Vikend doručak!!!!

10/19/2014

 Bok!!
Vikend je vrijeme kad puno više vremena posvetim sebi, pa sam Vam odlučila pokazati svoj doručak vikendom. 
Radi se o jako zdravom, ali i ukusnom smoothiju, kojeg je lako napraviti!!
Naravno varijacije su razne, a moj se sastoji od sljedećih proizvoda:


Aronija - to su ove crne flekice koje vidite. Grm aronije imam doma i obavezno bobice naberem i spremim u škrinju. Nisam baš neki ljubitelj aronije, u smislu da bih ju jela ovako, jer je dosta trpka, pa ju najradije stavim u smoothie, jer je izuzetno zdrava!! Evo što kažu stručnjaci:
- najzdravija biljka na svijetu
- efikasno pročišćava organizam od štetnih tvari i teških metala
- studije su pokazale da ima i antikancerogeno djelovanje jer u velikom postotku "ubija" maligne stanice tumora mozga, pluća, dojke, debelog crijeva i jetre
- ublažava migrene i glavobolje, učinkovito snižava krvni tlak, te blagotvorno djeluje na crijevnu sluznicu i želudac
To su samo neke od pogodnosti aronije!!!

Crvenu boju smoothiju daju maline!!! Također, doma imam grm maline, koji mi u 7.mjesecu svaka dva dana daje oko 800 grama malina!! Tako da imam zaliha za cijelu zimu!!!
Stručnjaci kažu za maline:
- antioksidans
- odličan izvor dijetalnih vlakana
- održavaju zdravlje srca
- izvor je vitamina C

Prije sam smoothie radila samo od aronije i maline, ali primjetila sam da sam nakon sat vremena bila gladna, pa sad radi toga dodam još jednu bananu i pola male žličice maslaca od kikirikija. (našla sam ga u Konzumu).
Maline i aroniju dodam smrznute, bananu svježu, pola male šalice za kavu tekućeg jogurta, pola žličice maslaca od kikirikija i jednu čašu hladne vode!!! To Vam je dovoljna količina za dvije osobe!!!

 Šta vi doručkujete vikendom???




You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram