Nivea Essentials Urban Skin dnevna i noćna krema

1/03/2018

Nivea-Essentials-Urban-Skin-kreme-za-lice-recenziaj

Ne znam za vas, ali meni se obavezno dogodi da potrošim apsolutno svu preparativnu kozmetiku u približno istom vremenu. To mi se, naravno, dogodilo i ovog puta. U drogerijama sam tražila kreme uz čiju pomoć ću doskočiti problemu dehidrirane kože. Od silnog izbora nisam znala koje kreme kupiti. No, za oko su mi zapele Nivea Essentials Urban Skin kreme za lice. Naravno, prvo me privukla ambalaža koja je netipična za Niveu i pravo je osvježenje! Kakve su kreme i da li su mi pomogle u hidrataciji, pročitajte u nastavku!

Nivea-Urban-Skin-kreme-za-lice

Cijela Nivea Urban Skin linija se sastoji od ukupno tri proizvoda: 
Urban Skin Defence dnevne kreme sa SPF-om 20 - koja štiti kožu od štetnih utjecaja gradskog okoliša, a pri tome i hidratizira kožu.
Urban Skin Detox noćne kreme za lice - koja pomaže obnoviti kožu tijekom noći.
Urban Skin maska za lice s ekstraktom magnolije - koja čisti pore i osvježava kožu!

Nivea-Urban-Skin-Defense-dnevna-krema-za-lice

Nivea Essentials Urban Skin Defense dnevna krema s antioksidansima, ekstraktom bio - zelenog čaja i hijaluronskom kiselinom obećava da će koži pružiti:
  • iznimnu antioksidacijsku njegu i ojačati obrambeni sustav kože
  • pomoći će u zaštiti kože od vanjskih utjecaja, onečišćenja i sunca zaštitnim faktorom SPF 20
  • osigurat će koži brzoupijajuću 48-satnu hidrataciju
  • osvježiti kožu laganom formulom i okrepljujućim mirisom


Nivea-Urban-Skin-Defense-krema

Dnevna krema dolazi zapakirana u bijeloj kartonskoj ambalaži, a na sebi ima prepoznatljivi logo branda. Osim što krema obećava hidrataciju svidjela mi se i činjenica da krema u sebi ima zaštitni faktor SPF 20. Moram priznati sam po zimi dosta neredovita u nanošenju specijalne kreme sa zaštitnim faktorom, pa mi je ova krema došla kao naručena. 

Sama krema se nalazi u plastičnoj zelenoj posudici s bijelim čepom na odvrtanje. Kad se kreme (noćna i dnevna) izvade iz kutije, jedini očiti način razlikovanja je boja poklopca. To je dodatni plus, jer mi se stvarno ne da svaki dan čitati koja krema se koristi za dan, a koja za noć.

Nivea-Urban-Skin-dnevna-krema-1

Što se tiče boje kreme i tu postoje razlike u odnosu na klasične Niveine kreme koje sam do sada isprobala. Obje kreme za lice iz ove linije su zelene boje. 

Dnevna krema je rjeđe teksture, nešto kao malo gušći losion za tijelo. Lagano se razmazuje i dosta brzo se upija u kožu. Ono što mislim da treba napomenuti je to da se ne upija tako da ostavlja mat efekt kože. Na koži se vidi da krema u sebi sadrži zaštitni faktor. Ne znam kako da vam to objasnim osim da vam napišem da ima bijeli odsjaj na licu. Ima onaj tipični odsjaj kakav ima Sun Dance krema sa zaštitnim faktorom, koju koristim ljeti. Meni to ne smeta, jer ja na kremu nanosim make - up, ali eto da znate.

Dnevna krema mi se sviđa iz nekoliko razloga: 
  • štiti kožu od sunca,
  • brzo se upije u kožu, što mojoj masnoj T-zoni odgovara
  • nije mi izazvala nikakve iritacije na koži
  • hidratizira kožu

Obje kreme krasi identičan osvježavajući miris. Odlično me razbudi ujutro, ali ne mogu točno napisati po čemu mi miriši. Miris nije nimalo napadan, baš naprotiv, ugodan je i brzo ishlapi s kože. 

Nivea-Urban-Skin-Detox-noćna-krema-za-lice

Nivea Essentials Urban Detox noćna krema za lice s antioksidansima, ekstraktom organskog zelenog čaja i hijaluronskom kiselinom obećava da će koži:

  • pomoći u detoksikaciji tijekom svake noći - za vidljivo očišćenu kožu i ten koji izgleda zdravo
  • pružiti iznimnu antioksidacijsku njegu i ojačati obrambeni sustav kože tijekom svake noći
  • pomoći u obnovi kože tijekom svake noći
  • osigurati koži brzoupijajuću 48-satnu hidrataciju
  • osvježiti laganom formulom i okrepljujućim mirisom

Nivea-urban-skin-detox-krema

Noćna krema za lice dolazi u kartonskoj kutiji tamno plave boje na kojoj se nalazi logo branda. Posudica u kojoj se nalazi noćna krema je identična onoj u kojoj se nalazi dnevna krema, samo je poklopac druge boje. Već sam spomenula da mi to znatno ubrzava noćnu rutinu, jer se iz aviona vidi koja krema je za dan, a koja za noć.

Nivea-urban-skin-detox-noćna-krema

I ova krema je iste zelene boje i istog mirisa kao i dnevna krema. Jedina razlika je u tome što je ovo gel krema, što znači da bi bila jako dobra i za osobe s masnom kožom lica. Krema se jako brzo upija u kožu, brže nego dnevna krema. Krema ostavlja mat efekt na koži nakon upijanja što mi se jako sviđa. 

Nakon mjesec dana korištenja mogu reći da mi koža lica izgleda blistavo, zdravo. Koža lica je na dodir glatka i izgleda pročišćeno. Ne mogu reći da je to samo zbog ove dvije kreme, jer u rutini imam još nekoliko proizvoda, ali o njima ću drugom prilikom. 
Kreme pružaju hidrataciju, ali mojoj dehidriranoj koži hidratacija koju one pružaju nije bila dovoljna, pa sam morala kupiti i serum za hidrataciju o kojem ću također pisati recenziju.
No, sve u svemu mogu reći da sam zadovoljna ovim kremama, jer su u suradnji s ostalim proizvodima koje koristim u rutini učinile moju kožu zdravijom, blistavijom. 

Ako ste razmišljale o kupovini ovih krema, nadam se da će vam ova recenzija pomoći u odluci. Jeste li isprobale koji proizvod iz Nivea Urban Skin linije? Dijelimo li mišljenje?

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram