Dnevna rutina by MakeupFANdra (mješovita koža, 30+)

3/11/2019

Njega-lica-zrele-mješovite-kože

Pozdrav drage moje!! Danas Vam pišem o preparativnim proizvodima koje koristim u dnevnoj i večernjoj rutini njege kože. Za sve one koji su se nedavno priključili našoj zajednici, imam masnu T-zonu i normalnu kožu lica na obrazima, koja ponekad (zbog hladnoće, vjetra, topline) zna biti dehidrirana i perutati se. Vidjeti čete da se dosta proizvoda ponavlja u dnevnoj i noćnoj rutini. Nemam kompliciranu rutinu s petsto kremica, seruma, tonera.. Možda bih trebala imati?! Neki proizvodi su stari favoriti i koristim ih godinama, dok neke još isprobavam i nikako da pronađem HG proizvode..
Krenimo na proizvode!

CadeaVera-kremasta-micelarna-pjena-za-umivanje

Prvi i neizostavni proizvod u mojoj rutini CadeaVera kremasta micelarna pjena za umivanje lica. Koristim ili ovu na slici (crvenu) ili plavu pjenu. Obje su mi odlične, ali s vremena na vrijeme samo zbog mirisa malo promijenim proizvod. Iako sam primijetila da je ova crvena pjena ipak malo kremastija od one u bijelo-plavom pakiranju. Ovu pjenu koristim i ujutro za umivanje lica i navečer za skidanje šminke. Koristim ju već godinama i niti jednom nisam primijetila da mi je dehidrirala kožu lica. Odlična mi je i za područje očiju jer me ne peče, ako slučajno uđe u oko. Odlično osvježi kožu lica ujutro, a navečer u jednom nanošenju skida i najjaču šminku. Pjena je dostupna samo u Muller drogerijama, a cijena je cca 17/18 kuna za 150 ml!! Ako niste, obavezno joj dajte šansu. 

Balea-Aqua-sprej-za-lice

Balea Aqua sprej koristim nakon umivanja i ujutro i navečer. Primijetila sam da mi se kreme bolje upiju u kožu ako mi je koža vlažna, pa mi je ovo kao neka vrsta primera za preparativnu kozmetiku. Znam da obična voda u spreju nije baš neko najbolje rješenje za ovaj korak i da bih i na ovaj način (ali sa drugim proizvodom) mogla unijeti korisne sastojke u kožu, ali nisam naišla na proizvod koji bi me privukao dovoljno da ga kupim. Za sada će poslužiti i ovaj sprej. Ako imate kakve preporuke, slobodno pišite u komentarima. 

Afrodita-Hydra-patch-krema-za-područje-očiju

O Afrodita Hydra Patch kremi za područje očiju sam pisala zasebnu recenziju, pa ju neću naširoko predstavljati ovdje. Krema mi je odlična, brzo se upije u kožu i lijepo hidratizira. Nisam primijetila nikakve iritacije ili bilo što slično. Najviše ju volim koristiti u toplijim mjesecima jer je lagane teksture, nije teška i masna. Dok mi za hladniji period ipak više odgovaraju masnije kreme za područje očiju. Za takvom kremom još uvijek tragam, pa ako i za to imate preporuku, pišite mi!

Mixa-Hyalurogel-rich-dnevna-krema-za-intenzivnu-hidrataciju-osjetljive-i-suhe-kože-lica

Mixa Hyalurogel Rich dnevna krema za intenzivnu hidrataciju osjetljive i suhe kože lica mi je samo ok. Krema je obogaćena čistom hijaluronskom kiselinom. Oslobađa neprestanu hidrataciju tijekom 24 sata i zadržava je u epidermisu. Formula sadrži 10% glicerina i obogaćena je hijaluronskom kiselinom. U kategoriji dnevnih krema za lice, još uvijek sam u potrazi za HG proizvodom. Nije da nisam zadovoljna ovom kremom, ali svakako mislim da može bolje. Neka vas ne zavara natpis "rich" jer je krema lagane teksture i brzo se upije u kožu, miris joj je blag i ugodan. Pruža ok hidrataciju, ali ipak mislim da to ne bi bilo dovoljno hidratacije za osobe sa suhom kožom. 
Kremu sam kupila u DM-u. Količina koju dobijete je 50 ml za nekih 50-tak kuna.

Mixa-Hyalurogel-night-krema-za-lice
.
Za razliku od dnevne kreme, Mixa Hyalurogel Night me oduševila.  Radi se o njezi obogaćenoj hijaluronskom kiselinom te hranjivim i umirujućim uljem sjemenki zubastog lanka. Kremasta tekstura noćne kreme stvara zaštitni sloj koji djeluje na osjetljivu kožu tijekom cijele noći i ojačava barijeru kože. 
Krema mi je toliko dobra da mislim da ju čak malo i previše trošim, jer mi je ovo već drugo pakiranje. Inače i dnevnu i noćnu kremu potrošim istovremeno, ali to s ove dvije kreme nije slučaj. Ovdje se radi o hidratantnoj kremi-maski. Znači nanosite ju kao kremu u večernjoj rutini, ali se može koristiti i kao noćna maska najviše dva puta tjedno nanošenjem debljeg sloja.
Ujutro mi je koža mekana i nahranjena. Krema je gušća i "jača" od dnevne kreme, ali ne u tolikoj mjeri da bi mi začepila pore. Lijepo se razmazuje i relativno brzo se upije u kožu, koža na dodir nije ljepljiva ili masna. Namijenjena je za njegu osjetljive, normalne i dehidrirane kože, ali ja mislim da bi odgovarala baš svakom tipu kože. I ovu kremu sam kupila u DM-u. Za 50 ml kreme sam izdvojila cca 50 kuna.

Avon-Anew-Clinical-hidratantna-noćna-maska

Avon Anew Clinical hidratantna noćna maska intenzivno djeluje tijekom sna, a posebno je razvijena kako bi pomogla dubinski hidratizirati i ojačati kožu. Tijekom noći umanjuje vidljivost znakova starenja te vraća koži mladenačku elastičnost. Iznimno lagana formula djeluje tijekom noći, kada  koža najviše upija hranjive sastojke te jača zaštitnu barijeru kože i sprječava gubitak hidratacije u budućnosti, čineći kožu tako manje osjetljivom na starenje. 

Hidratantnu noćnu masku za lice jako dugo gledam u katalogu i napokon sam se odlučila i naručila ju. Nju koristim nakon Mixa noćne kreme, ali ne svaku večer, nego maksimalno dva puta tjedno. Maska je gel teksture, a u sebi ima sitna zrnca koja se razgrade kako ju umasiravam u kožu lica. Maska se isto dosta brzo upije u kožu i koža nakon nje nije ljepljiva niti masna. Koža mi je ujutro vidno zdravija, hidratizirana i "plump". 

Njega-mješovite-i-dehidrirane-kože

Ovo je moja trenutna dnevna rutina. Ako bih nešto mijenjala, to bi bila samo dnevna krema, jer mislim da može i bolje. Također, za hladnije dane uvela bih bogatiju kremu za područje očiju. Osim toga, zadovoljna sam proizvodima koje trenutno koristim u dnevnoj/noćnoj rutini. Mislim da ih nema niti previše niti premalo. 

Pišite mi jeste li isprobale koji od ovih proizvoda?? Koje proizvode vi koristite u dnevnoj/večernjoj rutini?? Imate li preporuku za hranjivu dnevnu kremu???





You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram