Dekorativna kozmetika koju nosim na more - 2017

8/02/2017


Poučena prošlogodišnjim iskustvom nošenja hrpe dekorativne i preparativne kozmetike, pišem vam tekst o dekorativnim proizvodima koje sam ponijela na more. Mislim da sam znatno smanjila dekorativu ove godine, jer sam sve uspjela natrpati u samo dva mini nesesera. Ako vas zanima što sam ove godine ponijela na more nastavite čitati. A ako vas zanima fijasko od prošlogodišnjeg pakiranja kliknite ovdje



Na gornjoj slici vidite tri tekuća pudera!! :D 
Avon Calming Effects tekući puder - mat verzija mi je omiljeni puder već neko vrijeme.. Otprilike od kada sam potrošila Catrice All Matt puder (030). Držim ga u neseseru u kojem držim proizvode koje koristim svakodnevno, to vam sve govori. Njega sam spakirala, jer su sljedeća dva pudera na testiranju, pa ukoliko ne prođu test da sam sigurna da imam barem jedan puder koji mi odgovara. S obzirom na to koliko mi odgovara, a i imam ga već dugo vremena, mislim da je vrijeme da i on dobije svoju recenziju!! 
BH Cosmetics tekući puder sam naručila na Black Friday akciji i iako sam naručila treću najsvjetliju nijansu bila mi je pretamna kada je stigla. Iako se čini da bi mi ova nijansa bila taman za cijelu godinu, boja koja se vidi preko ako gledate u bočicu je puno svjetlija od nijanse samog pudera. Ponijela sam ju na more, jer ću vjerojatno uhvatiti dovoljno boje barem da ju isprobam, ako ništa drugo!! Platila sam ga sitnih 4$, a nijansa o kojoj se radi je M3 - Medium Olive. 
Maybelline Fit me matte + poreless sam ponijela jer sam mu odlučila dati još jednu šansu. Po mom skromnom mišljenju, ovaj puder nije ni približno dobar kao isti puder koji se nudi na američkom tržištu. Ako pomnije promotrite videe na YouTubeu vidjet ćete da je puder kremaste teksture, a ne tekući kao što je to slučaj sa puderom koji je na našem tržištu, prekrivanje je znatno bolje itd... da ne nabrajam sada. O puderu ćete čitati ili u postu o proizvodima koji su me razočarali ili u zasebnoj recenziji... We will see!!! 


Ostatak proizvoda za lice koje sam ponijela su Catrice HD Multi - talent puder kojeg koristim za matiranje cijelog lica. Naravno da sam i njega otkrila kada je izlazio iz asortimana!! Odličan mi je i već sam debelo zagrebala u dno pakiranja.. A Maybelline Dream Sun bronzer je novi proizvod koji je na moru zbog testiranja. Ne znam da li je dostupan kod nas, jer sam ga naručila od prijateljice, kada je dolazila iz Njemačke. Na web stranici DM-a je nijansa bronzera bila puno neutralnija, pa sam ga namjeravala koristiti za konturiranje, ali kako to inače biva, ono što je na slici uživo vrlo vjerojatno ne izgleda tako.... Bronzer dosta vuče na narančasto, pa mi nijansa za sada ne odgovara, ali kada uhvatim boju možda će biti ok!! 


Šminka za oči je minimalna, jer ionako ne vjerujem da ću stavljati sjenila na oči. Ponijela sam Avon bazu za sjenila koja je nepotrošiva. Imam ju već dugo i još nisam ni blizu dnu, a začudo nije se nimalo posušila. Eveline eyeliner (crna boja) odlično digne svaki make - up look, pa čak i ako ne nosim sjenila. Istina je da mi treba duplo duže vremena da ga nanesem jednako na oba oka, nego da primjerice radim cijeli look sa sjenilima, ali kao to sam si spakirala kad ću biti u žurbi.. :D :D 
I Makeup Academy (MUA) paleta sjenila koja je ustvari namijenjena za obrve je meni 2 u 1 proizvod, jer mi služi i za obrve i za oči. Ima neutralne nijanse  i savršena je i za dnevni i na večernji look.




Wet n wild baza je jedina baza za šminku koju trenutno imam, pa ju svugdje nosim sa sobom. Sviđa mi se kako zagladi lice pa mi puder baš lijepo izgleda na koži. Ima zasebnu recenziju pa škicnite ako vas zanima. Catrice tekuću kamuflažu sam ponijela u slučaju nenadanih prištića. Ima je još jako malo u ambalaži, pa se nadam da ću ju ovog ljeta uspjeti potrošiti. Inače je sasvim korektan proizvod i volim ga koristiti, kada je potrebno naravno. Ne stavljam ga na područje ispod očiju jer me isušuje, ali za prištiće i područje oko nosa je odličan. Essence Get Big Lashes maskara je moj stari favorit i normalno da sam ju ponijela na more.. 


Catrice Illuminating rumenilo u nijansi 010 I Am Nuts About You sam uhvatila na sniženju jer izlazi iz asortimana. Nijansa mi je prekrasna, jedino mi se ne sviđa to što ima šljokice u sebi. Nisam ga još dovoljno koristila da vidim radi li se samo o gornjem sloju rumenila (overspray) ili je cijeli protkan šljokicama. Nadam se da nije, jer to baš i ne bi bilo u skladu s nazivom linije rumenila... Illuminating  je l' !? 
Ove godine nisam spakirala niti jedan klasičan ruž za usne, jer bih ih s obzirom na ove vrućina morala držati u frižideru da mi se ne rastope.. Uzela sam Essence Longlasting olovku za usne, koju inače koristim kao ruž u nijansi 01 Ready for red. Moram priznati da sam prilikom svake izmjene Essence asortimana jako nervozna, jer sam u strahu da ih ne povuku iz prodaje. :) Ponijela sam i dvije dnevne nijanse, isto od Essenca, a to su Water kiss glossy lip colour u nijansi 02 mermaid diary i nijansu Keep calm & go for walk iz LE Hello Autumn, u slučaju da će mi se nositi nude nijanse. Scenarij koji će se najvjerojatnije dogoditi je taj da ću na usnama nositi ili Rosalovo labelo ili Avonovo labelo od kokosa!! :)


Od lakova za nokte sam ponijela dva Golden Rose Ice color laka za nokte u pravim ljetnim nijansama. Na mojim noktima su dugotrajni, a i kreč bijeli lak mogu nositi samo ljeti kad pocrnim. Avon True colour 7 u 1 baza za nokte je bio dio Avonovog PR paketa, pa sam i nju ponijela na more da ju isprobam!! 

Eto to je sve što sam ovog ljeta spakirala!! I dalje mislim da sam uzela previše proizvoda, ali bilo je mjesta u autu, pa da mi ničeg ne pofali!! :)
Koliko kozmetike vi nosite na more?? 

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram