JOHN FRIEDA FRIZZ EASE - krema za stiliziranje

10/26/2014

Koliko puta ste oprale kosu navečer, isfenirale ili čak i izravnale peglom, probudile se sa savršeno ravnom kosom, da bi se kosa, čim bi izašle iz kuće, pretvorila u katastrofalan pahuljasti grm...



Obavezno se takvo što dogodi meni, pogotovo kad uđemo u jesen ili zimu.. Čim se pojave jutra obavijena maglom znam da sam u problemu.
Sve je kulminiralo prije nekoliko tjedana, sredila sam kosu navečer jer sam znala da ujutro neću imati vremena, spremila sam se i izašla iz kuće, i kosa se pretvorila u katastrofalni nered. Bilo je toliko loše da sam cijeli dan razmišljala da je jedini način da se riješim tog problema je da obrijem glavu :D.
Zatekla sam se u Mulleru (naravno :D) i naišla na ovaj proizvod.. Odlučila sam mu dati šansu, jer sam stvarno bila očajna...

Osnovne informacije:

Gdje: Muller
Količina: 150 ml
Cijena: 62,90 kuna, mislim da je to pristupačna cijena, jer se radi o proizvodu za stiliziranje kose, znači ne troši ga se puno.
U liniji se također nalaze i šampon i regenerator - cijena pojedinačnog proizvoda je također 62,90 kuna.
A ako samo želite isprobati ovaj proizvod, da vidite da li vam odgovara, postoje i manja putna pakiranja za 15,90 kuna.
Rok upotrebe: 12 mjeseci od otvaranja

Prvo bih vam rekla kakva je moja kosa. Znači imam tanku i rijetku kosu (oporavak je u tijeku - za više informacija klikni ovdje), sa tjemenom koje se jako brzo masti!! No, ja ipak proizvod umasiram u cijelu kosu, ne na pola dužine, i moram reći da mi se produžilo vrijeme nepranja kose za jedan dan.. To je vjerojatno zato jer ne koristim puno proizvoda. Na dužinu kose mrvicu pa do pola leđa ja koristim količinu proizvoda veličine lješnjaka!


Ambalaža:
Ambalaža je klasična za takvu vrstu proizvoda. Mekana tubica koja stoji na čepu. Meni se takva ambalaža sviđa jer znam da ću proizvod potrošiti do zadnje kapljice.

Koristim ju na način da količinu kreme veličine lješnjaka rastrljam između dlanova i umasiram u kosu osušenu ručnikom. Zatim, prvo kosu malo prosušim fenom, a onda ju izravnam četkom. Tako radim u većini slučajeva, stvarno je iznimka da kosu peglam. A ako ju peglam, onda ju također prvo izravnam četkom, i onda prođem peglom samo po najtvrdoglavijim pramenovima, koji se nisu izravnali prilikom korištenja četke.

Proizvod pruža i termo zaštitu do 200 stupnjeva Celzijusevih, hidratizira kosu i čini ju podatnom!!

Miris:
Miris mi se jako sviđa!! Rekla bih da proizvod miriše svježe!! A ukoliko vam se miris ne sviđa, umirit ću vas jer se miris ne zadržava na kosi.

Moji dojmovi:
Ja sam oduševljena ovim proizvodom!! Otkad ga koristim nema više ovca looka za mene!! :D Fino zagladi kosu, izravna i što je najbolje kad se izađe na maglu i vlagu, kosa ostaje ravna!! Jedino ako vas uhvati kiša, a vi bez kišobrana, e onda vam nema spasa :D Nakon što se kosa posuši, proizvod se ne osjeti, u smislu da bi se kosa petljala na vrhovima ili što slično.
Proizvod bih preporučila stvarno svima, jer ako funkcionira na mojoj tankoj i mašćenju sklonoj kosi, onda će funkcionirati i na vašoj!!
Naravno da nisam očekivala da će mi zagladiti baby dlačice koje su mi počele rasti, ali tu uskače nekorištena četkica za zube i lak za kosu!!
Apsolutno ću ponovno kupiti ovaj proizvod, mada mislim da će mi ova količina potrajati jako jako dugo!!

Imate li vi problema sa frizzom? Ako da čime ga se vi rješavate? Jeste li već probale ovaj ili sličan proizvod?

You Might Also Like

2 comments

  1. čini se kao super proizvod !! moj problem od uvijek je s šiškicama, znači do negdi uha su i ja ih želim držati lijepo ravno ali ne slušaju me i čim ih stavim na sekund iza uha ostanu tako savinute cijelo vrijeme. to mirzim otkad znam za sebe i još nisam našla rješenje. mislim da bi jedino upalilo da imam groznu suhu kosu xd

    ReplyDelete
  2. Proizvod je stvarno super da!! Tako je i meni, čim svežem izravnatu kosu, odmah postane valovita na mjestu vezanja, pa sad više ni ne koristim gumice za kosu, nego samo kopče..

    ReplyDelete

Recent posts

StatCounter

Instagram