta bolji!
3. Balea Soft and care serum - na meni (masnokožac) napravi to da se sjajim sat vremena prije nego bi se inače zasjajila u T-zoni. Vjerojatno odličan za suhu kožu!
4. Avon tonik - odličan proizvod, ali više ga nemaju u ponudi!
5. Avon krema - također!
6. Ziaja noćna krema od kozjeg mlijeka - odlična gusta teško razmaziva krema za noć! Divno hidratizira i mirisom i teksturom me podsječa na klasičnu Nivea kremu!
7. Cadeavera krema za područje oko očiju (sa kolagenom) - dosada nisam probala bolju kremu, a probala sam ih dosta. Prodaje se u Mulleru i cijena je oko 29, 90 kn!

Nokti:
1. Essence crveni lak
2. Essence nail art (ljubičaste šljokice) - pre pre pre dobar lak koji su povukli iz prodaje! Potrošila sam dva takva laka!
3. Offertisima aceton - obavljao je svoj posao.
4. Essence ljubičasti lak
5. Essence bijeli satenski lak
6. Vitaskin lak - smeđe boje
Samo sam ih nabrojala jer ovih Essence lakova više nema u prodaji (odavno) što vidite po dizajnu bočica, a ovaj Vitaskin lak sam dobila prije valjda 15 godina i ne znam da li se uopće može negdje kupiti!

Make up:
1. Loreal True match tekući puder (W3) - recenzija uskoro!
2. Labello stik za usnice - okus jagode - odlično miriše, pa ima čak i okus jagode (ZNAM)
3. Essence maskara - Stays no matter what - bila je dobra, ali mi se osušila za 2 mjeseca
4. Essence get big lashes maskara - ova maskara daje odličan volumen trepavicama
5. Yolizul Fashion maskara - maskara mokre teksture, ali dobra dnevna maskara!

1. Little Bud (Offertisima) blazinice za odstranjivanje šminke - ne bi vjerovali ali najskuplje u skupini (8 kuna). Ne planiram ponovno kupiti , ne zbog cijene nego zato što su se raspadale dok sam ih koristila pa mi je lice bilo puno mucica na kraju.
2. Duchesse - ne planiram ni njih ponovno kupiti. Znam da je puno cura oduševljeno njima, ali meni se ne sviđaju. Možete ih kupiti u Mulleru (6,90 kn)
3. Isere - ove su mi stvarno super. Čvrste su, ne linjaju se i ne mogu se razlistati ( kao da su ima rubovi opšiveni). Jedna strana je glatka, a druga ima teksturu. Kupujem ih u Lidlu za 7 kuna.

Dug, dug post, osobno meni jedan od dražih za čitati na drugim blogovima. Što ste vi zadnjeg potrošile? Nadam se da ste uživale!!

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram