Essence long lasting ruževi

9/06/2014



Može se reći da mi je Essence dekorativna kozmetika među dražima u drogerijskom rangu, što zbog pristupačnih cijena, što zbog lepeze proizvoda koji omogučavaju ljubiteljima kozmetike eksperimentiranje istom.

 
Prošlog ljeta je Essence izbacio LE Tribal summer iz koje sam jedostavno morala imati oba ruža, a kad se kasnije ispostavilo da izbacuju cijelu liniju takvih ruževa, nitko sretniji od mene.
Moram priznati da je kod kupovine ovih ruževa i ambalaža imala veliki utjecaj na mene. Ambalaža mi je jednostavno prekrasna i djeluje mi elegantno.
Crna mat plastika, koja ne djeluje jeftino, a po sredini linija boje koje odgovara boji ruža koji se nalazi u tubici. 
Broj napisan flomasterom je godina kad sam kupila ruž.
Vidi se kojeg trošim na dnevnoj bazi :)
Na poklopcu je ugravirano slovo E koje je i utisnuto na samom ružu, a na dnu ambalaže naljepnica također u boji ruža na kojoj se nalazi ime ruža. Također, ambalaža se zatvara sa čvrstim klik - mehanizmom ( ono kad zatvorite ruž, a on napravi klik i nema šanse da se otvori u torbici). "Klik - mehanizam" ne oslabi s vremenom, kao npr. kod Wet n wild ruževa.
S obzirom da me u to doba opsjela "moraš skupit sve" pokemon faza ( koja me drži još i danas) imam raznoliku kolekciju tih ruževa i stvarno uživam u njoj.
Sam finiš ruža je kremast. Jako volim takvu teksturu ruževa jer ne isušuju usne ( barem ne moje). Isto tako, ruževi nisu ekstremno pigmentirani, pa su mi uvijek pri ruci za dnevne lookove, kada ne želim da mi usta "vrište".

Miris ruža je voćni i dosta intenzivan. Mene je u početku jako smetao, do te mjere da me je nakon nekog vremena bolio želudac, no sad sam se naviknula. Usudila bih se reći da kako miriše da mu je takav i okus.

Što se trajnosti tiće ne smatram ih longlasting ruževima. Ovisno o nijansi uz jelo, piće i pričanje meni drže maksimalno do 4 sata.

Cijena je 22,90 kuna, za 3,8 grama, što je stvarno povoljno.
A sada gomila slika:
Koraljna nijansa koju baš ne nosim prečesto, jer mi čini zube izrazito žutima!

Meni najdraža nijansa.
Prekrasna ljubičasta nijansa koja će biti nošena ove jeseni!!
Izbjegavala sam ga jer je dosta svjetla nijansa, ali na slikama izgleda dosta dobro pa ću i njemu pružiti šansu!!
A sada slike ruževa iz limitirane kolekcije Tribal Summer koja je bila u ponudi prošlog ljeta:

Radeći ovaj post moram priznati da sam se ponovno zaljubila u neke nijanse koje sam zanemarivala iz neznam kojeg razloga.. Već vidim da ću često posezati za Wear berries i Nude love, a u ladicu pospremiti Natural beauty da se malo odmori :). Nadam se da Vam se sviđa ovaj post, jer sam ja uživala dok sam ga radila!!
Volite li ove ruževe? Koja je vaša omiljena nijansa?

You Might Also Like

2 comments

  1. LE nijanse fenomenalno izgledaju. :D

    ReplyDelete
  2. Da divne su, samo baš zbog razloga što su LE ih i ne koristim često, da ih ne bi potrošila :D

    ReplyDelete

Recent posts

StatCounter

Instagram