Top 8 omiljenih Youtubera!!!

9/24/2014

Puno prije nego sam otkrila blogosferu, otkrila sam Youtube beauty zajednicu i od onda sam ovisna o istoj. Pratim puno Youtubera, njihove glave beauty kanale, kao i vlog kanale ( gdje nas upoznaju sa svojom svakodnevnicom) i stvarno uživam u tome.. Odatle je ustvari i potekla moja želja i ideja za vlastitim blogom, jer gledajući njih na Youtubeu stvarno sam puno naučila i o samim proizvodima i o tehnikama šminkanja!!!



Nadalje ću istaknuti 8 meni najdražih Youtube ljudi :)

1. Essie button - O moj Bože, ovu ženu OBOŽAVAM!!!! Mogu čak reći da, što se tiće nje, preferiram njezin Vlog kanal. To nije neko bezvezno trkeljanje, nego se tu stvarno ima nečega i za naučiti. Obavezno posječuju muzeje, izložbe i slično.. Ima prekrasnog psa Reggija i ja ju naprosto obožavam. Smisao za humor joj je baš onakav kakav meni paše, i čim vidim da je objavila video odmah trčim na internet!!!

2. EmilyNoel83 - Ova žena je zaslužna za moju Youtube ovisnost, koja je kasnije prerasla u makeup ovisnost. To je prva Youtuberica na koju sam naletjela na internetu. To je bilo u vrijeme kad još nisam znala za beauty zajednicu na Youtubeu ( vjerojatno smo sve u početku mislile da se tamo samo sluša glazba). Žena radi divne recenzije proizvoda, tutorijale i slično.. Nije prenapadna i to mi se sviđa!!

3. Tati - Ako želite svaki dan gledati video iste osobe, ovo je žena za vas. Toliko draga, umirujućeg glasa, stvarno me opušta gledanje njenih videa. Radi odlične recenzije, a najdraži tip videa su mi kad nas vodi direktno u drogerije, gdje na licu mjesta priča o proizvodima i iste kupuje... Vjerojatno mi je to zanimljivo, jer mi nemamo Walgreens, Walmart i slične prodavaonice, pa je zabavno zaviriti na njihove police.

4. Amelia Liana - Nju sam otkrila tek nedavno preko kanala Essiebutton. Djevojka je toliko zanimljiva, također ima istančan smisao za humor koji obožavam. Radi recenzije, lookove, vlogove, ma sve!!! :D

5. Arden Rose - Ako ste za malo crnog humora, a da se pritome priča i o kozmetici, ova cura ima pravi kanal za to. Osim kozmetike, ona recenzira i ostale proizvode, također radi videe u kojima ruši urbane legende i slično. Stvarno zabavne i in your face djevojka..

6. Danna Ann - Prekrasna mlada mama, koja zna svoj make up. Ima zanimljive videe, u kojima ima svega - od recenzija, do lookova, do new in videa iliti haul videa.. Volim ju gledati jer mi se čini sasvim normalna i pristupačna.

7. Julia Graf - Ovo je Youtuberica iz Švicarske. Na nju sam naletila tražeći swap videe na Youtubeu. Vidi se da žena čvrsto stoji na zemlji i da se ne ustručava reći što misli o proizvodima koje recenzira. Najdraži video koji ona radi su mi "What's in my mail", jer žena inzistira na transparentnosti njenog kanala!!

8. Melisa Autry - Ovo je preluda ( u dobrom smislu ) žena iz Texasa!!! Ona se toliko unese u recenziranje proizvoda, a "Get ready with me" videi su presmješni jer žena ne editira ama baš ništa!! Kaže ne da joj se :) !!! Ako ste tužni ili vam dan baš nije bio predobar, svakako vam preporučam da pogledate koji njen video, jer če sigurno izmamiti koji hihot iz vas!!!

Eto, to su trenutno moji omiljeni beauty Youtuberi!!! Gledate li vi beauty Youtube videe? Da li nam se podudaraju favoriti? Tko je vaš favorit? Koga mi preporučujete?

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram