New vs. Old - Balea Cell Energy

11/15/2014

Danas Vam donosim recenziju i usporedbu Baleinih proizvoda iz linije Cell energy! Radi se o serumu koji izlazi iz asortimana (s lijeve strane) i 2u1 serumu i kremi koji ga je zamijenio (s desne strane).


Balea Cell energy linija u svom asortimanu nudi dnevnu kremu, noćnu kremu, 2u1 kremu i serum, i kremu za područje oko očiju. Linija je po meni više nego odlična, te izrazito odgovara mojoj masnoj/mješovitoj koži!!Linija je namijenjena ženama u dobi od 35 - 50 godina.

Balea Cell Energy intenzivni serum: 
Ambalaža:
Serum dolazi u staklenoj bočici, te se dozira pipetom. Sama ideja stalkene bočice sa pipetom je, priznajem, poprilično fancy. No, s obzirom da sam ja svoju držala u kupaonici na polici, kao vjerojatno i svi, bojala sam se da mi slučajno ne padne sa police i ne razbije se.
Kako sam se bližila kraju proizvoda, dogodilo se upravo ono čega sam se bojala, a to je bilo da pipeta nije bila dovoljno dugačka da dohvati ostatak proizvoda, pa sam ga morala istresati na ruku.

Serum:
Serum je vodenkast, i bijele boje. Blagog mirisa. Upije se u kožu jako brzo. Moja ga koža jako voli, čak i više nego novi 2u1 proizvod. Ne ostavlja mastan sjaj na koži, niti mastan sloj. Meni čak malo i suzi pore, ali to traje možda nekih pola sata. Koža nakon korištenja je mekana i glatka, stvarno divan proizvod, za kojeg mi je žao što ga nisam ranije otkrila.
Koristila sam ga i ujutro i navečer, i potrajao mi je nekih mjesec dana.
Količina koja se dobije je 30 ml, a cijena na sniženju mu je 34/35 kuna. Također, još se uvijek može pronaći na policama DM-a, jer se još nije rasprodao.

Sastav:
Aqua, Propylene glycol, glycerin, butylene glycol, dicaprylylether, aluminium starch octenylsuccinate, alcohol denat, panthenol, methylpropanediiol, tocopherylacetate, malus domestica fruit cell culture extract, caprooyl tetrapeptide-3, ammonium acryloyldimethyltaurate, xanthan gum, caprylhydroxamic acid, parfum, phenoxyethanol, caprylyl glycol, biosaccharide gum-1, lecithin, dextran.

Balea Cell Energy 2u1 krema protiv bora + hydra serum:
Ambalaža:
Ambalaža ovog proizvoda je poboljšana. Iako izostaje fancy faktor, mislim da je ovakva ambalaža puno bolje rješenje, od staklene bočice. Ovdje se radi o plastičnoj bočici sa plastičnim poklopcem. Proizvod se dozira sa pumpicom. S time da se ne radi o mehanizmu plastične "slamke" koja proizvod vuće van, već se dno pri svakom korištenju diže gore, te vam na taj način omogučava iskorištavanje i zadnje kapi proizvoda. Također, ako vam bočica padne na pod, nema šanse da pukne.

Krema + serum:
Sam izgled kreme i seruma je dosta atraktivan, jer se kroz proizrnu ambalažu vide isprepleteni zeleno-bijeli serum i krema. Miris je malo jači nego kod prijašnjeg proizvoda i podsjeća na zelenu jabuku. Gušće je teksture, ali se svejedno brzo upije u kožu, i isto tako ne ostavlja mastan sjaj niti sloj na koži. Jedina zamjerka koju imam je, da s obzirom da je ovo ipak malo jači proizvod od prethodnog, žao mi je što u sebi ne sadrži SPF zaštitu, jer zbog toga na tu kremu + serum moram nanjeti još jednu kremu sa SPF zaštitom.
Količina koju ćete dobiti je također povećana na 50 ml, a cijena je 49/50 kuna.

Sastav:


Jeste li već probale novi, poboljšani serum+kremu? Kako vam se čini?

You Might Also Like

6 comments

  1. we've never heard of this brand before, but it sounds interesting so we might have to try it out. Is it available online?

    M + K

    ReplyDelete
    Replies
    1. This brand is awesome, very affordable and great quality!!! You should be able to find it on ebay!!

      Delete
  2. baš sam gledala ovaj Cell Energy 2u1 krema protiv bora + hydra serum i baš mi je drago da paše i masnoj koži :) koristila sam Balea Aqua serum dugo vremena, pa sam se poželjela probati nešto novo :)

    ReplyDelete
  3. Ja sam isto koristila taj aqua serum i moram ti reći da imam osjećaj da Cell energy daje više hidratacije nego Aqua serum. Odkad sam počela koristiti Cell energy, ne događa mi se više da imam dehidrirane ljuskice po obrazima. Ostajem mu vjerna do daljnjeg :D

    ReplyDelete
  4. Nisam probala taj novi serum ali imam ovaj prvi Cell Energy i odlican mi je:) Ne koristim ga svakodnevno vec samo kad mi koza malo dehidrira:) Svidja mi se sto nije mastan i sto se odmah upija,ma super je serum. Kris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, stvarno je odličan!! Za niskucijenu, a vrhunski proizvod!!!

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram