Avon Luck parfem

4/10/2017


Danas vam donosim recenziju Avon Luck for Her parfema. Inače, jako volim Avonove parfeme, nisu skupi, a jako su postojani. Također, jako mi se sviđa što u katalogu uvijek ima tester parfema koji su na posebnoj akcijskoj cijeni. 
Moje mišljenje o Luck parfemu čitajte u nastavku! 





Avonovi parfemi su poznati po ženstvenim i dekorativnim ambalažama. Koji god parfem bih kupila iz Avona, obavezno je dobio svoje mjesto na polici kako bi bio vidljiv i nerijetko je bio predmet opažanja i divljenja kad god bi mi prijateljice došle u goste. 
Tako je i sa ovim parfemom. Već od same kutije u kojoj dolazi znate da će ambalaža parfema biti predivna. Kutija je kartonska, a po sredini se proteže motiv crne mašnice koju je Avonova ekipa domišljato pretočila u čep samog parfema..


Inače, ja sam mislila da je čep cijela mašnica i potezala i potezala, a ustvari je čep samo gornji dio mašne. :D 
Zaštitno lice ovog parfema je tenisačica Maria Sharapova. Miris spada u orijentalno voćno - cvjetnu kategoriju mirisa.
Iako više volim osvježavajuće i prozračne mirise, ovaj mi baš lijepo miriši. Nije prozračan, više je sladak, ali je toliko očaravajući da sam pokleknula i naručila ga. Za kataloški parfem ( koje volim uspoređivati sa drogerijskim parfemima nižih cijena) dosta dugo mi drži. Osjetim ga 6-7 sati, a špricnem samo dva puta. No, ne nanosim ga na kožu, nego na odjeću jer ga preferiram nositi u hladnijim danima. 

Gornje note parfema ( one koje su najlakše i najbrže ispare):
- bergamot, crveno voće i mandarina
Srednje note ( cvjetni mirisi)
- bijelo cvijeće i kraljica noći 
Bazne note ( one koje se najduže osjete)
- sandalovina

U liniji se još nalaze i losion za tijelo i dezodorans, no losioni za tijelo koji idu uz parfem su mi uglavnom mirisom prejaki, a dezodorans mi uz parfem ne treba, jer mislim da bi me intenzitet miris ugušio. A i parfem je dugotrajan, pa stvarno nema potrebe nanositi još i dezodorans istog mirisa.

Fun fact - osobe sa suhom kožom parfem moraju nanositi češće, dok osobe sa masnom kožom ne moraju jer masna koža duže zadržava miris na sebi. Zato često i imamo rasprave kako neki parfem dulje drži na nekim osobama, dok na nama miris ostaje kraće. 

S obzirom na to da su nam topliji dani lagano postali svakodnevica, ovaj parfem ide na pauzu, a na red dolazi neki novi prozračniji miris. Za nos su mi zapeli Avonovi Little Sequin dress, Femme i Cherish parfemi. Cherish bi bio ponovljena kupnja, ali toliko mi je dobar da sam ga potrošila u par mjeseci.. 

sastav
Nadam se da sam vam uspjela dočarati kakav je ovo parfem. Jeste li ga isprobale? Koji bi mi Avonov parfem preporučile? Kojeg vi trenutno koristite?

You Might Also Like

2 comments

  1. Ovaj parfem nisam isprobala, ali obožavam Avonovr parfeme. Trenutno su mi dva najdraža Life by Kenzo i Attraction. Za oko mi je zapeo i Little Sequin dress. A odličan mi je i Summer White Sunset.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Little Sequin dress je i meni na WL, a Summer White Sunset sam imala prošlog ljeta i odličan mi je. Uspjela sam ga potrošiti u mjesec i pol dana! :)

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram