Loreal Skin Perfection BB krema - recenzija

6/30/2014

Lijep pozdrav!

Danas vam donosim recenziju prve BB kreme koju sam ikad probala. Nikad me nisu privlačile BB kreme toliko da bih ciljano išla da ju kupim. Tako je bilo i ovaj put, slučajno sam ju vidjela, a bila je i na sniženju, pa sam ju ubacila u košaru.



Sastav: aqua, glycerin, propylene glycol, ethylhexyl, methoxycinnamate, cyclohexasiloxane, octyldode canol, silica, stearic acid, talc, potassium cetyl phosphate, palmitic acid, peg-100 stearate, glyceryl stearate, triethanolamine, phenoxyethanol, cetyl alcohol, dimethicone, methylparaben, caprylyl glycol, carbomer, c9-15 fluoroalcohol phosphates/c9-15 fluoroalcohol phosphate, allantoin, xanthan gum, ethylparaben, aluminium hydroxide, sodium hyaluronate, adenosine, capryloyl salicylic acid, sodium citrate, ascorbyl glucoside, disodium edta, hydroxypalmitoyl sphinganine.


Pakiranje je klasična rozo-bijela tubica, i vjerojatno će sama boja privući kupce koji su suckeri na slatka pakiranja. 
Ova BB krema je 5 u 1, te tvrdi da:
  •  hidratizira kožu 24 sata
  • ublažava crvenilo kože nakon tjedan dana uporabe
  • prikriva nepravilnosti
  • retušira nepravilnosti
  • poboljšava ten
Sadrži SPF 25 što smatram izrazito bitnim jer ću u ljetnim mjesecima više posezati za BB kremom nego tekućim puderom. Predviđena je za dobnu skupinu od 20 do 30 godina.
Ja sam ju kupila u Mulleru na akciji za 50 kuna, dok joj je redovna cijena 100 kuna. Količina koju dobijete za te novce je 50 ml.





Moj dojam: 
Na prvu sam bila dosta razočarana ovom kremom, ali to je moja krivica jer sam je prvi put nanjela previše, pa sam se za pola sata sjajila ko disko kugla. Drugi put sam stavila manje kreme, ali sam ju toliko utrljavala u lice da se krema počela ljuštiti sa lica. Onda sam ju nanosila bockalicom, ali mi se ni tad nije svidio izgled koji je davala.
Onda sam otišla na Youtube na stranicu Loreal Paris i tamo sam pogledala kako se krema ispravno nanosi, te ju od tada koristim uglavnom svaki dan. S obzirom da mi je T-zona masna, nanesem i Essence Fix i mat puder.
Jedina negativna stvar koju sam primjetila na početku korištenja je da mi se krema primala za suhe dijelove koje sam tada imala na obrazima, te ih je naglašavala na način da su bili dosta tamniji od ostatka lica, pretpostavljam zato jer se tamo nakupilo više pigmenta kreme.
Krema postoji u dvije nijanse: fair i medium. Ja sam uzela medium nijansu i mislim da nisam pogriješila. Također, krema je bez ulja, mirisa, nije komedogena, dermatološki je ispitana te je pogodna i za osjetljivu kožu.
Kako vam se čini ovaj post? Koja je vaša najdraža BB krema? Koristite li koji proizvod iz Skin Perfection linije? Ja sam zainteresirana za kremu i serum koji inače svaki za sebe dođu 100 kuna, ali sam u DM-u naišla na paket koji sadrži oba proizvoda za cijenu od 114 kuna, i vjerojatno neću moći odoljeti.

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram