Fruttini piling i krema za tijelo *MALINA*

7/07/2014

Ljeto nam je stiglo u punom zamahu, što znači da je vrijeme za kratke hlače, haljinice i suknje. Da bi to sve i ličilo na nešto koža tijela treba biti njegovana, meka i hidratizirana.



U posljednje vrijeme sam trošila ( i napokon potrošila) Fruttini proizvode. Za njima sam posezala jer su svježe - vočnog mirisa, a to mi odgovara u vrijeme ljetnih sparina.
Raspon mirisa koje Fruttini nudi je stvarno velik, a isto tako i raspon proizvoda za njegu tijela. Proizvodi su dostupni u Muller prodavaonicama po pristupačnim cijenama.

Piling - njega prvog koristim da bi pripremila noge za depilaciju. Piling je izrazito grube teksture sa velikim zrncima, i meni se to sviđa, ali mislim da to ne bi odgovaralo ljudima sa osjetljivom kožom. Pakiranje je prekrasne roze boje, a na prednjoj strani je slika voća koje je korišteno u izradi (točnije ekstrakt). Miris pilinga je toliko divan da se na ambalaži nalazi upozorenje da proizvod nije za piće, pa bi vam savjetovala da se držite tog upozorenja. :D
Sama ambalaža je mekana plastika sa tvrdim čepom, što je kod mene veliki plus jer omogučava da se proizvod iskoristi do zadnje kapi.
Količina je 200 ml, a cijena je oko 25 kuna!!
Proizvod koji ću definitivno ponovno kupiti, ali vjerojatno neki drugi miris.







Krema za tijelo sa ekstraktom maline, vitaminom E i bademovim uljem - krema (točnije sorbet) je lagane teksture i brzo se upija u kožu. Miris maline ne ostaje dugo na koži, pa ako ste se nadale da ćete hodati gradom mirišući kao svježa malina, ova krema nije za vas. Miris je ustvari nekako umjetno-malinast i nije mi baš drag.
Ambalaža je od čvrste plastike sa čepom na odvijanje, i poslužiti će ili kao spremnik ili u nekom DIY projekt. Proizvod je još dodatno zaštičen srebrnom folijom, koju ako imate sreće nije nitko otvorio kako bi pomirisao proizvod i onda ga ne kupio, omogućivši tako nama ostalima da kupimo pokvaren proizvod. Količina koju dobijete je 500 ml za oko 40-tak kuna.
Ovu kremu ne planiram ponovno kupiti, jer sam se je se zasitila ( treba potrošiti 500 ml) a iskreno mislim da ima boljih.

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram