Catrice light - reflecting korektor (010 Ivory)

10/18/2014


Bok!!!
Danas Vam donosim recenziju najboljeg i najgoreg proizvoda kojeg sam otkrila ovog ljeta!!!
Zašto najboljeg??? Zašto najgoreg??? Ništa, ne preostaje Vam drugo, nego da čitate dalje :D



Krenimo mi nekim redom:
Gdje: Znači, dostupan je na svim prodajnim mjestima gdje drže Catrice stalak!! (DM, Muller)
Koliko: 33,90 kn, ako se ne varam!!
Količina: SAMO 1,5 ml (premalo po mom mišljenju)


Proizvod dolazi u srebrnoj reflektirajućoj ambalaži, koja je divna, i daje neki fancy dojam, ali zato izuzetno otežava slikanje, i naravno ni u kojem trenutku ne znate koliko Vam je proizvoda još preostalo!!! Odlična je stvar što je proizvod još i dodatno zaštićen prozirnom folijom, pa ste sasvim sigurne da ga nitko prije Vas nije otvarao i testirao!!!
Korektor radi na sistemu odvrtanja!! Znači imate malenu četkicu, koja nije loša, dapače, i onda odvrčete donji dio dok ne izađe proizvod na strani četkice.
Sam korektor je tako divan, mogu slobodno reći da je najbolji kojeg sam do sad probala!! Teksturom lagan, prozračan. Ja nemam neke izražene podočnjake, moj problem je više to što mi je unutarnji  kut oka, tamo kod korijena nosa, dosta plav, pa djelujem umorno i kad nisam. Ovaj korektor (zato što je rozog podtona) mi je posvijetlio taj dio, i baš je cijeli make up look učinio svježim, a moje lice odmornim!!!

Blenda se jako lagano, i do te mjere da stvarno izgleda kao da nemate ništa na području oko očiju. Brzo se suši, i kad se osuši ne miče se, zato sam ga ja prvo nanosila na jedno oko, pa izblendala, i onda tek na drugo oko.

Zašto cijelo vrijeme govorim o korektoru u prošlom vremenu, pitate se????
E pa zato jer sam ga potrošila, VEĆ!!!! Zato sam na početku posta napisala da mi je ovo ujedno i najgori proizvod!!! Stvara ovisnost, a ima ga kriminalno malo!! Točno se sjećam kad sam ga kupila, bio je kraj 7.mjeseca i bila sam na moru!! Ako uzmem u obzir to da se ne šminkam svaki dan, stvarno ne znam kako se tako brzo uspio potrošiti. I sad sam ga, prije nego sam kretala pisati post, odvrtala, rekoh možda se samo zaštopalo, ali nije!!! :(

Kaj da Vam kažem, kupit ću ga ponovno jer je predobar, ali da je pljačka je!!! Naravno, ako imate za preporučiti koji drugi, a da je podjednako dobar ili bolji svakako mi javite dolje u komentarima!!!


You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram