DIY - Adventski vijenac

11/20/2014

Danas vam donosim jedan malo drugačiji post!! Bliži se nedjelja u kojoj ćemo paliti prvu adventsku svijećicu, pa sam iskoristila današnji dan da napravim svoj vijenac, a usput sam dokumentirala postupak, u nadi da će moj vijenac možda biti poticaj i jednoj od vas da umjesto da kupite, napravite same svoj vijenac!!



Ovaj vijenac me je praktički došao 16 kuna i 1 sat moga vremena! Jedna od velikih prednosti života na selu je ta da sam zelenilo potrebno za vijenac nabrala sa drva u dvorištu (nemojte me pitati koje je to drvo, ne znam, nije čempres, ali miriše na njega :D).
Od prije sam imala ovaj vijenac, ali takvi vijenci se mogu kupiti u Offertissimi za nekih desetak kuna! Jedino što sam kupila su ovi držači za svijeće (Kik, 8 kuna), i set od 4 svijećice (Kik, 8 kuna). Ja sam izabrala sive, ali ima ih stvarno raznih boja i veličina.

Vijenac je otprije obavijen strunom, pa sam ja grančice zabijala u vijenac tako da ih drži ta struna. Trebale su mi i škare, jer sam rezala dosta velike grane, pa sam si ih smanjivala po želji.


Kad sam već obložila pola vijenca, osigurala sam ga na način da sam oko grančica stavila žicu. Ta se žica kasnije neće ni vidjeti. Na grančicama su bili neke kuglice koje sam ostavila radi dekoracije.

Ovako izgleda vijenac kad je skroz obložen. Namjerno nisam htjela osigurati sve grančice, zato što će vijenac biti na stalku za torte, pa će te grančice malo visiti.

 
Stavila sam svijećice na stalke, a stalke sam zabila u vijenac! Tu se može vidjeti kako su ove kuglice lijepa prirodna dekoracija!!
Na ovoj slici je vijenac već na stalku. Kad sam ga stavila na stalak, nije mi se sviđala rupa u sredini, pa sam u nju odlučila staviti kuglice za bor, koje ove godine neću koristiti. Izgleda baš efektno. Sada slijedi par slika iz različitih kuteva.

Kako mi se nije sviđalo da mi je vijenac samo zelen, bez šljaštećih detalja, odlučila sam se i tu malo poigrati.

Uzela sam lanac (zvijezdice), dekoracija za bor od prijašnjih godina, i razrezala na jednake dijelove. Od žice sam napravila male ukosnice kojima sam onda te zvijezdice osigurala na samom vijencu.



Nadam se da vam se sviđa moj vijenac, a još više se nadam da sam barem jednoj od vas dala ideju i volju da napravi sama svoj vijenac. Ono što je odlično je to da se ovo zelenilo neće posušiti niti poslije Božića, a cijelo vrijeme će davati lagani miris po čempresu/boru. Također, kad prođu blagdani, zelenilo se skine, kuglice se spreme, goli vijenac se također spremi, i imate ponovno sve bitne sastojke (osim svijeća) za iduću godinu!! 

Radite li vi same svoj adventski vijenac?






You Might Also Like

2 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram