Favoriti - travanj 2017

5/12/2017




Danas vam donosim post o proizvodima koje volim koristiti u posljednje vrijeme. Nisu baš striktno favoriti travnja, jer kada mi se neki proizvod sviđa nemam ga naviku micati iz svoje redovite postave. Zato ni ne pišem često postove ovog tipa. No, tu i tamo se rotacija proizvoda ipak dogodi pa vam i napišem ovakav post.






Krenimo od njege lica, točnije od proizvoda kojim započinjem i završavam dan. Mixa kremu za umivanje sam kupila u fazi dehidrirane kože, baš iz razloga što je namijenjena za hidrataciju kože. Nema mi goreg kada nakon umivanja osjetim zatezanje kože lica. Koža mi odlično reagira na ovu umivalicu, a zadovoljna sam i kako skida šminku. Prošli mjesec u Avonovom katalogu je u ponudi bila i ova malena četkica za umivanje. Odlučila sam se na kupovinu i nisam požalila. Iako ima nekih nedostataka (o kojima čete čitati u zasebnom postu) četkica odlično obavi posao. 


U posljednje vrijeme sam navalila na ovaj primer kao da sutra ne postoji. Koristim ga svaki dan prije nanošenja šminke, samo na T-zonu. Odlično popuni pore i make - up na njemu izgleda fenomenalno. Ono što mi je najvažnije je to da ne isušuje kožu i da mi se nisu pojavili nikakvi nepoželjni gosti na licu. Recenziju možete pročitati ovdje


Avonov umirujući puder sa bisernim česticama koristim jako često u posljednje vrijeme. Iako imam mješovitu prema masnoj koži lica jako mi se sviđa dewy efekt koji daje. Efekt nije pretjeran, pa nećete izgledati kao da ste upravo pretrčale maraton. Čak i kada ga setiram matirajućim puderom još uvijek malo tog sjaja izađe na površinu. Puder baš daje lijepi zdravi sjaj, a i prekrivanje mu je solidno. 

Naravno da ja otkrijem odličan proizvod tek kada ga Catrice miče iz asortimana. Tako je bilo i sa ovim HD Multitalent puderom koji odlično matira i stvarno daje soft fokus finiš. Obožavam ga i koristim ga svaki dan od dana kada sam ga kupila. Ako se ne varam to je bilo prije 2-3 mjeseca. Odlično se slaže sa bilo kojim tekućim puderom na kojeg ga stavim, a tekstura mu je prekrasna, mekana i jako fino mljevena. 


Koliko ga volim koristiti vidi se iz ove slike, jer sam već dotaknula dno, a proizvod ima 9 grama..


Aura highlighter u nijansi 218 nude shimmer je moj trenutni odabir highlightera. Ime "nude shimmer" mi je malo diskutabilno kod ove nijanse jer nijansa nije uopće nude, nego boja breskve. S obzirom da je boja breskve, kada želim prozračniji look njega koristim kao rumenilo. Boja je prekrasna i stvarno se može koristiti za sve. Osim što ga koristim kao highlighter, to mi je i rumenilo i sjenilo.. 



Essence Get Big Lashes je, kao što sam u posljednjoj recenziji napisala, meni najbolja maskara iz drogerija. I jeftina, a i kvalitetna. Meni pruža sve što tražim od jedne maskare.


O ovim divotama čete ubrzo čitati na blogu, jer zaslužuju hype koji su dobile i one palete sjenila koje si sam slažeš. Jako su nezahvalne za slikanje, ali su na usnama divota. Baza im je voda i to se osjeti prilikom nanošenja. Nema nikakvog ljepljivog osjećaja na usnama. Divota!!



I na kraju tu se našao neizostavni dvojac kada je u pitanju moja njega kose!! Od kada sam ih kupila, kosa mi je divna, ne samo zbog njih nego i iz razloga što ne moram kosu prati svaki drugi dan. S obzirom na to da sam s regeneratorom pri kraju morat ću ubrzo obnoviti zalihe. 

To su bili moji favoriti za posljednjih par mjeseci! Imamo li kojeg zajedničkog favorita? 


You Might Also Like

2 comments

  1. Isprobala sam samo ovu Avonovu četkicu i meni je bila super. Ovakav Aurin highlighter imam i ja doduše, nijansu 220, predivna je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zbog tvojih pozitivnih iskustava sam ju i naručila.. :) Jedini problem mi je taj da ju ne mogu držati između prstiju kada umivam lice, jer mi se skliže! :)

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram