Empties #13

2/26/2018

empties-potrošeni-proizvodi-13

Danas Vam pišem o proizvodima koje sam potrošila u posljednjih nekoliko mjeseci!! Našlo se tu puno preparativnih proizvoda, ali i ponešto dekorative, a to me najviše veseli!!

Avon-ulje-za-kosu-Kallos-Cosmetics-maska-za-kosu-Batiste-suhi-šampon

Od proizvoda za kosu, uspjela sam potrošiti Kallos masku za kosu (Cherry). Koristila sam ju prilikom svakog pranja umjesto regeneratora. Regeneratore više uopće ne koristim, jer nakon svakog pranja kose koristim peglu za kosu, pa mi je potrebna jača njega kose. Sve o ovoj maski možete pročitati u zasebnoj recenziji.
Batiste suhi šampon (floral & flirty blush) sam trošila jako dugo, sigurno pola godine. Šampon mi se sviđa, lijepo mi osvježi kosu i produži mi vrijeme između pranja kose za jedan dan. S obzirom na to da ga stvarno dugo trošim, a pakiranje je dosta veliko, od sad ću kupovati putna pakiranja suhih šampona. Ovakve velike ambalaže mi zauzimaju puno prostora, kojeg ionako nemam previše. Miris ove verzije je slatkasti, cvjetni i dosta dugo se zadrži na kosi.
Avon ulje za kosu nisam uspjela potrošiti niti do pola, ali ide u smeće jer je izgubio svoj originalni miris. Sad se jako osjeti po alkoholu, pa ga ne želim stavljati na kosu. Inače je dobar proizvod, lijepo zagladi dlaku i originalni miris mi se jako sviđa. 

Duchesse-vlažne-maramice-za-intimnu-njegu-Dove-antiperspirant-od-kruške-i-aloe-vere-Farmasi-krema-za-ruke-od-lavande

Duchesse vlažne maramice za intimnu njegu sam potrošila relativno brzo. Maramice imaju svježi miris, a na pakiranju piše da mirišu na aloe veru, ekstrakt kamilice i zeleni čaj. U paketu dobijete 20 maramica, a s obzirom na to da maramice nisu pojedinačno pakirane, preporučujem vam da ih potrošite u roku od, maksimalno, dva tjedna, jer će se inače osušiti. Maramice pružaju osjećaj svježine. 
Dove antiperspirant od kruške i aloe vere je odličan. Miriši prekrasno i odlično štiti od neugodnih mirisa. 
Farmasi kremu za ruke od lavande sam potrošila poprilično brzo. Krema mi se sviđa, ali miris lavande mi nije omiljeni, pa mi je trebalo malo da se naviknem na njega. Inače, krema odlično hidratizira kožu!

L'Angelica-gel-za-tuširanje-Aveo-losion-za-tijelo-Balea-piling-za-tuširanje

L'Angelica gelovi za tuširanje su mi jako brzo postali omiljeni gelovi za tuširanje. Potrošila sam gel za tuširanje s mirisom pamuka i bijelog mošusa. Ovaj gel predivno miriši, a ono što je još bolje je to da se taj miris zadrži na koži i nakon tuširanja. Kremasta formula ni malo ne isušuje kožu tijela. Ova bočica u sebi ima 500 ml proizvoda, a platila sam ju nekih 20 kuna u Bipi. 
Aveo intenzivno mlijeko za tijelo je odlično! Miris mu je prekrasan, blag. Mene podsjeća na Nivea Soft kremu. Iako se radi o intenzivnom mlijeku za tijelu, ovo mlijeko se brzo upija u kožu. Za ovo mlijeko imate moje preporuke, jer odlično hidratizira kožu. Ja ću ga ponovno kupiti!
Nikako da naučim da mi Balea pilinzi za tuširanje uopće ne odgovaraju. To je više gel za tuširanje nego što je piling. Kod tuširanja sam koristila punu šaku ovog "pilinga" i iz tubice sam istisnula valjda tri zrnca... Balea ima prekrasna pakiranja i to me uvijek privuče, ali ove piling gelove za tuširanje više neću kupovati. 

La-Roche-Posay-Anthelios-XL-krema-za-zaštitu-od-sunca-SunDance-krema-za-zaštitu-od-sunca-CadeaVera-pjena-za-umivanje-CadeaVera-piling-Afrodita-Hydra-Patch-serum-za-lice

La Roche - Posay Anthelios XL (tester) krema za zaštitu od sunca sa SPF-om 50 je odlična. Potrošila sam ju jako brzo, jer joj je formula dosta tekuća. Brzo se upije u kožu i ne ostavlja masni sloj na koži lica. Sun Dance kremu za zaštitu od sunca nisam uspjela potrošiti do kraja. Kao i Avon ulje za kosu, promijenila je miris. Tako da ju bacam u smeće. Pokušala sam kupiti novu kremu za zaštitu od sunca, ali to je trenutno nemoguće. Ne znam da li ste primijetile, ali u drogerijama trenutno nema proizvoda za zaštitu od sunca! Jer su sunčeve zrake, valjda, štetne samo kad je toplo!! Pa, ako ne želite potrošiti cca 100 kuna na kremu za sunčanje, nema vam pomoći! 
CadeaVera pjena za umivanje je ponovljena kupovina, po ne znam koji put! Odlična je, ne isušuje, odlično čisti kožu i skida svu šminku! U kupaonici je već druga bočica u upotrebi!
CadeaVera kremasti piling za lice mi više nije toliko drag. Isto ima kremastu teksturu i tu i tamo se popikne neko piling zrnce. Više ga neću kupovati, jer ako radim piling lica onda želim pravi piling. 
Dogodilo mi se točno ono o čemu sam pisala u recenziji Afrodita seruma i kreme za područje očiju. Jednog jutra seruma više nije bilo! Nisam ponovila kupovinu, jer sam htjela isprobati jedan drugi serum, o kojemu čete čitati u novitetima!

Maybelline-Fit-me-matte-i-poreless-tekući-puder-Eveline-volume-celebrities-maskara-Sephora-lipliner

Od dekorative sam potrošila Maybelline Fit me matte + poreless (možeš si misliti) tekući puder. O njemu ste mogli čitati ovdje. I dalje stojim kod svojeg mišljenja, i morala sam se doslovno prisiliti da ga potrošim. 
Eveline Volume Celebrities maskara je jedna od rijetkih maskara s gumenom četkicom koja mi se sviđa. Lijepo razdvaja trepavice, ne trusi se i ne razmazuje se. Eveline Volume Celebrities maskara i Essence Get Big Lashes maskara su mi, trenutno, najdraže maskare!
Sephora nude lipliner - već se godinama natežem s ovim liplinerom. Nije mi uopće dobar, a čuvam ga. Olovka je tvrda i jako neravnomjerno se nanosi na usne, a da ne pričam koliko je proces nanošenja bolan. Nemam više živaca za tu olovku i ide u smeće!

Došli smo do kraja potrošenih proizvoda! Kako vam se sviđa novi watermark na slikama!??? Ja sam oduševljena!!

Što ste vi posljednje potrošili?? 

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram