Empties #14

12/19/2018

Potrošeni proizvodi Empties MakeupFANdra


Danas sam doslovno prisiljena pisati o proizvodima koje sam potrošila u posljednjih nekoliko mjeseci, jer smo u fazi preuređenja kuće i sve je manje mjesta na koje mogu spremiti (čitaj: sakriti) vrećicu punu praznih ambalaža.


L'oreal Elseve šampon Nivea hairmilk šampon Matrix ulje za kosu Kallos Hair Pro tox maska za kosu John Frieda srebrni šampon


Proizvodi za kosu:
L'oreal Elseve šampone jako volim koristiti, pa tako ni ovima nisam našla nikakvu zamjerku. Lijepo operu kosu, lijepo mirišu, ne isušuju mi vlasište. Da popravljaju oštećenja na kosi nisam primijetila, mada ja ni ne vjerujem u to. Moj stav je da ispucane vrhove mogu popraviti samo škare.
Nivea Hairmilk šampon sam otkrila ljetos i doslovno sam se zaljubila u njega. Tražila sam šampon za more koji će mi dodatno nahraniti kosu. Jako mi se sviđa, lijepo zagladi dlaku, kosa je sjajna i izgleda jako zdravo nakon korištenja! Definitivno ponovno kupujem.
Kallos Hair Pro-Tox masku za kosu sam relativno brzo potrošila samo iz razloga što već dugo koristim maske za kosu umjesto regeneratora. Masku sam naručila s web shopa lijepa.hr, a ako Vas zanima više o tome kako mi se maska svidjela, kliknite ovdje.
Napokon sam potrošila Matrix Exquisite ulje za kosu!!! Ulje je vrhunsko, ali toliko dugo treba da ga se potroši. O njemu sam pisala u postu Proizvodi koje neću kupovati u 2018. godini!! I ponosno mogu reći da nisam kupila niti jedan primjerak ulja za kosu! Mislim da će mi Tony&Guy ulje taman trajati do kraja godine! 
Dugo mi je trebalo da potrošim John Frieda Sheer blonde šampon za kosu. Koristila sam ga svega tri puta na mjesec. Nakon korištenja treba stvarno jako dobro nahraniti kosu, jer ju ovaj šampon dosta isuši, ali meni je jako dobro djelovao u borbi protiv žutila kose.

Aveo gel za tuširanje L'angelica gel za tuširanje Neutromed gel za intimno pranje Ziaja gel za tuširanje The Body Shop maslac za tijelo Christina Aquilera gel za tuširanje Chilly intimne maramice

Proizvodi za tijelo:
Ne znam da li uopće moram išta pisati o Ziaja gelu za tuširanje od naranče. To mi je omiljeni gel za tuširanje u ljetnom periodu. Obavezno iskoristim barem dva pakiranje ovog gela, još da nam vrate piling za tijelo iz iste linije!!!
Aveo gel za tuširanje isto jako volim koristiti, ali jako brzo ga potrošim. Nije da je to neki problem, s obzirom da mu je cijena nekih 7 kuna, ali opet. Vjerojatno zato što je baš gel formula, pa ga ne mogu kontrolirati prilikom doziranja.
Christina Aquilera gel za tuširanje sam dosta brzo potrošila, jako je intenzivan i izvrsna je stvar ako želite produžiti trajanje mirisa parfema iz iste linije.
The Body Shop maslac za tijelo nisam potrošila do kraja, ali sam ga bacila jer mi je miris stvarno bio preintenzivan. Cijelu recenziju imate ovdje. Znam da su strane blogerice i Youtuberice jako hvalile njihove maslace za tijelo, posebno ovaj miris (Satsuma), ali meni nikako nije odgovarao.
L'Angelica gel za tuširanje (breskva) mi je ovogodišnje otkriće i još jedan favorit kojemu ću se vračati. Miris je toliko prekrasan da mi se ne žuri završiti s tuširanjem. Trenutno u tušu imam L'Angelica gel s mirisom pamuka i on mi je isto odličan! Obavezno isprobajte, ako još niste!
NeutroMed gel za intimno pranje sam potrošila na silu. Iskreno, meni su svi ti gelovi za intimno pranje identični. Niti jedan do sad nije iskakao, a isprobala sam ih stvarno puno. Ono što mi je svaki od njih napravio je to da mi je dosta isušio kožu, i onda se zbog toga pojavio svrbež. Onda sam promijenila gel, i opet ista stvar i tako u krug. Sada ne koristim niti jedan gel za intimno pranje i moram priznati da mi se stanje vratilo u normalnu nakon samo tjedan dana. Mišljenja sam da su gelovi za intimno pranje samo marketinški trik, jer se jako dobro sjećam vremena kada gelova za intimno pranje uopće nije bilo u ponudi! I svi smo bili čisti!!!
Chilly antibakterijske vlažne maramice za intimno pranje, istog sastava kao i Chilly gel za intimno pranje. Dobro su mi došle kao osvježenje ljeti, ali isto nisu ništa posebno.

Avon ulje za skidanje šminke CV pjena za umivanje Afrodita krema za područje očiju Nivea Urban detox dnevna i noćna krema za lice Elizavecca Milky Piggy maska za lice Balea vital serum Byphasse micelarna voda

Proizvodi za lice:
CadeaVera pjena za lice je moj stari favorit! Dugo nisam isprobala gel ili pjenu za čišćenje lica koja bi maknula ovu pjenu iz moje svakodnevne rutine. Dva primjerka sam potrošila, jedan je trenutno u kupaoni, a jedan čeka svoj red. Avon True Nutraeffects ulje za skidanje šminke mi je bilo super za čistiti lice, kad mi se nije žurilo ili kad nisam bila lijena. Pred kraj sam ga koristila za čišćenje Beauty blendera i tu se, također, pokazao odličnim.
Elizaveca Milky Piggy maska za lice je odlično čistila pore. Naručila sam ju s e-baya. Mislim da je koštala nekih 70-tak kuna. Lice mi je je nakon korištenja bilo stvarno čisto i svjetlije. Nije mi isušivala kožu lica. Maska nema neugodan miris i meni se sviđa! O Nivea Essentials Urban Skin dnevnoj i noćnoj kremi za lice sam pisala recenziju. Kreme su sasvim ok, nisam im našla manu. Lijepo njeguju i hidratiziraju kožu lica, no mislim da ne bi bile dovoljno hidratantne na suhu kožu. Mojoj mješovitoj koži su bile sasvim dovoljne. O Balea Vital intenzivnom serumu stvarno nemam dojmova. Toliko brzo sam ga potrošila da nisam stigla skupiti dojmove. Nije mi potrajao niti mjesec dana. Afrodita Hydra Patch krema za područje očiju mi je bila odlična. Trenutno koristim drugo pakiranje, a cijelu recenziju imate ovdje.
Byphasse micelarnu sam jako dugo koristila. Ne zato što ne valja, nego zato što je ima toliko puno u pakiranju, a ja nisam navikla koristiti micelarnu u svojoj svakodnevnoj rutini. Micelarna mi se sviđa, ali ju neću ponovno kupiti, jer je stvarno ima previše. Sada sam pametnija i kupujem travel size pakiranje Garnier micelarne. Vjerujem da će mi i ona trajati barem pola godine. 

Aveo odstranjivač laka za nokte Dove antiperspiratnt Essence Get big lashes maskara Essence give me brow gel za obrve Maybelline instant age rewind korektor Avon wish of love toaletna voda

Ostali proizvodi:

Dove cotton soft dezodorans mi je bio sasvim ok, ugodnog je mirisa i nije mi nadraživao kožu. Jasno vam je koliko rijetko lakiram nokte kad sam tek sad potrošila Aveo odstranjivač laka od badema. Avon Wish of love toaletnu vodu sam jako brzo potrošila, jer mi je miris bio prekrasan, voćni taman za ljetne večeri. 
Essence Get big lashes maskara mi je najbolja Essence maskara. Trenutno nemam niti jednu u zalihi, jer mi se nakupilo ostalih maskara koje treba isprobati i potrošiti. Essence Make me brow gel za obrve mi taman dođe za malo počešljati obrve i dati im boje tamo gdje fali. To je jedini proizvod koji koristim na obrvama, jer su mi prirodno jako guste i tamne.
Maybelline Instant Age Rewind korektor je najbolji korektor za područje očiju koji sam isprobala. Obavezno isprobajte, ako još niste!!!!

To su bili svi potrošeni proizvodi!! Dok sam ja natipkala ovaj post, već sam skupila najmanje  pet proizvoda za drugu rundu Emptiesa! :) Što ste Vi posljednje potrošili????

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram