Makeup Revolution 32 eyeshadow paleta FLAWLESS

9/17/2014

Pozdrav drage moje!!
Danas Vam donosim recenziju Makeup Revolution palete sjenila koju koristim već neko vrijeme. Sumnjam da još uvijek postoji netko tko voli šminku, prati blogove, a da nije čuo za Makeup Revolution proizvode. S



obzirom da sam i ja vjerni pratitelj blogosfere, stalnim bombardiranjem Makeup Revolution recenzijama, pokleknula sam :) i naručila ovu paletu. Jedini razlog zbog kojeg sam se odupirala tako dugo i uspješno je to što nikako ne volim sjenila formirana u malene uske redove ( pravokutni oblik). To me užasno odbija :), ne znam zašto, ali baca mi na ultra ultra jeftinoću. Dovoljno je da Vam kažem da je 90% mojih paleta sastavljeno od okruglih sjenila. Oblik kockica također dolazi u obzir :D #freak

Makeup Revolution nam dolazi iz Velike Britanije, a proizvodi se u PRC (iliti Kini). Proizvodi su dostupni preko Pink Pande i na službenoj stranici Makeup Revolution-a. Ne znam koliki je šiping, jer sam ju ja naručila preko Pink Pande, a već sutradan je u 11 sati bila u mojim rukama.


Osnovne informacija:
Cijena: 82,90 kuna + poštarina. Trenutno je paleta na akciji na Pink Pandi po cijeni 60,80 kn
Količina: 16 grama; 32 sjenila 
Dostupnost: Web shop Pink Panda; službena Makeup Revolution stranica

Ambalaža:
Paleta dolazi u lijepom kartonskom rose gold pakiranju, koje je nemoguće realno uslikati!! Pakiranje mi se jako sviđa, toliko da ga nisam bacila, nego čuvam paletu unutra.
Na poleđini pakiranja se nalaze boje koje dolaze u paleti. Kao što vidite, ja sam izabrala neutralnu paletu, a osim nje u ponudi je još i paleta (isto sa okruglim sjenilima) sa življim bojama.
Sama paleta je od tvrde plastike, na poklopcu se sa unutarnje strane nalazi veliko ogledalo. Paleta ne dolazi sa četkicom za šminkanje, što je u redu jer vjerojatno ne bi bila baš korisna.
Paleta dolazi i sa prozirnom folijom na kojoj se nalaze imena svih nijansi.

Sjenila:
Paleta sadrži 6 mat nijansi, nijanse satenskog finiša, kao i usudila bih se reći metalik nijanse.

Ove označene nijanse su te koje su metalik finiša. Odlično se swatchaju prstima, ali kad ih treba nanjeti kistom na kapak mrve se. Tako da mi izgledaju kao prešani čisti gliter. Najbolji efekt postignem kad ih nanosim prstom direktno na oko.

Sjenila su lijepo pigmentirana. Lijepo se nanose i na i bez baze, jedino je trajnost različita. Ako ih nanesete bez baze izdrže do 2 sata, a onda nestanu u pregibu oka. Ako ih nanosite sa bazom sjenila će nestati kad ih skinete.
Mat sjenila se ne swatchaju lijepo, barem ne ova svjetlija, ali na oku su prekrasna i jako se dobro vide.
Sjenila su pretežno neutralna, i daju stvarno raznolike mogućnosti za kreiranje lookova, kako onih dnevnih tako i onih za noćne izlaske.

Sastav:
 Swatchevi:

                                                                            1. red

                                                                            2. red
 
                                       Ovdje moram komentirati zadnju, najtamniju nijansu. U samoj paleti djeluje kao tamno plava nijansa, ali na swatchu je to ustvari crna nijansa sa plavim sitnim šljokicama.

                                                                           3.red

                                                                            4.red

                                I jedan dnevni look. Boje su intenzivnije uživo, na slici djeluje isprano.


Noćni look - slikan na umjetnom svjetlu, ali isto mi se čini kao da su boje isprane, ne toliko intenzivne kao uživo.
 To bi bilo sve od mene za danas!! Jeste li već probale nešto od Makeup Revolutiona? Kako Vam se čini ova paleta? Imate li kakvu preporuku za mene?

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram