Elizaveca Milky Piggy maska za lice

11/09/2016


Pozdrav drage moje!!
Danas vam donosim recenziju Elizavecca Milky Piggy maske za lice! Maska je jako popularna i razvikana po YT, blogovima, FB, a da li se ja slažem sa dojmovima svih ostalih saznati čete ako nastavite čitati!!

Elizavecca je brand koji uspješno proizvodi i prodaje kozmetičke proizvode već 20 godina. Također, prvi je brand koji je uspješno razvio koncept BB kreme u Koreji!! S obzirom da sam puno vremena provela čitajući o tome koliko su dobri proizvodi koji se koriste u njihovoj beauty rutini, odvažila sam se i naručila nekoliko proizvoda. Među njima se našla i ova maska!!

Dolazi zapakirana u kartonskoj kutijici preslatkog dizajna. Dodatno je zaštićena i prozirnom plastičnom folijom. Zapakirana je kao i svaka bolja krema koju kupite u drogeriji. Ambalaža ne samo da je preslatka izvana, nego je preslatka i iznutra. Ukrašena je printom zečeva sa sunčanim naočalama, a ispod njih je logo branda. Stvarno se trude i oko najmanjih sitnica!


Kako bi se uvjerili da je zaista riječ o originalu, a ne kopiji na poleđini kutije se nalazi naljepnica na kojoj se nalazi folija koja se može sastrugati kako bi se dobio broj kojim onda možete provjeriti da li se radi o originalu ili ne.


Sama maska dolazi u plastičnoj posudici sa čepom na odvrtanje. Maska je dodatno zaštićena plastičnim poklopcem kako ne bi oksidirala. Na tom poklopcu se nalazi malena špatula kojom se maska nanosi. Mislim da je to odlična ideja, jer ne moram masku nanositi prstima. Količina koja se dobije je 100 grama. Ja sam svoju masku naručila sa Ebay-a za nekih 10 dolara. Seller je jolsie.com, a stigla mi je za brzih dva tjedna.


Kada sam otvorila masku po prvi puta moram priznati da mi nije bilo svejedno staviti ju na lice, zato što mi je izgledala čudno. No, kada sam ju pomirisala ipak sam se odvažila. Miriše svježe i ugodno. Tekstura je također sasvim normalna, nimalo ljigava, kao što je bio moj prvi dojam! Lagano se dozira i razmazuje špatulom.


Treba joj jako malo vremena da se počne pjeniti kada dođe u doticaj sa zrakom, zato ju je potrebno jako brzo nanijeti na lice i što bolje zatvoriti ambalažu. Na slici ispod je bila otvorena samo par sekundi, a već su vidljivi mjehurići. 

Elizavecca tvrdi:
Maska je pogodna za sve tipove kože. Formulirana je sa gaziranom vodom i blatom, pa odlično čisti pore i nečistoće sa lica. Sadrži razne biljne sastojke kao što su zeleni čaj, šipak, ekstrakt ugljena u prahu itd. Gazirana voda pruža blagu masažu porama. Upijajuća moć ugljena i blata učinkovito odstranjuje višak sebuma. Glineno blato i prah ugljena učinkovito odstranjuju šminku i zatežu pore. 

Glavni sastojci su: zeleni čaj, šipak, prah ugljena (medicinskog), list aloa vere, ljeska, alantoin. Također, našla sam informaciju da sadrži i 1% svinjskog kolagena. Vjerojatno zato što je svinjski kolagen najbliži našem, tj. ljudskom kolagenu. 


Kako koristiti masku:
1. Nanijeti na čisto ili našminkano lice.
2. Nakon 3-5 minuta umasiravati u lice oko jedne minute
3. Namočiti ruke i lagano umasirati u lice
4. Isprati

Ja ju uvijek nanosim na čisto lice. Za nanošenje po cijelom licu su mi potrebne 3-4 špatulice. Masku ne nanosim u debelom sloju, jer stvarno nije potrebno. Nakon par sekundi maska se počinje pjeniti na licu, a to se i osjeti i čuje. Držim ju nekoliko minuta, najduže 10 minuta. Nema intenzivan miris, pa će i onima sa osjetljivim nosom biti lako ju koristiti. Kada prođe tih 10 minuta ponovno ju umasiram u lice, ali ju više ne ostavljam da se zapjeni. Već ju isperem. Prvo ju isperem mlakom vodom, a zadnje umivanje radim ledeno hladnom vodom, kako bi se pore suzile. Nakon maske obavezno stavljam bogatu kremu za lice, kako bih spriječila isušivanje kože. Nakon korištenja maske koža je jako mekana i nježna na dodir. Koža se naprosto sjaji. Maska ima i posvjetljujući učinak, ali to traje samo nekoliko sati, pa se ne morate brinuti da će vam maska trajno posvijetliti kožu. 
Preporučuje se koristiti 1-3 puta na tjedan, ali ja je koristim kada osjetim da mi koža traži dodatno čišćenje.

Slike procesa:

Maska nakon nanošenja

Polako se počinje pjeniti

Maska prije skidanja!




Nakon maske koža se sjaji!!!


Volim koristiti ovu masku i nadam se da sam ju približila i vama, pa se možda odlučite naručiti ju! Mislim da se stvarno isplati naručiti ju, jer je cjenovno pristupačna, a i nisam naišla na sličnu masku na našem tržištu! Jeste li možda isprobale ovu masku?? 





























You Might Also Like

4 comments

  1. i ja dosta čitam o korejskoj kozmetici, također na ebayu imam par stvari u watch listi,ali se još nikad nisam odvažila na kupnju :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraš!! :) Znaš koje je uzbuđenje kad ti paketić konačno pokuca na vrata!!! Ja se svaki put veselim kao malo dijete!!

      Delete
  2. Ovo je prvi put da čujem za ovaj brand. Maska izgleda stvarno fora i dojmljivo, nikad se nisam srela s takvom maskom i sad ju jako, jako želim. :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je jako dobra!! Mislim da neces požaliti ako ju narucis!!

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram