Avon Nutraeffects Hydration gel krema za lice

11/21/2016

Pozdrav drage moje!! 
Danas čitate o recenziju o kremi za lice koja je odlična za njegu masne i mješovite kože lica!! Ako ste u potrazi za odličnom hidratantnom kremom, koja neće dodatno zamastiti kožu lica na pravom ste mjestu!!

Moram vam priznati da za mene nema goreg osjećaja od onoga kada imate masnu T-zonu, opet se svakodnevno borite sa osjećajem zatezanja kože na obrazima. Osjećaj kada fizički osjećate da vam je koža dehidrirana i tijesna. 

Iz tog razloga volim koristiti ulja na licu. Ali, kad se ulje potroši, trebalo bi se sjetiti kupiti novo u sljedećem pohodu u drogeriju. No, ja sam to redovito zaboravljala, i u nedostatku ulja sam se sjetila da mi u ladici sjedi zatvorena Avonova krema za lice koja obećaje hidrataciju. Odlučila sam joj dati šansu! Da li mi se svidjela?? Odgovor je pozitivan, te je to i razlog iz kojeg je zaslužila zasebnu recenziju!

Krenimo sa općenitim stvarima!
Krema dolazi u kartonskoj kutiji u kombinaciji bijele i baby plave boje! Radi se o Nutraeffects liniji krema, koje su jako popularne u posljednje vrijeme. Svaki tip kože ima svoju kremu, pa ih i kupujete prema tipu kože! 
Krema je zapakirana u prozirnu staklenu posudicu, sa plastičnim čepom na odvrtanje. Kad otvorite kremu, na vratu staklene posudice se još nalazi plastična zaštita koja sprječava da se krema prilikom transporta nabije u čep. 
Količina koju dobijete je standardna, 50 ml i sasvim dovoljna da se potroši u 12 mjeseci od otvaranja. Cijena joj varira od kataloga do kataloga, ali koliko sam vidjela često se nalazi na akciji. Moram napomenuti da ju ja nisam kupila, već sam ju dobila na Beauty Blog Day-u, ali to ne utječe na recenziju! 


Radi se o gel kremi, koja mi baš zbog toga što je gel teksture jako odgovara! Iznimno se brzo upije u kožu, ostavljajući je svilenkasto mekom. Kada se upije ne osjeća se na koži, ne ostavlja onaj svima nepoželjan ljepljiv osjećaj na koži. Miris joj je osvježavajući i lijepo me razbudi svakog jutra prilikom nanošenja. Krema je hipoalergena, alergološki testirana i bez boja i parabena što ju čini odličnim izborom za sve one koji imaju osjetljivu kožu lica. 

Avon:
"Lagana gel krema za lice čini kožu glatkom. Pruža 48 sati hidratacije. Formula s Active Seeds kompleksom i chia sjemenkama osmišljena je kako bi zaštitila kožu od isušivanja uzrokovanog vjetrom, hladnoćom i suhim zrakom te održala potrebnu razinu hidratacije tijekom cijelog dana. Prikladna je za osjetljivu kožu!"


U potpunosti se slažem sa Avonovim tvrdnjama!! Koristim kremu već više od dva mjeseca i stvarno sam se potrudila čim bolje ju testirati!! Koristila sam ju i kod velikih vrućina, a i sada kada su nam došli hladniji dani!
Krema se nakon nanošenja jako brzo upije. Meni sa masnom T zonom je izuzetno bitno da se ne zamastim odmah nakon umivanja i nanošenja dnevne kreme, u čemu je ova krema bila odlična! Koža je nakon nanošenja i nakon dugotrajnog korištenja vidno hidratizirana i elastičnija. Nema osjećaja zatezanja kože, i iako se radi o light verziji kreme, sasvim dobro hrani i hidratizira kožu. Koža je na oko blistavija što mi se jako sviđa. 
Promjena na koži nije bilo niti kada nam je došlo hladnije vrijeme, pa je zrak u kućama/stanovima suh od grijanja! 
Odlična je podloga za make up! Nikakve iritacije u vidu crvenila, prištića i sličnog mi se nisu pojavile na koži!



Sastav
S obzirom na hladnije vrijeme, suh zrak i ostale nepovoljne aspekte koje zima ostavlja na našoj koži, mislim da je ova krema za lice pun pogodak za ublažavanje tegoba!! Prilikom prvih par korištenja dobiti ćete instant olakšanje i hidrataciju kože, a nakon tog početnog efekta stvari će biti samo bolje!
Koža će vam biti zahvalna i to će i pokazati!!

Jeste li već probale neku kremu iz Nutraeffects linije? Za koji tip kože? Kakvi su vam dojmovi?!!

You Might Also Like

6 comments

  1. Bas si dobro opisala taj "teret" mjesovite koze, masnog cela, suhih obraza, ali onako iznutra suhih.
    U zadnje se vrijeme bas mucim s masnim sjajem, nikad mi vise nije izbijao van. Ali ostala sam bez najboljeg pudera u prahu za matiranje i nema ga vise za kupiti, pa me ne cudi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morala sam ga dobro opisati, kada već godinama muku mučim sa time! :) Joj, koma mi je to, kada su mi obrazi suhi, a t-zona masna. Najradije bi se namazala na svaki dio lica drugom kremom!! :)

      Delete
  2. Koristila sam ovu kremu u običnoj verziji, znači ne gel i bila mi je odlična! Moja koža više naginje ka suhoj tako da je jako dobro reagirala na nju. :) Nutra effects kremice su super :)
    Iva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, čitala sam da je ta normalna krema odlična za suhu kožu, ali malo preteška za masnu. Tako da sam baš sretna što sam bila u mogućnosti isprobati gel kremu!!

      Delete
  3. Isprobala sam jos prosle godine ovu kremu i moram priznati da mi je bila odlicna, kao i sve ostale kreme iz te linije. Iako mi je malo vise mojoj masnoj kozi lica odgovarala gel krema iz Balance linije. Ali svakako su mi gel kreme draze od obicnih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja preferiram gel kreme! Brže se upiju, a i nema masnog sjaja na licu!! Nisam isprobala Balance liniju!!

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram