John Frieda colour correct šampon

8/14/2017


Danas vam donosim recenziju John Frieda colour correct šampona za kosu. Ako na blogu pogledate moju fotku vidjet ćete da tamo imam intenzivno crvenu kosu. Kako je to uvijek sa ženama, boja mi je dosadila i odlučila sam se za plave pramenove...

Pustila sam boju da izgubi na intenzitetu i otišla do frizerke da mi stavi pramenove. Prvo mi je vratila prirodnu boju kose, a onda mi je napravila pramenove. S obzirom na to da prirodno imam crvenog pigmenta u kosi preporučila mi je da si kupim srebrni šampon.

Svrha srebrnog šampona je da umanji žutilo na plavoj kosi, a iz mog iskustva umanjuje i crveni pigment u kosi. 
Nakon nekoliko pranja kose ( s normalnim šamponom) temeljna boja se isprala na nekim dijelovima, pa sam imala crveno - smeđu kosu s plavim pramenovima. Znači, bila sam baš šarena, pa sam u Mulleru potražila srebrni šampon. Kako sam i inače zadovoljna John Frieda preparatima za kosu, odluka je pala na ovaj šampon. 

John Frieda:
" Formula koja sadrži colour - correcting tehnologiju neutralizira žute i mjedene tonove. 
Formula koja sadrži tehnologiju optičkog posvjetljivača upija UV zrake i projicira bijelo - plavo svjetlo čineći da tretirana kosa izgleda svjetlije i kao da je upravo izašla  iz salona!! " 

Šampon dolazi u tubici od mekane plastike, pa treba biti oprezan prilikom istiskivanja proizvoda van. Šampon stoji na čepu, što je po mom mišljenu ok jer  tako šampon stalno radi pritisak na čep i nema straha od toga da se neće iskoristiti cijeli šampon. U pakiranju dolazi 125 ml šampona za cijenu od 60-70 kn! Dosta je skup, no ja ga ne gledam kao šampon nego kao tretman za kosu kojeg ionako koristim kod svakog trećeg pranja. 


Kao i svaki srebrni šampon i ovaj je ljubičaste boje, no koliko sam čitala po internetu o njemu, nije toliko intenzivno ljubičast kao ostali šamponi za tu namjenu ( primjerice Keune). Ne koristim ga kod svakog pranja, jer osjetim da mi dosta isuši kosu. No, to sve riješim bogatim regeneratorom nakon njega. 



Kako ga ja koristim!?
Prvo operem kosu normalnim šamponom, u ovom trenutku to je L'oreal Extraordinary Clay šampon. Tek kod drugog šamponiranja stavljam srebrni šampon i držim ga na kosi 1-2 minute. Isperem ga i stavljam regenerator.
Nakon korištenja pramenovi izgledaju svjetlije. Ne kao da sam upravo obnovila pramenove, nego kao da nema žutila u njima. A crveni dio kose nije toliko intenzivan. Nije ni za očekivati da će šampon u potpunosti maknuti crvenilo kojim sam bojala kosu nešto duže od godinu dana. 
Koristim ga svaki treći put kada perem kosu, iako mislim da bi možda bilo bolje da ga koristim svaki drugi put, jer se crvenilo intenzivira između drugog i trećeg pranja kose. 
Miris me podsjeća na šampone koji se koriste u frizerskim salonima, nije jak i meni je ugodan. 
Šampon mi nije prouzročio prhut, iritacije tjemena niti mi se kosa zamastila brže no inače. U istoj liniji postoji i regenerator koji se koristi s ovim šamponom, no njega nisam isprobala, jer kao što sam već rekla nisam ga imala namjeru koristiti kod svakog pranja kose. 

Sastav

Jeste li isprobale ovaj šampon?? Obavezno mi u komentare napišite čime se vi borite protiv crvenila i žutila!! Možda ima neka jeftinija verzija ovakvog šampona? 


You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram