Mjesečni favoriti - kolovoz/2014

9/01/2014



Treba se priviknuti na činjenicu da je ljeto gotovo. No, nekako se na čudan način čak i veselim jesenskom vremenu. Vjerojatno će mi ubrzo i to dosaditi, s obzirom na činjenicu da otprilike od 5. mjeseca imamo jesen u intervalima od par dana.. No, nismo ovdje da pričamo o vremenu.
Danas vam donosim proizvode koje sam koristila prethodni mjesec. Nema baš puno dekorativne kozmetike, jer ne volim tešku šminku po "ljeti". Pa krenimo:

Kad sam se šminkala, na lice sam nanosila Lorealovu BB kremu. Kao što sam napomenula gore, ne volim tešku šminku ljeti, a ovo osim što je lagano ima i zaštitni faktor. Više o BB kremi možete pročitati ovdje. Kad se kremica upila na T - zonu sam nanjela malo Essencovog fix i matt pudera ( da još ga nisam potrošila). A onda sam konturirala sa Essencovim Sun club bronzerom, također njega sam koristila i na vratu, kako bih dobila istu boju kože vrata i lica.

Oči su također bile jednostavno našminkane. Po cijelom kapku sam prošla sa Essencovim sjenilom (nijansa 05 Adorable - mislim da više nije u ponudi) i onda sam koristila Eveline Celebrities tuš u smeđoj boji. Stvarno ništa komplicirano a efektno.

Obrazi - to je ovisilo da li je vruć dan ili ne. Ako je bilo jako vruće onda sam prvo prstima natapkala Essencovo kremasto rumenilo ( LE Guerilla Gardening ) pa na to Bipino rumenilo u prahu ( B.pretty - nijansa pink - divna baby pink nijansa sa malo shimmera u sebi - ne šljokica). Ako nije bilo jako vruće, onda samo Bipino rumenilo.

Usne su bile prilično neutralno roze. Mada sam se opskrbila za vrištečim nijansama rozih i ljubičastih ruževa za ljeto, nekako nisam posezala za njima. U torbici su mi redovito bili ili Essence longlasting ruž u nijansi Natural beauty (07) ili Essence Matt lipcream iz LE Guerilla gardening - to mi je bio izbor za vrućih dana, jer se nisam morala bojati da će mi se ruž rastopiti u torbici.

Tijelo - Od kad sam kupila Balea kremu za tijelo ne odvajam se od nje. Nevjerojatno je to što sam već na pola posude od 500 ml. Nemogu si pomoći, stvarno mi miriše predobro. Više o kremi pročitajte ovdje.
U ljetnim mjesecima ne koristim parfeme, već rađe posežem za sprejevima. Tako je bilo i prošlog mjeseca, a na redu za korištenje je bio Avonov Body sprej mirisa Little black dress.

Random favorit - Cinnamon buns. Nije to favorit iz vedrog neba, nego mi je bubu u uho stavila Essie button. To vam je Youtuberica koju pobožno pratim. Nego da dovršim priču, bila je na proputovanju Skandinavijom prošli mjesec, i skoro svaki dan su jeli ta peciva od cimeta. I nisam imala mira dok si ih sama nisam napravila i uvjerila se da li je to fino ili nije. Spoiler alert!!!!! FINO JE!!! Recept sam našla na Coolinarici i do njega možete doći ovdje, a ovako je meni ispalo.... mmmmm e da ja sam još u svoje dodala nasjeckane orahe njamiii..

To je sve!! Koji su vaši favoriti za protekli mjesec?

You Might Also Like

2 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram