Essence Water kiss glossy lip sjajila za usne

1/15/2018


Essence-water-kiss-glossy-lip-colour-sjajila

Požurila sam s recenzijom Essence water kiss sjajila jer, nažalost, izlaze iz asortimana. Možda se nekome od vas toliko svide da si odluči kupiti barem jedan primjerak. Meni su odlična i baš mi je žao što ih već izbacuju iz asortimana.. 



Essence-water-kiss-glossy-lip-colour-sjajila-1

Ono što me prvo privuklo kod ovih proizvoda je prekrasno pakiranje. Malo je nezahvalno za fotografiranje, ali svejedno je prekrasno. Proizvod dolazi u prozirnoj, plastičnoj bočici sa zlatnim čepom. Na bočici se nalazi naziv linije sjajila ispisan zlatnim slovima. Ono što je odlično je to što slova i čestim korištenjem nisu izblijedila, nego ambalaža izgleda kao da sam ih jučer kupila. 
Water kiss linija dolazi u šest nijansi i ono što su super osmislili je to da imena svih sjajila imaju nekakvu poveznicu s vodom. 
Ja imam tri nijanse: 01 deep sea love, 02 mermaid diary i 05 ocean girl. Količina sjajila koju dobijete je 3,5 ml, a redovna cijena im je 19,90 kuna. No, sada na sniženju će biti 9,90 kuna, pa nemate isprike da si barem jedno ne kupite.

Aplikator je plosnat sa zaobljenim vrhom. Plosnati aplikatori su mi najdraži, jer s njima mogu najlakše nanijeti sjajilo. Bočica ima stoper, pa aplikator nikad ne izvadi previše sjajila. 

Tekstura je ono što me osvojilo. Nikad još nisam isprobala ovakva sjajila. Ovo je kao da ste vodu nanijeli na usne. Sjajilo nije gusto i nije ljepljivo. Vodenasto je, ali se ne razlijeva s usana niti ulazi u tanke linije oko usana. Lijepo i lagano se nanosi na usne. Ovisi o nijansi sjajila i o intenzitetu boje usana, ali za potpunu prekrivenost meni su potrebna dva sloja sjajila. Prvi sloj se jako brzo osuši i onda nanosim drugi sloj.

S obzirom na to da se ipak radi o sjajilima, trajnost im nije prevelika. Prežive mi piće, ali ne i jelo. Mirišu po svježe ubranim malinama, ali nažalost okus im nije jednako primamljiv. Ako slučajno prođete jezikom po usnama dok imate ova sjajila osjetiti čete gorak okus u ustima. No, to ionako nije preporučljivo, pa nemojte to raditi! :) 

Essence-water-kiss-glossy-lip-colour-deep-sea-love
01 deep sea love
01 deep sea love sjajilo je prekrasne crvene boje s mrvicu roze nijanse u sebi. Nije tipična crvena boja.  Njega nanosim u jednom sloju jer je najpigmentiranije u odnosu na ostala sjajila koja imam. Nosim ga pretežno ljeti, jer iako se radi o crvenoj nijansi, nekako mi je baš ljetna nijansa.
Essence-water-kiss-glossy-lip-colour-Mermaid-diary
02 mermaid diary
02 mermaid diary je nude sjajilo s mrvicu roze u sebi. Podsjeća me na Essence Natural Beauty ruž za usne, moj omiljeni ruž kojeg sam uspjela potrošiti do kraja. Ovo sjajilo najčešće koristim, jer paše uz svaki look.
Essence-water-kiss-glossy-lip-colour-Ocean-girl
05 ocean girl
05 ocean girl je barbie rozo sjajilo hladnog podtona. Jako je slično nijansi 02 mermaid diary, pa sam prilikom swatchanja mislila da sam kupila isto sjajilo. Tako da vam ne trebaju oba, ako planirate kupiti koje od ova dva.
02 mermaid diary i 05 ocean girl nanosim u dva sloja kako bih u potpunosti dobila nijansu koja je na slikama.

Nadam se da sam vam pomogla u odluci trebaju li vam Essence water kiss sjajila ili ne. Meni se jako sviđaju, jer su odmak od sveprisutnih mat tekućih ruževa. Ugodni su na usnama i lagani za nanošenje.

Jeste li isprobale koje Essence water kiss glossy lip colour sjajilo? Planirate li?

You Might Also Like

2 comments

  1. ova sjajila nemam,ali imam ono prozirno njihovo i mat mat mat sjajila u 2 nijanse. prije sam sjajila stalno kupovala i više voljela, no sada više ne.
    za brzi izlazak u grad, posežem za sjajilom, a kada idem na posao,onda ipak nešto trajnije stavim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i ja jedno mat mat mat sjajilo i baš sam se ugodno iznenadila, ali to je meni više tekući ruž nego sjajilo. Meni su ovo jedina sjajila u kolekciji, i ja preferiram ruževe.
      Ova su me osvojila teksturom koja je vodena, nisu tipična sjajila i volim ih koristiti kad nemam vremena precizno nanositi ruž! :)

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram