Avon baza za sjenila + darivanje!!! - ZATVORENO

11/16/2016


Pozdrav drage moje!!
Danas vam donosim recenziju jako poznate Avon baze za sjenila!! Vjerojatno postoji jako malo žena koje ju nisu isprobale, a ja vam danas donosim svoje dojmove!!

Krenimo sa osnovnim informacijama! Baza dolazi zapakirana u crnoj kartonskoj kutiji, što mi se osobno sviđa, jer ostavlja neki profesionalni dojam. Sama baza se nalazi u staklenoj posudici sa čepom na odvrtanje. Ja ju nanosim čistim prstima, ali s obzirom da je baza jako mekana mogla bi se nanositi i kistom. 

Baza je uvijek na akciji u Avon katalogu, tako da ju većinom možete naći po cijeni od 29 kuna! 



Prije nego što sam počela koristiti ovu bazu za sjenila, koristila sam ArtDeco bazu, pa ću ih malo usporediti. ArtDeco baza je puno tvrđa na dodir od Avon baze, pa mi se znalo dogoditi da iz ambalaže izvadim previše proizvoda. Također, što se tiče mirisa, ako ste osjetljive na miris više će vam odgovarati Avon baza za sjenila, jer nema nikakav miris, dok ArtDeco baza ima svježi i intenzivan miris. Cjenovno je Avon baza puno pristupačnija, jer, kao što sam već navela, možete ju stvarno često naći po akcijskoj cijeni. Cijena ArtDeco baze je cca 50-tak kuna. Učinak obje baze je u mom slučaju bio isti. Obje mi pomognu da postignem veći intenzitet boje sjenila, sjenilo traje cijeli dan, i ne nakuplja se u pregibu oka! Obje rade sve što i očekujem od jedne baze za sjenila. No, ipak glas dajem Avon bazi za sjenila zbog cijene i zbog toga što nema miris. 


Što se teksture tiče, rekla bih da se radi o mekanoj bazi koja se na dodir čini kao mousse! Nanosi se ravnomjerno i zbog toga što je neutralne bež boje, lijepo ujednači kožu na kapcima. Prekriva sitne linije i eventualne diskoloracije, te vam ostavlja ujednačeno "platno" za nanošenje sjenila!! Potrebno je jako malo proizvoda, pa smatram da će mi ova baza trajati još dugo!

A sada malo iznenađenje!! S obzirom da jako volim ovu bazu za sjenila, odlučila sam i jednoj od vas pokloniti primjerak!! Darivanje je otvoreno za područje Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije, pa vas sve pozivam da se pridružite!!
Darivanje traje od 16.11.2016. - 26.11.2016. do ponoći!! Dobitnicu ću birati putem random.org aplikacije!!
Ono što je potrebno učiniti:
1. Ukoliko me ne pratite na FB stranici, kliknite lajk!
2. Ispod objave ove recenzije tagirati 3 prijateljice koje vole make-up jednako jako kao i vi!
3. Podijeliti objavu javno!
4. U komentaru ispod ove recenzije mi ostaviti korisničko ime pod kojim me pratite na FB stranici!!

Sretno!!

Pobjednica darivanja je:
Čestitam ti!!!


You Might Also Like

32 comments

  1. Fb: Tea Dorčak
    Super je darivanje,lajkam :)

    ReplyDelete
  2. Fb: Tea Dorčak
    Super je darivanje,lajkam :)

    ReplyDelete
  3. Imam Avon bazu i super je tako da ovo darivanje preskacem jer ne bi bilo lijepo od mene da se natjecem za nagradu koja mi sad trenutno ne treba.
    Ostalima puno srece!!

    ReplyDelete
  4. Odlicno, nisam jos baze koristila :)
    Fb: Karolina Tušek :*

    ReplyDelete
  5. Nisam ju do sada probala, ali bih htjela! Martina Pretula

    ReplyDelete
  6. pratim pod Diana Verlak

    ReplyDelete
  7. Super darivanje, proizvodi odlični :)
    FB: Mirela Rastija

    ReplyDelete
  8. Hvala na super darivanju! :)
    FB: Tea Bandić

    ReplyDelete
  9. Odlicno. Drzim si fige.
    Fb: Vedrana Majer

    ReplyDelete
  10. Super darivanje!
    FB- Zlata Franjo Tot

    ReplyDelete
  11. Odlicno
    Pratim fb sa Antonija Tonka

    ReplyDelete
  12. Ljiljana Gligorevic Lijepo darivanje fb Ljiljana Gligorevic

    ReplyDelete
  13. Super darivanje odličnih proizvoda
    Fb:Mihaela Sokolovic

    ReplyDelete
  14. Divno darivanje :-)
    FB: Lejla Hrustic

    ReplyDelete
  15. Darivanje je zaista odlično =D
    FB: Martina Šišić

    ReplyDelete
  16. Nisam još isprobala njihovu bazu nikako da ju skinem sa WL :D

    ReplyDelete
  17. divno darivanje, sretno svima ;-)
    moje FB ime je: Anica Mirosavljević

    ReplyDelete
  18. Superr darivanje :))
    FB: Irena Pavlović

    ReplyDelete
  19. Nisam još isprobala ovu Avon bazu, ali me tvoja recenzija baš zainteresirala...

    FB : Ines Obradović

    ReplyDelete
  20. Ova recenzija mi je stvarno korisna. Opsjednuta sam tražeći kozmetiku bez mirisa, jer mi nakon određenog vremena počne glavobolja i imam dojam da mi se mirisi i parfemi skupljaju u očima. Ova recenzija mi je baš ušteda i vremena i novca. Puno hvalaaaa na njoj! Na facebooku pratim pod imenom Suzana Štrk.

    ReplyDelete

Recent posts

StatCounter

Instagram