Potroši 18 u 2018. godini - Pan projekt update

2/04/2019

Pan projekt 2018 posljednji update

Pozdrav svima!! Napokon sam uhvatila vremena kako bih pofotkala proizvode koje sam koristila (skoro) cijelu prošlu godinu, a u sklopu projekta "Potroši 18 u 2018. godini"!! Moram Vam priznati da sam jako zadovoljna krajnjim rezultatom projekta. Osim što sam potrošila hrpu stvari, stekla sam i dojam koliko je zapravo potrebno da se potroši neki proizvod.. Projektom sam obuhvatila samo dekorativnu kozmetiku, jer nje imam stvarno hrpu, dok preparativnu kozmetiku ne gomilam pa mi nije imalo smisla da i nju obuhvatim. Također, puno više vremena mi treba da potrošim puder, nego kremu za lice... Da ne duljim, idemo vidjeti da li sam ostvarila cilj koji sam si zadala!! 


Avon true color calming effects illuminating tekući puder Catrice matt mousse makeup

I ovog puta ćemo krenuti redoslijedom nanošenja šminke na lice. Prvi na redu su puderi. U projekt sam stavila Catrice Matt Mousse puder, koji nisam koristila niti jednom prošle godine. Iz tog razloga, a i zbog toga što mu je prošao rok trajanja, bacam ga u smeće. Avon True Colour Calming Effects Illuminating tekući puder ( nijansa Cream) sam potrošila do kraja. Ovo nije mat puder, što se da zaključiti iz samog naziva. Na licu izgleda prirodno, nije težak, ne oksidira i ne isušuje. Prekrivanje mu je slabo. Ovaj puder će odgovarati osobama koje nemaju velikih nedostataka na koži lica, osobama koje vole prirodniji izgled. Ja volim pudere koji imaju srednje prema jakom prekrivanju, ali ovaj puder mi se pokazao odličnim za svaki dan, kad sam htjela prirodniji izgled. Ne izgubi se na licu tijekom dana, eventualno mi se znao izbrisati s nosa ili oko usana, ali to je samo zbog jela ili brisanja nosa. Obavezno sam ga morala setirati puderom u kamenu, kako bih ipak dobila mat finiš. U svakom slučaju, ovaj puder mi je bio odličan izbor za svaki dan!

Essence fix & matte puder u prahu Catrice Camouflage korektor Catrice HD Multi Talent puder u kamenu

Essence Fix&matte puder za setiranje šminke imam jako dugo u svojoj kolekciji. Mislim da je pakiranje imalo 15 grama proizvoda i za mene je to bilo nepotrošivo. Ali, uspjela sam. Koristila sam ga za setiranje šminke i za bakeing kod konturiranja. Essence ga već dugo nema u svom asortimanu, ali ne sumnjam da imaju neki drugi, sličan proizvod.
Catrice HD Multi Talent puder u kamenu mi je bio odličan proizvod. Potrošila sam ga relativno brzo i sjajno je obavljao posao matiranja šminke. Pod prstima je bio baršunast, licu je davao mrvicu boje, nije isušivao lice niti isticao suhe dijelove. Mislim da je izbačen iz asortimana prošle godine. Sad koristim neki drugi Catrice kompaktni puder i moram Vam reći da nije ni do koljena ovom puderu.
Catrice Camouflage cream (020 Light Beige) je odličan korektor, mislim da to već svi znaju. Za područje očiju mi je pretežak, pa ga koristim samo za prekrivanje prištića, ožiljaka od akni, ali sam ga koristila i na području nosa kad sam htjela produžiti trajanje Avon tekućeg pudera. Na fotografiji vidite da ga nisam uspjela potrošiti, ali neću ga izbaciti iz kolekcije jer je odličan proizvod.

Catrice sunrose avenue 080 rumenilo

Catrice Defining blush u nijansi 080 Sunrose avenue je odlično. Obožavam ovakve "dosadne" nijanse, jer odlično pristaju uz bilo koji make up look. Ovom rumenilu sam dotaknula dno, ali se u međuvremenu razmrvilo, pa sam ga išla popravljati medicinskim alkoholom. Jako sam zadovoljna rezultatom trošenja ovog rumenila jer je bio jako malo korišten na početku prošle godine. Ostavljam ga u kolekciji, jer ga još ima jako malo i želim ga u potpunosti potrošiti. Koristila sam ga cijelu prošlu godinu i moram Vam priznati da mi još nije dosadilo.

Avon baza za sjenila Essence i love nudes sjenilo Catrice kremasto sjenilo

Najlošiji napredak sam imala s proizvodima za oči, jer sam ujutro većinom u žurbi sa šminkanjem, pa uvijek ispašta make up na očima. Prošle godine mi je vrhunac šminke na očima bila maskara. Avon baza za sjenila mi je inače odlična, ali ovu imam jako dugo i nisam ju uspjela potrošiti. Probala sam ju neki dan nanijeti na oči, ali ne da se dobro razmazati i mrvi se na očima pa pretpostavljam da joj je prošao rok trajanja. Ide u smeće. Catrice kremasto sjenilo je iz neke davne limitirane kolekcije i nikako da ga potrošim. Koristila sam ga kao sjenilo i kao highlighter, ali ne nazire mu se kraj. Isto ide u smeće, jer mu je rok odavno prošao. Essence I love Nudes mono sjenilo za oči volim koristiti i kao sjenilo i za konturiranje. Na početku Pan projekta bilo je razmrvljeno, pa sam i njega išla popravljati medicinskim alkoholom. Ima ga još tanak sloj, i vjerujem da ću ga uskoro potrošiti. Ostavljam ga u kolekciji. 

Maybelline master drama olovka za oči Eveline celebrities tuš za oči

Maybelline Master drama crnu olovku za oči sam koristila samo jednom prošle godine. Olovke za oči inače jako rijetko koristim u svojoj make up rutini, i u kolekciji ih imam samo dvije! S obzirom na to da ovu olovku imam jako dugo i s obzirom na to da ju koristim skoro nikad izbacujem ju iz kolekcije. Eveline Celebrities tuš za oči je jedini proizvod za oči kojeg sam uspjela potrošiti do kraja. Ovo mi je već ne znam koje pakiranje ovog eyelinera i definitivno ću ga kupiti ponovno.

Essence liplineri sweetheart yummy berry a girl's dream Essence water kiss glossy lip colour

S potrošnjom proizvoda za usne sam zadovoljna! Potrošila sam dva Essence liplinera u nijansama 02 sweetheart (prekrasna barbie roza boja; srednja nijansa) i 06 a girl's dream ( zagasito roza nijansa sa smeđim pigmentom). Nijansu 03 yummy berry nisam uspjela potrošiti (prva s lijeve strane). Mislim da je razlog tome samo taj što su sve nijanse bile varijacije roze boje, pa mi je to brzo dosadilo. Umjesto nijanse 03 yummy berry potrošila sam stari Essence lipliner u nijansi In the nude (dolje na slici). Taj lipliner je dosta kremastiji i nije ni blizu dugotrajan kao liplineri na gornjoj slici.

Essence in the nude lipliner

Essene water kiss glossy lips Mermaid diary

Essence Water kiss glossy lip colour u nijansi Mermaid Diary samo što nisam potrošila. Koristila sam ga kao topper na gore navedene liplinere. Cijelu recenziju možete pročitati ovdje, ali nažalost Essence je ovu liniju proizvoda maknuo iz asortimana. 

Eveline 8 u 1 lak za nokte Ados extra long lasting lak za nokte Avon true colour baza za nokte

I posljednji na redu su lakovi za nokte. Potrošila sam Eveline 8 u 1 lak za nokte. Mislim da mi je ovo druga bočica ovog laka i stvarno vidim razliku u čvrstoći noktiju kada ga koristim. Ados lak za nokte (crveni) nisam uspjela skroz potrošiti. Postao je pre gust pa se nije dao lijepo nanositi na nokte. Nakon toga sam počela raditi gel nokte i nisam uspjela potrošiti Avon lak za nokte. 

To su bili svi proizvodi koje sam htjela potrošiti do kraja 2018. godine. Nisam ih uspjela sve potrošiti, ali zadovoljna sam s količinom potrošenih proizvoda. Da zaključimo: u projektu je bilo 18 proizvoda; potrošila sam 8 proizvoda; u smeće bacam (jer su stari ili ih više neću koristiti) 5 proizvoda; u kolekciji ostavljam 5 proizvoda! Realno, da nisam radila ovaj projekt Avon puder ne bih ni pipnula prošle godine i vjerojatno bi mi još stajao u ladici, rumenilo ne bi bilo ni blizu potrošeno.....
Ove godine ne planiram raditi pan projekt. Imat ću drugačiji koncept, koji će mi omogućiti da koristim proizvode koje ili nisam pipnula od kupovine ili sam ih zaboravila. Već sam krenula s time, pa svakako uskoro očekujte i taj post.


Volite li ovakve projekte?? Koji ste vi proizvod dekorativne kozmetike posljednji potrošile? Maskare se ne računaju! :) 


You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram