Odgovaram na vaša pitanja + objava dobitnice!!!!

1/12/2018



Odgovori na vaša pitanja su tu!! Dale ste mi posla, ali nema veze, baš je bio gušt odgovarati na vaša pitanja! Super je i to što ste mi dale ideje za nove postove!! :) Uživajte u čitanju!!

1. Planiraš li se doživotno baviti pisanjem bloga, ili do određene dobne granice? P. S. Nema veze i da imaš 55 g., tada je žena-žena sa stilom.
- Iskreno, nisam uopće razmišljala o tome. Pisat ću dok će mi to vrijeme dozvoljavati, jer sumnjam da ću izgubiti strast za isprobavanjem proizvoda i prenošenjem svojih dojmova o njima!! :) 

2. Što te potaknulo na pisanje bloga i koji ti je najdraži parfem, da li se uvijek vračaš istim?
Na pisanje bloga me potaknula ljubav prema kozmetici i isprobavanju kozmetičkih proizvoda. Nisam imala s kim pričati o tome, a da me ljudi blijedo ne gledaju. Pa sam odlučila otvoriti blog!
Najdraži parfem mi je Lancome Tresore Midnight Rose! Ne vračam se uvijek istim parfemima jer volim isprobavati nove mirise.

3. Koliko dugo se bavite recenzijama i koliko vam je trebalo da se odlučite na pisanje istih?/Zanima me kako je došlo do otvaranja bloga, tko ti je bio inspiracija?
- Blog sam počela pisati 2014. godine, a trebalo mi je par mjeseci da skupim hrabrosti i objavim prvu recenziju. Kod otvaranja bloga nisam imala nekoga za koga bih mogla reći da mi je bila inspiracija. U to vrijeme sam dosta gledala strane YouTuberice, pa su mi možda one bile poticaj za otvaranje bloga. 

4. Da li su uvijek skupi proizvodi garancija kvaliteta i lijepe ambalaže?/Smatraš li da su skuplji kozmetički proizvodi nužno i bolji?
- Skuplji proizvodi su sigurno garancija lijepe ambalaže, ali za kvalitetu ne znam. Uvijek se potkrade neki skuplji proizvod koji i nije toliko dobar. Ne smatram da su svi skuplji proizvodi nužno i bolji. Sigurno ih ima, što se tiče sastava i formulacije, ali ne mogu pričati napamet jer ih nisam isprobala puno.

5. Kako uspijevaš uskladiti posao, hobi i privatan život? Da li nekad želiš da dan traje 48 sati?
- Dogovorom i planiranjem. Naravno da nekad želim da dan traje 48 sati, jer se nekad poklope situacije koje mi zeznu sve ono što sam si isplanirala. 

6. Koji su poznati brendovi i njihovi proizvodi vezano za preparativnu kozmetiku koji su Vas uistinu razočarali nakon upotrebe i testiranja na svom licu?
- Nikad mi se nije dogodilo da me brand razočarao, pa da sam odlučila prestati kupovati njegove proizvode. Tu i tamo mi se dogodi da neki proizvod jednostavno ne funkcionira na mojoj koži. Posljednje razočarenje koje pamtim je bila Mizon krema za područje očiju, koja nije radila apsolutno ništa. 

7. Da li ste ikad koristili neki jeftini, nebrendirani kozmetički proizvod, a da ste njime bili izuzetno zadovoljni, ako da, koji?
- Jesam i još uvijek ga koristim. Radi se o CadeaVera pjeni za umivanje koja je savršena! Odlično očisti kožu lica, a ne isuši ju! Dostupna je u Mulleru za samo 19 kuna!! 

8. Koji je najskuplji kozmetički proizvod koji si si priuštila i je li opravdao svoju cijenu?
- Najskuplji komad šminke koji sam si priuštila je Urban Decay Naked 3 paleta sjenila. Mislim da opravdava cijenu, iako ju još uvijek testiram. Ali ono što mogu reći je to da je pigmentacija puno bolja i da se sjenila puno lakše blendaju, nego ova "naša" drogerijska!

9. Koliko Vam treba vremena da se našminkate za neku posebnu prigodu?
- Sve ovisi kako sam si isplanirala dan! Ako imam dovoljno vremena onda si dam oduška pa se šminkam sat vremena. Ako nemam vremena, onda pola sata. 

10. Koliko vremena trebate da svaki proizvod provjerite ili se oslanjate na mišljenja drugih? / Koliko dugo testiraš neki proizvod prije recenzije?
- Ovisi koji proizvod testiram. Ako se radi o preparativnoj kozmetici tu si volim dati vremena i pošteno isprobati proizvod, pa mi tu treba minimalno mjesec dana. 
Kod dekorativne kozmetike je lakše, jer već u prvih tjedan dana mogu vidjeti odgovara li mi npr. neka maskara, da li se preslikava, trusi i slično!
Većinom prije kupovanja kozmetike pročitam nekoliko recenzija, pa ako ima puno negativnih recenzija onda ga preskočim. 

11.  Imam jako, jako svijetlu put i kad stavim CC kremu i korektor onda izgledam još svjetlije. S čime, osim s rumenilom, mogu dati malo topline svome licu, a opet da nije veliki kontrast s kožom na vratu?
- S bronzerom!

12.  Koja ti je najbolja maskara? Ja ju tražim godinama!/Koja je najjeftinija, a kvalitetna maskara koju si probala i preporučila?
- Unazad dvije godine najbolja maskara mi je Essence Get Big Lashes!! 

13.  Preporuka za skuplji preparativni proizvod u koji se stvarno isplati uložiti novce?
- Clarins Energy Booster. Ne koristim ga stalno, nego kad vidim da mi je koža lica umorna, beživotna i sivkasta. Par kapi u dnevnu kremu i koža stvarno oživi.

14. Dali ti se dogodilo da ti je netko poklonio fake sminku? Npr;fake Kylie Lip Kit
- Nije! :)

15. Postoji li tekući puder kojem se uvijek vraćaš, s kojim si baš zadovoljna?
- Još ga uvijek nisam ponovno kupila, iako mi je na listi za kupovinu. Radi se o Wet n Wild Coverall tekućem puderu! Da je još uvijek u ponudi na listi bi se našao i Catrice All Matt Plus puder!

16. Da li se ikad dogodilo da je proizvod bio toliko loš, i da nisi pisala o njemu?
- O proizvodima koji mi se nisu svidjeli uvijek pišem u postovima koje objavljujem pod nazivom "Proizvodi koji su me razočarali"!!

17. Koristite li Farmasi proizvode, koji vam je najbolji i što koristite od tih proizvoda?
- Za sada sam isprobala samo kremu za ruke od lavande. Moram priznati da mi je trebalo neko vrijeme da se naviknem na miris, jer nisam baš ljubitelj mirisa lavande. Ali što se njege tiče, zadovoljna sam razinom hidratacije koju krema pruža!

18. Koji te proizvod najviše oduševio i zašto?
- U posljednje vrijeme su me najviše oduševila Wet n Wild mono sjenila, posebno nijanse Creme Brulee i Nutty!! Toliko su mekana i pigmentirana, a povoljna! Da imam povez na očima i da ih dodirujem, bila bih 100% uvjerena da se radi o high end sjenilima! 

19. Tko je dobitnica darivanja??
- Dobitnica darivanja je Željka Relić Marčinko!! Čestitam!!! Javi se u inbox na Facebook stranici kako bi se mogle dogovoriti oko slanja nagrade! :)

20.  Kad bi morali izdvojiti jedan proizvod bez kojeg ne možete koji bi to bio?/ Koji ti je make up proizvod najdraži,bez kojeg ne bi izašla iz kuće
- Samo jedan!? Korektor. 

21.  Matt ruževi s ebaya, dal' se isplati uopće probati ili bolje ništa?
- Ja ne bih isprobavala, pogotovo kad se sjetim da dostava traje nekih mjesec dana. Da ne pričam o tome da se ne zna točno koji je sastav, a i ne možete vidjeti nijansu uživo. 

22.  Za koji proizvod preparativne kozmetike misliš da je must have?
- Za mene bi to bila krema za područje očiju.

23.  Vaša preporuka od svih Avon pudera?
- Sve ovisi o tome kakvu kožu imate i koji efekt želite od pudera. Ako želite lagano prekrivanje i imate suhu/normalnu kožu onda je to Avon True anti - stress  podloga za lice koja će vam dati blistavi izgled. Ako imate mješovitu ili masnu kožu, a želite jače prekrivanje, onda su vam na raspolaganju Avon True anti-stres matirajuća podloga za lice, Avon extralasting podloga za lice i Avon True Flawless tekući puder. Sve sam ih isprobala i svi su mi super!

24.  Da li imaš puno high end šminke i za što se isplati dati novac?  
- Nemam puno high end šminke. Ja bih novce uvijek dala za nešto što će mi duže potrajati, primjerice palete sjenila, puderi... Nikad ne bih kupovala maskare, jer se one jako brzo troše, a znaju im nabiti jako visoke cijene.

25.  Koje proizvode iznova kupuješ jer su ti jako jako dobri?
- CadeaVera pjenu za umivanje, Eveline eyeliner, Catrice pudere u kamenu.

26.  Da li si vjerna jednom proizvođaču šminke ili voliš eksperimentirati?
- volim eksperimentirati!

27.  Koliko ti vremena treba da urediš/napišeš/uslikaš slike za blog post?
- Dosta. Proizvode fotografiram većinom vikendima, odmah ih i uređujem. Jer prilikom uređivanja vidim da li sam zadovoljna fotografijama. Ako nisam, ponovno fotografiram proizvode. Onda obavezno natipkam najmanje dvije recenzije po danu (vikend), jer znam da neću imati vremena preko tjedna. Pa mogla bih reći da mi blog okupira skoro cijeli vikend. 

28.  Koji je najskuplji kozmetički proizvod koji si koristila?
- Urban Decay Naked 3 paleta sjenila.

29.  Dal' je početak pisanja bio težak?
- Početak je bio dosta težak. Ne što se tiče pisanja, nego čitanosti. Kad se sjetim kako sam bila sretna kad mi je prva recenzija imala 20 pregleda! :) 

30.  Što predlažete curici (11g.) ima problematičnu kozu!
- Ono što sigurno ne predlažem je isprobavanje kremica bez adekvatnog stručnog savjeta. Zato predlažem posjet dermatologu.

31.  Koliko mjesečno cca. potrošiš na kozmetiku?
- Iskreno, ne znam. I bolje da ne znam! :) 

32. Kad bi mogla što bi promijenila u kozmetičkoj industriji? 
- Zabranila bih testiranje proizvoda na životinjama!!

33. Koja Balea krema te do sad najviše oduševila i zašto? 
- Imam dva favorita njihovih krema za lice. Balea Aqua gel krema - odlična mi je ljeti. Balea Cell Energy dnevna i noćna krema. Njih sam davno koristila i ne znam da li su još uvijek u ponudi. Ali ako jesu, odlične su!

       34. Koja je marka najbolja za pudere ,a da nije preskupa?
- Meni se najboljim brandom za povoljne pudere pokazao Catrice. 


Gotovi smo!!! :D Jako mi je drago što ima ovako puno pitanja, a ono što mi je još draže je to što nije bilo puno ponavljanja! 
Nadam se da ste uživale u čitanju, kao što sam ja uživala u tipkanju!!!! :) 
Hvala vam svima na sudjelovanju u ovom postu, ipak ste vi koautorice! 

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram