Kozmo happy vikend haul!!!!

10/24/2014


Danas je kao što znate počela odlična Kozmo happy vikend akcija!! Na svu dekorativu nam daju 30% popusta plus još 10% ukoliko ste korisnik Multiplus Card kartice, što ja naravno jesam.. 
No, popust od 40% se ne odnosi na već snižene artikle, što znači da ako je nešto već sniženo 25%, na taj proizvod ćete dobiti još samo 5% popusta, pa si pripazite na to da se ne bi iznenadile na blagajni.. Također, popust se ne odnosi na novu dekorativnu kozmetiku u Kozmu: Bell Defines Beauty!!!


Dva dana sam kao pomahnitala tražila karticu po kući, jer sam ju naravno bila negdje pospremila, odnosno sakrila sama od sebe.. No našla sam ju, i evo rezultata:


Maybelline Color Tattoo sjenila u nijansama Permanent Taupe i Metallic Pomegranate, već imam On and on bronze koje mi se sviđa, pa sam odlučila probati i ove dvije nijanse.
Cijena pojedine nijanse je 39,99 a ja sam obje platila 46 kuna, znači po sjenilu 23 kune!!!

Eveline 8 u 1 total action lak za njegu noktiju - o ovom sam laku dosta čitala, a s obzirom da imam dosta tanke i savitljive nokte, odlučila sam mu dati šansu.
Redovna mu je cijena 21,99 kuna, a ja sam ga platila 13,19 kuna!!

Eveline Celebrities tuš u crnoj boji - u smeđoj ga već imam, i pri kraju sam, a s obzirom da ga volim kupila sam crnu nijansu.
Redovna cijena mu je 24,99 kuna, a ja sam svoj primjerak platila 14,99 kuna!!

Eveline Volume Celebrities maskara - maskara o kojoj sam također čitala dobre stvari, pa sam ju odlučila isprobati. S obzirom da sam o njoj čitala davno, naravno da sam zaboravila da ima gumenu četkicu, kojih ja baš nisam fan. No, dat ću joj šansu, možda me razuvjeri.
Redovna cijena je 31,99 kuna, a ja sam svoju platila 19,19 kuna!! Nije loše, zar ne?


Beauty UK baked blush u nijansi ROSE - privuklo me slatko kartonsko pakiranje, pa sam kupila da probam.. Redovna cijena je 34,99 kuna, a ja sam ga platila 20,99 kuna!


Bourjouis 123 Perfect tekući puder - po ovaj puder sam ciljano išla, jer sam pročitala da je odličan za masnu kožu. Prvo sam htjela kupiti Heathy mix, ali sam također pročitala da je to više za suhu/normalnu kožu. Veselim se isprobavanju!!!
Redovna cijena je 109,99 kuna, a ja sam ga platila 65,99 kuna!!


Eveline art scenic korektor 2 u 1 (covering & illuminating) - potrošila sam svoj Catrice korektor, pa mi je trebao novi. Na prvu mi se čini ok!!
Redovna cijena mu je 26,99 kuna, a ja sam ga platila 16,19 kuna.

Znači, za sve ove proizvode bih inače potrošila 330,92 kuna, a ja sam iskoristivši 40% popusta, potrošila 198,52 kune!!! Većinom sam kupila stvari koje mi trebaju, ali sam naravno kupila i stvari koje sam željela isprobati!!!
Također, moram napomenuti da ovaj Kozmo u kojem sam ja kupovala, ne drži Catrice. Da ga ima u asortimanu, vjerojatno bi se na slikama nalazili noviteti Catrice kozmetike.
Ovo su naravno i proizvodi čije recenzije slijede u skorijoj budućnosti, kad ih malo isprobam. Koji bi vas proizvod najviše zanimao, slobodno mi recite u komentarima!!!

Da li planirate iskoristiti ovu akciju?? Jeste li već nešto kupile??












You Might Also Like

4 comments

  1. imam to rumenilo super je traje mi vec masu :D a taj puder mi ima sestra jako je lijep al mi zacepljuje pore pa ga ja nesmijem koristiti :)

    ReplyDelete
  2. Danas sam koristila rumenilo, i moram ti reći da sam se zaljubila!! Prekrasno je i da se lijepo dozirat!!! Puder još nisam probala, nadam se da će mi biti dobar.

    ReplyDelete
  3. Super si iskoristila akciju! Sve mi se sviđa :).

    ReplyDelete

Recent posts

StatCounter

Instagram