New in #10

9/25/2017


Danas pišem o proizvodima koje sam kupila / dobila u protekla dva mjeseca. Ima hrpa dekorativne kozmetike, a to sam vidjela tek kada sam počela uređivati slike.. Preparativne mi ne fali, jer su još sve kremice koliko toliko pune, pa ju zato nisam ni kupovala.. Sljedeći new in će ipak biti više preparative, jer treba kožu pripremiti za zimu!

Ruž na prvoj slici je Avon Extra lasting ruž u nijansi Eternal Flame - prekrasna tamno crvena nijansa, koja će biti idealna za hladnije dane. Kupila sam ga u setu, koji je osim ruža sadržavao i Parisian Chic parfem i Nutra effects losion za tijelo. Set sam kupila prvenstveno zbog parfema jer mi je odličan, a cijena od 49 kuna za cijeli set se ne propušta. 



U istoj narudžbi sam naručila i Avon Extra lasting tekući puder. Prvi dojmovi su odlični. Sviđa mi se finiš koji daje na licu, kao i prekrivanje koje daje. Detaljnije dojmove čete čitati u zasebnoj recenziji, ali tek kada ga još malo testiram..


Avon Nutra effects losion za tijelo (ultimate moisture) mi je odličan. Već sam potrošila pola bočice, jer ga koristim nakon svakog tuširanja. Jako se brzo upija u kožu, odlično hidratizira kožu i ugodnog je mirisa. Kada se losion upije koža je jako mekana na dodir. Jako mi se sviđa i vjerojatno ću ponoviti kupovinu!!! 
Balea gel - piling za tuširanje s mirisom manga i lubenice sam kupila neki dan. Nisam ga još stigla isprobati, ali miriši predivno. Nadam se da ima dovoljno zrnaca u sebi tako da mogu napraviti pošteni piling kože tijela. 


Zbog ovog parfema sam naručila cijeli set. Zašto? Zato što ga ima moja mama i odlično mi miriši. Svaki put kad dođem kod nje moram se namirisati s njim. Pa da joj ga stalno ne kradem, odlučila sam si ga kupiti. Pogotovo kada je bio tako povoljan!! Miris je predivan i dugotrajan.. 


Avonov PR paket ste mogle vidjeti na mom Instagram profilu!! Dobila sam hrpu proizvoda. O Avon ulju za skidanje šminke ste već mogle čitati recenziju. Kreme za samotamnjenje još nisam isprobala. Mark strobing duo još uvijek testiram. O bazi za nokte ste mogle čitati u Favoritima 8/2017. Jako mi se sviđa i veliki plus mu je što u sebi ne sadrži formaldehide. Avon sprejevi su mi odlični za toplije dane, jer daju miris, a opet nisu nametljivi i zagušljivi. Labelo je u svakodnevnoj upotrebi, a spužvicu još nisam stigla isprobati.


Balea noćne maske za lice su bile toliko slatke da im nisam mogla odoljeti. Moram nabaviti još nekoliko maskica koje me zanimaju, pa bi mogla natipkati Drogerijske sheet maske #2!! To mi je jedan od čitanijih postova, pa mislim da bi to bila odlična ideja..


Maybelline Instant Anti - Age Effekt korektor je najbolji korektor koji sam ikad isprobala!!! Prekriva, posvjetljuje, a toliko je lagan na koži. Ne uvlači se u borice.. Divota!!! Jedini minus je to što ga nema kod nas. Ja sam svojeg nabavila preko prijateljice kada je dolazila iz Njemačke.. S obzirom na to koliko se ljudi seli tamo vjerojatno svaka od vas poznaje nekoga, pa možda i neće biti problem nabaviti ga! 


RT kistić sam naručila s Pink Pande kad je bio na akciji. Mislim da je bio 49 kn. Odličan mi je. Koristim ga za nanošenje highlightera, za setiranje korektora ispod očiju, a i za blendanje sjenila jer imam velike kapke. Jako je mekan i lagano se radi s njim. Ovo mi je prvi RT kist, ali mislim da će ih biti još! :)


The Body Shop maslac za tijelo i balzam za usne sam naručila sa stranice Lijepa.hr. Jako me zanimao ovaj brand, pa kada sam vidjela da su dostupni kod nas, stavila sam ih na wish listu. 


Trend it up!!! Napokon sam se dočepala ovog branda!! :) Puder je u fazi testiranja!! Kupila sam ga jer tvrdi da u sebi ima i korektor, da ima visoko prekrivanje i da daje glow efekt.. O ultra matte tekućim ruževima sam čula samo riječi hvale pa nisam ni sumnjala da su odlični. Nažalost, većina boja je bila razgrabljena, pa baš i nisam imala nekog izbora. Odabrala sam 050 i 071 nijansu. Za sada mi se jako sviđaju. Kupila sam i lak za nokte u zlatnoj shimmerastoj nijansi. Prekrasan je na noktima, a za trajnost ću vas obavijestiti! :) 


I za kraj, Wet n Wild highlighter u nijansi Precious Petals!! O njemu je već napisana recenzija, pa ako vas zanima kliknite ovdje

Hrpa dekorativne kozmetike, a još nisam ni kupila sve što mi je na WL!! 
Što se novog našlo u vašoj kozmetičkoj torbici???

You Might Also Like

6 comments

  1. Baleine sheet maske imam na piku već neko vrijeme i mislim da ću ih sutra napokon uzeti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš me zanima kakve su! Ja ih nisam vidjela u dm-u, pa ih nisam kupila.. :)

      Delete
  2. I ja imam Eternal Flame ruz koji je divan, ali ga nikad nisam nosila preko dana :), a Avonove sprejeve koristim za osvezavanje prostorija :D. Kris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koja dobra ideja za sprejeve! :) Moram isprobati, barem na zavjesama!!

      Delete
  3. Ovaj ruž iz Avona je čisto savršenstvo...imam ga i ja, i obožavam :) koristim ga veoma često :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ga još nisam uvela u rotaciju! :) Čekam hladnije dane, a sada su mi u fokusu Trend it up ultra matte tekući ruževi.

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram