Balea maske za kosu - recenzija

11/18/2016


Pozdrav drage moje!!
Danas vam donosim recenziju povoljnih Balea maski za kosu! Da li su mi se svidjele i da li su učinkovite, saznati čete ukoliko nastavite čitati.

Prvo ću vam napisati općenite informacije o maskama! Znači, dolaze u plastičnoj ambalaži sa čepom na odvrtanje. Balea u svom asortimanu ima samo ove dvije maske. Na oko se razlikuju po različitim bojama poklopaca. Ambalaža sa rozim poklopcem u sebi sadrži masku za svilenkasti sjaj kose od frangipanija i bisera, a maska sa žutim poklopcem u sebi sadrži masku za oštećenu kosu od vanilije i badema. 

Količina svake maske je 200 ml, a cijena je samo 15 kuna za pojedinu masku. Ono što mi se jako sviđa je to što se ispod poklopca nalazi još jedna zaštita u obliku alu folije, na kojoj je otisnut logo branda. Stoga, bez ustezanja možete provjeriti da li je netko već otvarao vaš primjerak maske!
Ono što sam primjetila pažljivije čitajući sastojke obje maske je to da su prvih sedam sastojaka sasvim isti! Možda se razlikuju u omjerima pojedinih sastojaka, ali u to nisam upućena, pa ne mogu komentirati. No, također moram naglasiti da svaka maska daje drugačiji završni dojam, pa iako vam ne trebaju obje maske odjednom, birajte ih prema rezultatu koji vama treba!


Balea masku od frangipanija (tropska biljka, poznata u svijetu po raznobojnim cvjetovima nezaboravnog mirisa, simbol je vječnog života i često se koristi u vjerskim obredima kod žrtvenih prinosa. Najveću popularnost se stekla na Hawaima gdje se njeni cvjetovi pletu u vjenčiće) i bisera koristim kao masku nakon šamponiranja kose. Držim ju na dobro ručnikom prosušenoj kosi 5 minuta i nakon toga temeljito isperem. Nakon tuširanja kosa se lagano raščešljava jer je maska napravljena sa formulom za lakše raščešljavanje. Miris joj je stvarno poseban, blag i cvjetni, a zadržava se na kosi i kroz cijeli drugi dan od pranja kose. Kosa poprimi vidljivo jači sjaj nego inače kada ju ne koristim. Tekstura joj je nešto rjeđa, usporedila bih ju sa regeneratorom. Pa je potrebno pažljivije ju nanositi kako vam ne bi kliznula kroz prste prilikom nanošenja. Zadovoljna sam ovom maskom, i s obzirom na cijenu mislim da svoj posao obavlja više nego odlično!! 




Sastav
Balea maska za oštećenu kosu od vanilije i badema je ostavila malo drugačiji dojam na mene. Naime, smatram da ne pruža dovoljno njege mojoj kosi, koja i nije toliko oštećena, pa mislim da ne bi pomogla osobama sa oštećenom kosom. Također je dosta rijetka, kao regenerator. Nekoliko puta sam ju koristila kao masku, ali mi to nije davalo neke rezultate, osim što se kosa mogla lakše raščešljati. Sada ju koristim kao tretman prije pranja kose. Nanesem ju na suhu kosu i držim najmanje pola sata. Nakon toga operem kosu i tretiram ju regeneratorom. Miris joj je intenzivan i svidjeti će se svima koji vole orašaste mirise. Podsjeća me na Baleinu Shea kremu za tijelo. Za razliku od prethodne maske, miris ove maske se ne zadržava dugo na kosi. Što meni čak i paše, jer nisam pretjerani ljubitelj takvih mirisa.





Sastav
Kad potrošim maske, vjerojatno ću kupiti masku za sjaj kose! Masku za oštećenu kosu ne bih preporučila osobama sa oštećenom kosom, jer mislim da bi vam prosječan regenerator više pomogao. 

Jeste li isprobale ove maske za kosu? Koja vam se više sviđa?? Koju masku trenutno koristite? Favoriti??


You Might Also Like

16 comments

  1. Nisam probala.
    Uzela sam nesto drugo od Balee(mlijeko za suhu i ostecenu kosu) po recenziji od Elene s bloga BlondTips. Jos to testiram. Pa ne kupujem ostale maske. Ali svakako cu probati ovu rozu masku. 😉

    ReplyDelete
  2. Roza maska je super! U međuvremenu sam ju počela koristiti na način da kad ju nanesem na suhu kosu, zamotam kosu u vrečicu i tako ju držim minimalno 30 minuta!! Onda ima još bolji učinak!!

    ReplyDelete
  3. OK su mi Balea maske za koristiti nakon svakog pranja kose kao regenerator, no mislim da nisu za jako zahtjevnu kosu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se s tobom, definitivno nisu za jako oštećenu kosu!!

      Delete
  4. Meni so njihove maske stvarno super :)

    Ništa jim ne fali :)

    Pozzz iz Slovenije

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično da ti se sviđaju!! Pozdrav Sloveniji!! :)

      Delete
  5. Imala sam tu od vanilije i dijelimo dojmove, nije ništa bolja od regeneratora i nema neki efekt na oštećenoj kosi. Ovu drugu nisam probala, no sobzirom koliko maski imam u zalihama, sljedećih god dn neću kupiti niti jednu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja imam veliku zalihu maski za kosu, tako da ni ja neću duže vrijeme nove isprobavati!! Dobro, neću ništa obećavati, uvijek se ugrizem za jezik :D

      Delete
  6. Obožavam Baleu,ali nisam još imala priliku isprobati njihove maske :) nakon ove recenzije mislim da ću ipak kupiti ovu rozu <3

    ReplyDelete
  7. probala sam njihovu maskvu sa smokvom, ali mi nije bila nešto ekstra onako prosječno pa nisam ponovila kupnju :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam znala da imaju masku za kosu od smokve! Šteta što ti nije odgovarala!

      Delete
    2. Smokva i biseri ako se dobro sjećam ista ovakva ambalaža.. mislim da je bila ljubičaste boje :)

      Delete
    3. Poznato mi je, mislim da sam koristila šampon iz te linije!

      Delete
  8. AAAAA baš sam gledala ovu Balea za oštećenu kosu, privuklo me ovaj miris valjda od vanilije i žuta ambalaža haha. Nisam uopce isprobala niti jednu Balea masku za kosu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa dobro, meni tvoja kosa stvarno odlično izgleda i vjerujem da nije oštećena jako, možda bi ti odgovarala.. Ali kažem ti, ima prosječnih regeneratora koji mi bolje njeguju kosu...

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram