Čizma glavu čuva

9/20/2014



Pozdrav!!
Danas Vam donosim malo drugačiji post, neću se baviti kozmetikom nego ću Vam predstaviti ono što ja smatram must have-om nadolazeće jeseni. Iako je ove godine izreku "Čizma glavu čuva" zamijenila ona "Tenisica glavu čuva", ja se ipak sa time ne bi niti ću složiti, pa makar i bila de-mode :D.


Možda da Vas na početku upoznam sa mojim stilom!! Pa, reći ću da se ne mogu isključivo svrstati niti u jednu kategoriju.. Kada treba šminkerica sam, volim casual stil, lepršave majice, obožavam sportsku odjeću.. Ustvari volim razne stilove i tako se i odijevam, prema prigodi.. Također moram napomenuti da nikako nisam žrtva modnih trendova, te stvarno pazim da ono što kupujem pristaje mojim godinama i mojoj figuri. Pa me tako ni za živu glavu ne bi mogli vidjeti u haljinicama koje su bile moderne ovog ljeta ( one sa gumom po sredini). Ne kažem da nisu lijepe, dapače, ali jednostavno ne pristaju mom tipu tijela, jer sam ja na dijelu gdje se gumica nalazi ustvari najšira, pa me takva haljina napravi još širom. (isprobavala sam ih, pa znam ) :D

Hvala dragom Bogu pa "štala look" više nije toliko trendi kao što je bio unazad nekoliko zadnjih godina.. Nadam se da se nitko neće naljutiti, ali eto traperice ili tajice na čizme do ili preko koljena, i to po mogućnosti još i gumene može isfurati manje ljudi nego što se misli, a da to izgleda super!!!! (to je samo moje mišljenje). 

Po mome mišljenju, a i koliko vidim po ulicama, došlo je vrijeme niskih čizmica. Po trgovinama ih ima stvarno veliki izbor, a hit boje (kao i uvijek) su crna ili smeđa!!
Ja sam svoje našla u Deichmannu, po cijeni od 399 kuna. Dio su 5th avenue linije koju reklamira Cindy Crawford!!! Čizmice su od crne kože, izrazito mekane i udobne. Imam hrpu čizama koje mogu nositi cca sat vremena i ni minute dulje ( mislim da sve imamo takvih cipela na bacanje), pa sam tražila neke koje ću moći nositi na dnevnoj bazi, a da pritom ne umirem od bolova.

Peta je niska, a same čizme su malo iznad gležnja, te nisu uz nogu. Imaju prekrasne zlatne detalje ( kopče i zatvarač) i mislim da se mogu kombinirati s raznim lookovima. Tako sam ih neki dan iskombinirala u jedan pravi #badass look, u kojem sam obukla kožnu jaknu, skinny jeans i te čizme. Izgledalo je odlično. Ali, isto tako mislim da će pasati uz suknje ili romantičnu haljinicu...

Kakve Vi čizme nosite ove sezone??? Jeste li već obavile šoping??

You Might Also Like

2 comments

  1. Ajme koje zakon čizme! Mislim da ću ih škicnuti prvom prilikom u Deichmannu :). Stvarno su lijepe.

    ReplyDelete
  2. Jesu, čim sam ušla u Deichmann odmah sam ih vidjela. I što je najbitnije, stvarno su udobne!!

    ReplyDelete

Recent posts

StatCounter

Instagram