New in #1

9/04/2014

Nakupilo se nešto proizvoda kod mene, pa da vam prijavim šta sam prethodnog mjeseca kupovala!! Krenimo:

 
1. Le Petite Marseillais - gel za tuširanje - miris slatkog badema. Miris mi je prekrasan, ali moram reći da se proizvod stvarno brzo troši. Barem ga ja brzo trošim, još malo i može u empties bin.
2. Balea uljni fluid - o njemu sam već pričala ovdje.
3. Balea krema za tijelo - o njoj sam pričala ovdje.
4. Catrice camouflage cream - odličan korektor koji prekriva baš sve. Kupila sam ga u nijansi 030 Rosy Beige, jer mi je takva tad odgovarala, a također je bila i na akciji jer ta nijansa izlazi iz asortimana.
5. Terra Naturi highlighter - proizvod dostupan samo u Muller prodavaonicama. Divota od proizvoda. Recenzija slijedi uskoro.

Garnierov set - Šetala sam po Mulleru i slučajno naišla na ovaj set. S obzirom da je bio snižen za više od 50% jednostavno sam ga morala imati. Također, vrijednost samih proizvoda unutar seta je puno viša nego što sam ja platila cijeli set, pa sam ustvari uštedjela :D. U setu sam dobila Garnierovu BB kremu i Garnierovo ulje za tijelo koje predivno miriše + kozmetičku torbicu.

Onda je stigla i narudžba iz Avona:
1. Šampon i ova dva gela za tuširanje su bili u sklopu paketa za 39 kuna, a gelova i šampona stvarno nikad dosta.
2. Avonov anti stress tekući puder je bio na jako dobroj akciji pa sam ga kupila da ga isprobam. Redovna mu je cijena oko 80 kuna, a ja sam ga na akciji platila 35 kuna. Ušteda!!! :)
3. Avon Youth Restore krema za lice - tragam za dobrom noćnom kremom za lice pa sam ovoj odlučila dati priliku. Također je bila izrazito povoljna!




1. Balea maslac za tijelo s mirisom kakaa - zato jer mi izgleda nije dovoljna ona gore krema za tijelo i Garnierovo ulje.
2. Makeup Revolution paleta sjenila - Flawless - još se igram njome, pa uskoro očekujte recenziju sa swatchevima.
3. Golden Rose Velvett Matt ruževi u nijansama 13 i 23 - nijansa 23 će mi dobro doći u nadolazečim mjesecima, a nijansa 13 je poklon!! Obje su mi divne i sada ih ukupno imam 5!!!


13 i 23
4. Golden Rose Vitamin E ruževi u nijansama 115 i 53 - ovo su mi prvi takvi ruževi, pa sam ih htjela isprobati jer ih sve blogerice obožavaju. Još se uvijek igram s njima i nisam formirala mišljenje.

115 i 53
To su sve novosti proteklog mjeseca. Ako želite recenziju nečega slobodno recite! Čime ste se vi posljednjih dana počastile?
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12591971/?claim=gpfe4np3rmh">Follow my blog with Bloglovin</a>

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram