Empties #11

10/09/2017


Danas vam pišem o proizvodima koje sam potrošila u posljednjih nekoliko mjeseci. Ovaj post bi čitale prošlog tjedna da nisam izbrisala sliku s potrošenom dekorativom.. Budimo iskreni, to je najzanimljivija slika. Dekorative imam hrpu i naravno da je " big deal" kada napokon potrošim neki dekorativni proizvod, a da se ne radi o maskari.. Krenimo na proizvode!

Potrošeni proizvodi

L'oreal Elseve Extraordinary Clay šampon i regenerator obožavam.. Taj duo u kombinaciji s Batiste suhim šamponom mi jako produže period između pranja kose. Mogu ponosno reći da kosu moram prati jednom tjedno. S obzirom na to da sam kosu morala prati svaki drugi dan, meni je ovo pravo otkriće i jako sam sretna što mi odgovaraju. Ovo je tek drugi šampon koji sam iskoristila otkad se ova linija pojavila na našim policama. Regeneratore trošim više, ali to je samo zato što stvarno stavim hrpu regeneratora na kosu prilikom pranja.. Masku iz iste linije jako rijetko koristim, jer ne vidim nikakvu razliku kada koristim masku prije pranja i kada ju ne koristim. Detaljnu recenziju pročitajte ovdje. Garnier Fructis Color Resist šampon sam kupila jako davno i zaboravila sam na njega. Vidi se na pakiranju da je dugo stajao pod tušem! :) Nije mi ništa posebno, nije mi isušivao kosu i lijepo je mirisao. Nije ostavio neki dojam na mene i neću ga ponovno kupiti. 

Potrošeni proizvodi

Ziaja gel za tuširanje je fenomenalan! Prekrasno miriši i lijepo čisti i njeguje kožu prilikom tuširanja. Meni miriši na gusto napravljenu Cedevitu od naranče! :) Sigurno znate o čemu pričam jer je svatko barem jednom uživao u gusto napravljenoj Cedeviti od naranče! Ja znam da ja jesam! :) Za samo 20 kuna dobijete 500 ml odličnog gela za tuširanje. Ja sam svoj primjerak kupila kada su u DM-u imali akciju 1+1. Naravno da sam kupila dva! :) Cijela linija od naranče mi je odlična. Piling im je predobar, ali nažalost ne mogu ga više nigdje pronaći. Recenziju imate ovdje. Rekla bih da je slaba karika ove linije losion za tijelo.. Lijepo on hidratizira, ali miriše mi na kiselinu. Možda je dugo stajao na polici u drogeriji, pa je do toga.. Uglavnom, nije mi nešto..
Fa Coconut Milk gel za tuširanje je također odličan. Miris mu je puno intenzivniji od mirisa Coconut Water o kojem ste mogle čitati u posljednjem Empties postu. Ne isušuje kožu i pjeni se kao lud, pa ga ne treba puno nanositi na tijelo. O Fa Honey Creme gelu za tuširanju ste mogle čitati u Favoritima 9/17. Odličan gel za tuširanje, miriši luksuzno, toplo i ne isušuje mi kožu.. Zamiriši mi cijelu kupaonu kada njega koristim. Njega ću sigurno opet kupiti.

Olival gel za intimnu njegu

Avon kremasti piling za ruke i stopala sa shea maslacem nisam koristila samo za ruke i stopala. Kad se tuširam i kad već radim piling stopala i ruku, normalno je da ću pilingirati cijelo tijelo. Nije ovaj piling ništa grublji od pilinga koji su namijenjeni cijelom tijelu, pa se nisam bojala da će mi iritirati kožu. S obzirom na to da je to ipak piling koji je namijenjen rukama i stopalima, količina koju dobijete je samo 75 ml. Piling je obavio odličan posao, zrnca su mu malo grublja, ali ja takav piling volim. Miriši intenzivno na shea maslac. Nakon korištenja koža je jako mekana i glatka.. Cijelu recenziju možete pročitati ovdje
Olival tekući sapun za intimnu njegu (Active) sam kupila nakon pozitivne recenzije Mone s bloga Fantazija. Ovo je jedan od najboljih tekućih sapuna za intimnu njegu kojeg sam do sada isprobala. Vjerujte mi, isprobala sam svašta.. Ph mu je 4,5 i preporučljivo je da sapun za intimnu njegu ima Ph koji je manji od 5. Neki brandovi uopće nemaju naznaku koliki je Ph sapuna za intimnu njegu. Ja sam do sada tu oznaku vidjela samo na Afroditinim i Olivalovim sapunima.. Miris mu je specifičan, meni miriši na zubarsku ordinaciju. :D U sebi sadrži ulje čajevca koje djeluje antiseptički i kamilicu koja djeluje umirujuće. Ako ga nađem na policama, zasigurno ću ga ponovno kupiti! 

Potrošeni proizvodi

Nivea Care kremu za lice i tijelo sam koristila kao kremu za lice. Isprva sam se bojala da će mi biti preteška, ali pokazala se odličnom. Da ne planiram naručiti Ordinary proizvode za njegu lica sigurno bih ponovno kupila ovu kremu. Ova krema nije tipična, teška Nivea krema nego baš suprotno. Lagana je, odlično hidratizira i što je najvažnije jako se brzo upija u kožu. Nisam imala osjećaj da mi krema sjedi na površini kože. 
Vichy Slow Age tester dnevne kreme mi je trajao samo par dana. Radi se o testeru od svega 3 ml, pa nemam neke dojmove o njemu. Lijepo miriši.. :) 
Clarins Multi - Active noćna krema mi se jako sviđa. Radi se o revitalizirajućoj noćnoj kremi koja djeluje na fine linije. To vam ne mogu potvrditi, jer se također radi o testeru pa ju nisam koristila dovoljno da bih vidjela neke promjene. Iako se i ovdje radi o testeru, moram priznati da je Clarins velikodušniji kada se radi o testerima. Njihov tester ima čak 15 ml što mi je potrajalo sigurno mjesec dana, ako ne i duže. Krema je izvrsna i koža mi je stvarno super izgledala kada sam ju koristila.. 
Lioele Aroma Soft Peeling gel - nažalost o ovom testeru vam nemam ništa za reći. Neki dan sam ga išla isprobati i otvorim paketić, a unutra ništa! Ništa, ni kapi! :) 

Holika Holika BB krema

I napokon, dekorativna kozmetika!! Došao je kraj mojoj omiljenoj nijansi Essence ruža! Radi se o nijansi 07 Natural beauty - prekrasna, svakodnevna nude nijansa s primjesama roze boje. Baš prirodna nijansa. Nju sam koristila svakodnevno i bilo bi čudno da ju nisam potrošila.. Divna nijansa koju su na moju žalost izbacili iz asortimana prilikom zadnje promjene. 
Catrice Camouflage tekući korektor mi je bio ok. Dobro je prekrivao nedostatke, ali meni je bio pretežak za područje oko očiju. Za područje oko očiju mi je puno bolji Eveline korektor ( od onih koji su nama dostupni), a apsolutni favorit je Maybelline korektor o kojem sam pisala ovdje
Holika Holika BB krema ( Clearing ) je odlična. Od svih BB krema koje sam isprobala Holika Holika su mi najbolje. Prekriva bolje od nekih nama dostupnih pudera, malo je svjetlija ali to se sve da riješiti bronzerom. Prije korištenja kreme obavezna je dobra hidratacija kože, jer je BB krema sklona isticanju suhih dijelova kože. 
Još jedna prazna tubica Essence Get Big Lashes maskare! Neki dan sam bila u Mulleru kako bih si kupila još jednu i već su mi se ruke počele znojiti jer ju nisam mogla pronaći!! Mislila sam da su ju izbacili iz asortimana, ali samo su malo promijenili vanjski izgled!! :) Recenziju ove maskare imate ovdje
I za kraj Adidas toaletna voda! Koristila sam ju većinu ljeta i naravno da sam ju potrošila! Miris je pravi sportski, osvježavajući, baš za ljeto!! Trajnost mu je isto dobra. Na meni je izdržao nekih 4-5 sata. Za toaletnu vodu sasvim ok!!

Nadam se da ste preživjele ovaj Empties post!! Uhvatila me je inspiracija! :) Što ste vi posljednjeg potrošile?

You Might Also Like

2 comments

  1. Imamo mi puno zajedničkih proizvoda :) Baš mi je drago što ti se sviđa Olivalova intimna čistilica. Ni ja ga u zadnje vrijeme ne mogu pronaći na policama, nadam se da ga nisu povukli jer ga obožavam :). Fa gelovi za tuširanje su moja najnovija opsesija i samo isprobavam neki novi te su mi za sada svi koje sam probala odlični. Ovaj tvoj kokosasti moram probati jer volim kokos :D S L'oreal Elseve Extraordinary Clay šamponom sam također zadovoljna, regenerator nisam probala jer koristim regeneratore u spreju, ali imam masku iz te linije koja mi je također dobra :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, Fa gel za tuširanje od kokosovog mlijeka će ti se onda sigurno svidjeti, jer se baš lijepo osjeti miris kokosa.. Onaj od kokosove vode je puno blaži, ali jednako je dobar. Meni je L'orealova maska isto ok, ali mi nije neophodna, jer stvarno isti učinak dobijem i bez nje.. Ali šampon i regenerator su mi vrhunski!!

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram