Trend It Up 2 u 1 tekući puder

1/08/2018

Trend-it-up-2-u-1-camou-make-up-&-concealer-review


Trend It Up kozmetika je prije nekoliko mjeseci napokon došla na police DM-a. Ne pamtim koliko sam puta gledala njihov asortiman na stranicama njemačkog DM-a i priželjkivala da dođu kod nas. Napokon se i to dogodilo i sada i mi možemo uživati u njihovim proizvodima!! Prvom prilikom sam otišla u DM da vidim njihov stalak i nisam ostala razočarana, jer u ponudi stvarno imaju hrpu proizvoda! Između ostalog, kupila sam i Trend It Up 2 u 1 Camou korektor i tekući puder! 


Trend-it-up-tekući-puder-za-masnu-kožu

Puder dolazi u jako kvalitetnoj mat staklenoj ambalaži. Dozira se pumpicom, koja je kao i poklopac, napravljena od kvalitetne i čvrste plastike. Stvarno se osjeti da je ambalaža kvalitetna, jer ima određenu težinu u ruci, a plastični čep je izdržljiv i nije popucao neovisno o mojoj tendenciji ispuštanja stvari na pod. 

Na prednjoj strani se nalazi naziv pudera i malena naljepnica na kojoj je naznačeno o kojoj nijansi se radi. Moja nijansa je 020. Na poleđini se nalazi sastav i rok uporabe koji je 12 mjeseci od otvaranja pudera. 
Količina koja se dobije je standardnih 30 ml, a cijena mu je do 50 kuna. 

Trend-it-up-2-in-1-camou-tekući-puder-sastav
Sastav

Nježan, dugotrajan make-up s visokim prekrivanjem za savršenu, blistavu kožu. Svilenkasti mat 2u1 puder savršeno skriva nepravilnosti kože i crvenilo, te ostavlja kožu blistavom. Kompatibilnost kože je dermatološki potvrđena.
     
                

Ovo nije tipični matirajući puder koji nudi dobro prekrivanje. Barem ja još nisam naišla na ovakav puder. Ovaj puder nudi visoku prekrivenost, matiranje kože i dewy (blistavi) efekt na koži. Znači, nema onog mat, neprirodnog izgleda kože, već je koža matirana, a opet blistava!

Tekstura pudera je srednje tekuća. Pod time mislim da nije tekuća kao, primjerice, Catrice HD Liquid Coverage puder. Za potpuno nanošenje na lice su sasvim dovoljne dvije pumpice pudera. Prekrivanje koje nudi ovaj tekući puder je srednje prema jakom. Prvi nanos nudi srednje prekrivanje, ali mi ne prekrije crvenilo na obrazima, pa ako baš smatram potrebnim, onda na obraze nanosim još malo pudera. 

Puderu treba neko vrijeme da se osuši na licu, pa se ne mora brzo razmazati po licu u strahu od suhih flekica. Ako nisam bila dovoljno brza kod nanošenja, takav efekt sam dobila s Maybelline Matte & Poreless tekućim puderom!

Ne mogu reći da puder na licu izgleda prirodno, jer se puder na licu vidi. Ali, sviđa mi se činjenica da izgleda prirodnije od klasičnih mat pudera. Puder u sebi nema šljokica i ne ističe mi pore i suhe dijelove lica.

Trend-it-up-2-u-1-tekući-puder-nijansa-020

U posljednje vrijeme često radim testove oksidacije pudera, pa dolje na slici možete vidjeti kako je ovaj puder prošao na testu. Na gornjem swatchu vidite puder koji je nanesen pet minuta prije donjeg swatcha. Pustila sam ga da se malo osuši, a onda sam napravila svježi swatch. Vidi se da je oksidacija minimalna. 

Trend-it-up-tekući-puder-nijansa-020-swatch

Ovaj puder je dostupan u ukupno četiri nijanse (005, 010, 020, 030). Premalo, ako se mene pita. Moja nijansa je 020 i iako je treća po redu još je dovoljno svijetla, pa mislim da bi nijansa 005 bila odlična i za najsvjetliju (duh) kožu.
Nijansa 020 u bočici izgleda kao da bi mogla biti rozog podtona, ali kad ga nanesem na lice izgleda mi dosta neutralno. 
Trajnost mu je sasvim solidna za drogerijski puder tog cjenovnog ranga. Na licu mi traje dobrih 8 sati, ali T - zona mi se jako zamasti i tu više puder za matiranje ne pomaže. Jedino ako bi prvo maknula višak sebuma i tek onda stavila puder za matiranje.
Na dan kada sam ga posljednji put testirala vraćala sam se doma s puta, pa nisam stalno ni gledala kako puder na licu izgleda. Kad sam navečer stigla kući vidjela sam da je puder, zbog masne T - zone, skliznuo s lica na dijelu oko nosa. To se sigurno ne bi dogodilo da sam tokom dana matirala lice, ali htjela sam vidjeti kako se ponaša bez dodatnih popravaka!

Ako vam treba matirajući puder, koji nudi dobro prekrivanje, ali i zdravi sjaj kože lica. Ako vam ne smeta povremeno popravljanje T - zone puderom za matiranje, onda je ovo puder za vas! Meni se sviđa, i ne vidim problem u popravljanju T - zone. To ionako radim s većinom pudera koje imam u kolekciji!

Jeste li isprobale ovaj puder? Što ste sve isprobale od Trend It Up kozmetike? Vaši favoriti? 



You Might Also Like

6 comments

  1. Mi masni se uvijek moramo dodatno matirati, a nekad imam osjećaj da mi je t zona stalno sjajna :D :D Jako mi se sviđa ovaj puder po opisu i vjerujem da bi mi mogao odgovarati pa ću ga svakako škicnuti kad budem u dm-u.
    Moram pohvaliti novi izgled bloga :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je i meni, nekad bez razloga idem prstom provjeriti da li sam masna u T - zoni! :) Vjerujem da to dosta čudno izgleda! :) Meni se jako sviđa puder baš zbog toga što daje taj blistavi efekt, a opet matira.

      Hvala ti, bila mi je velika želja da poboljšam izgled bloga i napokon sam uhvatila frenda da mi to sredi! :)

      Delete
  2. i najsvijetlija nijansa mi je tamna, tako da ništa od ovog pudera :/
    no, zato su im ruževi savršeniii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruževi su toliko razvikani da sam već u dva DM-a ostala kratkih rukava. Sve živo je rasprodano, tako da ih još nisam uspjela isprobati! Ako misliš na mat ruževe!?
      Šteta za puder, jako je dobar!

      Delete
  3. Zasto kod recenzija ne objavis i sliku pudera na licu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na pitanju i korisnom savjetu Neka Tamo! Ubuduće ću kod recenzija pudera objaviti i sliku pudera na licu. :)

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram