Empties #10

8/07/2017

Pozdrav drage moje!! 
Danas su na red došli potrošeni proizvodi. Dosta se toga nakupilo u posljednje vrijeme u vrećici za potrošene proizvode, pa sam ih odlučila slikati i napisati kratke osvrte dok mi nisu preuzeli ormar. 

Gelove za tuširanje trošim jako puno u posljednje vrijeme. Pogotovo za vrijeme nesnosnih vrućina. Nema mi dražeg nego uskočiti pod tuš i osvježiti se nekim voćnim gelom za tuširanje. Prvi na redu je Afrodita gel od crvenog grožđa koji je stvarno predivnog mirisa, lijepo njeguje i nimalo me ne isušuje. S dolaskom ljeta poludjela sam za mirisom kokosa, pa se tu našao i Fa gel za tuširanje s vodom kokosa koji je dosta blagog mirisa. Nakon tuširanja je jedva primjetan na koži. Ako ipak volite nešto intenzivniji miris kokosa onda vam preporučujem Fa gel od kokosa. Trenutno ga koristim i on miriši puno intenzivnije od gore navedenog. Standardna postava u gelovima za tuširanje je i Aveo gel za tuširanje od breskve. Predobro miriši i nimalo ne isušuje moju kožu. Potrošila sam i mini Naomi Campbell gel za tuširanje. On je nešto teži što se mirisa tiče, više je za jesen. Ali potrošila sam ga jer sam bila u stisci za zalihama! :)



Avon sprejevi su moj spas za ljetne vrućine. Ako me čitate već duže vrijeme onda znate da ljeti izbjegavam teške parfeme i osvježenje tražim u parfemskim vodama. Avonovi su mi odlični jer na meni traju dosta dugo, a i cjenovno su iznimno povoljni. Moj favorit među mirisima je svakako Juicy miris od nara i breskve. Miriši toliko voćno i sočno da vam ne mogu opisati. Dove proizvode inače volim, ali posebno sam vjerna njihovom anti - perspirant sticku. Ne izaziva mi nikakve iritacije, a širi jako ugodan miris. Trenutno koristim najnoviji iz njihove linije od aloa vere i kruške i jako sam zadovoljna. 


Našlo se tu i puno preparativnih proizvoda. Bocassy micelarnu vodu volim koristiti jer jako dobro očisti lice od eventualnih ostataka make - upa nakon umivanja. Koristim ju nakon umivanja tako da sam sasvim sigurna da mi je lice čisto i da imam dobru bazu za nanošenje kreme ili ulja. Biotherm vodicu sam jako brzo potrošila i ne mogu reći da sam stekla dovoljno utisaka. Bitno mi je da mi nije izazvala nikakve iritacije. Ziaja dnevna krema za lice je moja velika ljubav za kojom posežem u zimskim mjesecima jer mi odlično hidratizira kožu. Mirisom je jako slična Nivea kremama. Brzo se upija i ne ostavlja mi mastan sloj na licu. Probala sam i noćnu kremu iz iste linije, ali mi je ona bila preteška. Mixa hidratantnu kremu sam jako brzo potrošila jer je dosta tekuće konzistencije. Niste čitale recenziju o njoj jer mi iskreno i nije bila nešto. Nije mi pomogla u saniranju dehidriranih područja na obrazima. Ali da je ostavljala lice mekano i glatko na dodir to joj ne mogu osporiti. Tekstura joj je bila više kao da se radi o losionu nego o kremi, pa sam ju jako brzo potrošila. CadeaVera krema za područje oko očiju je već standardna u mojoj njezi za vrijeme hladnijih dana. Lijepo mi nahrani područje oko očiju i štiti ga od isušivanja. O Balea kremi za umivanje sam sve rekla ovdje


Mixa pjenasti gel za umivanje mi je bio odličan za odstranjivanje šminke. Miriši osvježavajuće i ne dehidrira kožu. Jedini problem koji sam imala s njim je taj da kada sam došla do dna više nije istiskivao proizvod van, a ima ga sigurno za još nekoliko korištenja. I definitivno morate paziti da ne dođe u doticaj s očima jer ja nisam. Skidala sam šminku s očiju i malo proizvoda mi je ušlo u oko. Nije me peklo, ali imala sam osjećaj kao da mi je oko suho. Nimalo ugodan osjećaj. Naravno da sam kasnije na ambalaži pročitala da se ne preporučuje koristiti u području očiju. Tko bi znao, ipak se radi o gelu za umivanje. 


Ovo mi je već treća posudica L'oreal Elseve Color - Vive maske i jako sam zadovoljna. Kosa mi je jako mekana i mirišljava nakon njega. Trenutno sam opsjednuta L'oreal Elseve Extraordinary Clay linijom, ali vjerujem da ću se vratiti ovoj maski. Koristim ju umjesto regeneratora. O cijeloj L'oreal Elseve Extraordinary Clay liniji ste mogle čitati ovdje


Catrice All Matt plus puder sam uhvatila na akciji kada je ova nijansa (030) izlazila iz asortimana. Jako sam se iznenadila kvalitetom i u kratko vrijeme je stao uz bok mom omiljenom Wet n Wild Coverall puderu. Ako imate masnu kožu ili masnu T-zonu preporučujem vam ta dva pudera. Jako se lijepo ponašaju na koži, ne oksidiraju, ne hvataju se za suhe dijelove i na meni su dugotrajni. Essence Colour & Go lak za nokte se dugo povlačio po mojoj kolekciji i napokon sam došla do dijela kada ga više ne mogu zahvatiti četkicom. Nisam neki fan tih lakova jer na mojim noktima popucaju već drugi dan. Srećom više ih nema u asortimanu, pa nemate brige. Nove lakove nisam isprobala, pa ih ne mogu usporediti u kvaliteti. Još uvijek trošim zalihe omiljenog Aveo odstranjivača laka za nokte. Bez ideje sam koji koristiti nakon što potrošim i posljednju bočicu koju imam, ali primam prijedloge. Balea MED krema za ruke je odlična. Miris je nenametljiv i jako lijepo njeguje ruke. Brzo se upije u kožu, pa ne moram čekati pola sata kako bih mogla obavljati druge stvari. Moje mišljenje je da je ova krema puno bolja od razvikane Balea kreme od uree. Koristila sam i nju, ali nisam ostala fascinirana. Miris je presladak za moj ukus, a i nisam stekla dojam da nešto posebno njeguje ruke.


Guylond rumenilo koje sam dobila kao poklon sam dovoljno potrošila. Ne da mi se strugati po rubovima. Samo oštećujem kistove! :) Dobila sam ga u setu šminke, ali kako me ništa drugo nije privlačilo sve sam razdijelila. Set je kupljen u Douglass parfumeriji. Drugo rumenilo na slici sam sama utisnula u ambalažu jer se razbilo pri transportu. Nisam ga koristila niti jednom, a naručila sam ga davnih dana kada je Make up Academy imala akciju od 50% na cijeli asortiman i još besplatnu poštarinu. To su bili dobri dani!! :)

To su svi proizvodi koje sam potrošila u posljednjih nekoliko mjeseci!! Što ste vi zadnje potrošile?

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram