Black Friday ponude!!

11/24/2016

slika je preuzeta sa interneta!
Pozdrav drage moje!!
Sutra je, kao što sigurno znate Black Friday! Dan kada nas trgovine mame svojim sniženjima!! Iako se kod nas mogu naći neki popusti, po meni to još uvijek nije to. Pa sam vam odlučila pokazati što se nudi na inozemnim beauty shopovima!!

1. Coastal Scents - nudi vam 50% popusta na sve proizvode sa stranice! Ako uzmete u obzir da su im proizvodi već povoljni, mislim da se stvarno isplati potrošiti novce kod njih!

U ponudi se nalaze palete sjenila, palete rumenila, kistovi i još hrpa odličnih stvari, a sniženja su odlična, pa tako za nešto manje od 5$ možete kupiti paletu od 10 rumenila!! Stavila sam vam sliku tek nekoliko proizvoda koji su na akciji, kako bi dobile dojam o cijenama! Akcija traje do 29.11.2016. Poštarina se naplaćuje prema težini paketa i prema odredištu, tako da čete tek prije plaćanja vidjeti kolika je poštarina!

https://www.coastalscents.com/

Coastal Scents
2. BH Cosmetics - nam nudi sniženje do 75% na određene proizvode! Nije na cijelu stranicu, ali i ponuđeni proizvodi su odlični! Tako se u ponudi nalaze palete neutralnih sjenila (28 sjenila) za samo 7$, tekući puderi za 3,50$ i drugi odlični proizvodi. Internacionalni shipping je samo 4,60$ i neka vas ne zavara to što na stranici piše da je shipping 7 $, jer sam prilikom plaćanja platila samo 4,60 dolara!! :D

http://www.bhcosmetics.com/
Neki od proizvoda na akciji!! Akcija je počela danas i traje još sutra, tako da se požurite sa kupovinom, ako vam se nešto svidi!
http://www.bhcosmetics.com/
3. Elf cosmetics - nudi 50% popusta na cijelu stranicu, s time da u ponudu nisu uključeni novi proizvodi. Ponuda završava danas!! Iskreno ne znam zašto, jer Black Friday počinje tek sutra, ali ok! Možda nas sutra iznenade i stave još veći popust!

http://www.elfcosmetics.com/
4. Vugform Beauty (RH) vam nudi 10% popusta na sva ogledala!! Linkala sam vam njihovu FB stranicu!

https://www.facebook.com/makeupmirrorvugform/?fref=ts
5. Colour Pop - samo danas nudi besplatnu poštarinu na sve narudžbe!! Pa ako već dugo planirate naručiti nešto od njih, sada je pravo vrijeme, jer je inače poštarina za narudžbe do 50$ - 9,99$!!
Eto, nadam se da sam vam pomogla, ako ste bile u nedoumici!! Ja sam naručila par stvari sa stranice BH Cosmetics!! Kada stigne, vjerujte mi, odmah čete znati!! :)
Planirate li kupiti nešto?? Pišite mi!!

You Might Also Like

2 comments

  1. hvala na ovom postu.. nekako uvijek propustim te BF popuste :D sad si me za ELF zainteresirala :D

    ReplyDelete
  2. Ma Elf mi je nekako onako, stranica mislim!! Kažu da šalju worldwide, i onda u sitnim slovima piše da šalju samo u Canadu i u još par zemalja!! A kad cijene stave u kunama, više ti se isplati u MAC otići! :D :D Tako da stvarno ne kužim tu njihovu akciju! Ja sam planirala kod njih naručiti, ali sam odustala, na kraju sam naručila 2 palete sjenila, 1 paletu rumenila i tekući puder za 129 kuna, u cijenu je uključena i poštarina!! Na BH cosmetics stranici!

    ReplyDelete

Recent posts

StatCounter

Instagram