New in #8

4/19/2017


Danas su na redu noviteti koje sam kupila ili dobila u posljednjih nekoliko mjeseci. Ako vas zanima što se novog našlo u mojoj kolekciji nastavite čitati...


S obzirom na to da sam potrošila Baleinu kremu za ruke od Uree koja mi iskreno nije bila ništa posebno, odlučila sam isprobati Balea Med kremu za ruke čiji miris mi puno bolje odgovara, a i lijepo njeguje ruke. Ima praktično pakiranje, pa ju uvijek nosim sa sobom u torbi. Za noćnu njegu sam izabrala bogatiju kremu za ruke, a radi se o Avonovoj Planet Spa kremi, koja je sljedeći korak u njezi nakon pilinga za ruke iz iste linije. Ona mi se nalazi na noćnom ormariću jer joj pakiranje nije praktično za torbicu.


Za Božić sam na poklon dobila Catrice All matt paletu neutralnih sjenila koju još nisam stigla isprobati, jer je čekala slikanje!! :) Avonovu Infinite maskaru sam kupila u setu s Luck parfemom o kojem ste mogle čitati ovdje. Maskara čeka svoje isprobavanje, jer trenutno koristim Essence Get Big Lashes maskaru koja mi je odlična.


U darivanju kod drage Jelene s bloga me-makeup victim sam osvojila ovaj set preparativnih proizvoda. U setu je još bila i Biotherma micelarna voda koju sam već potrošila, pa se nalazi u vrećici sa potrošenim proizvodima. Do sada sam isprobala L'oreal ulje za lice i Clarins Energy Booster i moram priznati da sam ugodno iznenađena!!


Kad je Essence izbacio svoje novitete odmah sam znala što želim isprobati i moram reći da sam stvarno dobro izabrala. Essence Ultra Lasting liplineri su odlični, još i bolji od mojih omiljenih Essence longlasting liplinera. Water kiss sjajila su savršenstvo i ne razumijem zašto se ne piše o njima! Recenziju i swatcheve ovih divota očekujte uskoro!!


Napravila sam i narudžbu sa ebay-a. Ponovljena kupovina Holika Holika BB kreme samo pokazuje koliko su dobre. Ovog puta sam izabrala BB kremu koja je namijenjena hidrataciji kože. Naručila sam i Mizon kremu za područje oko očiju koju sam prije par dana počela koristiti pa još nemam konkretnih dojmova. 


Za Maybelline Fit Me Matte and Poreless puderom slinim još otkada su ga izbacili na američko tržište. Ne mogu reći da sam se skroz zaljubila u njega. Očekivala sam više. Moj primjerak je nekako rijetke teksture, a i prekrivanje mu je slabije od onoga što sam vidjela u recenzijama poznatih Youtuberica. Dati ću mu još nekoliko šansi, a onda čete o njemu čitati.


Mixa gel za umivanje sam kupila nakon što sam potrošila Baleinu umivalicu. Također je namijenjena za hidrataciju kože. Točno se vidi da se radi o proizvodima koje sam kupovala na završetku zime. Sve je za hidrataciju. :) Za sada sam zadovoljna, a recenzija naravno stiže uskoro!

Eto, to su neki od noviteta koje sam kupovala u posljednje vrijeme. Nisam uključila gelove za tuširanje jer bi ovaj post išao u nedogled! Također, nisam uključila niti proizvode o kojima ste već čitale recenzije na blogu kako se ne bih previše ponavljala!

S čime ste se vi u posljednje vrijeme počastile?

You Might Also Like

10 comments

  1. uuuu novi essence dugotrajni liplineri su brutalni! a morat cu probat i ova sjajila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se za liplinere!! A sjajila moraš probati, odlična su!!

      Delete
  2. Nešto iz Avona, Vichy, a na poklon sam svašta dobila, ove nove od Maybelline proizvode, neke ruževe Loreal, i tako :) svašta :D

    ReplyDelete
  3. Nova sjajila od Essenca - moram probati! :D imam ovi fit me, ista nijansa, također me smeta to što je prekrivenost jako slaba, ali pore popuni pošteno haha. Odličan post

    ReplyDelete
  4. Boome, lijepi noviteti :D
    Moram priznati da sam se i ja razocarala s Fit me. Tko zna sto su nama pustili na trziste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaš da sam se i ja to zapitala. Gledala sam recenzije kada je tek u USA bio pušten i činio se odličan. Kupila sam ga i očekivala puno gušći puder. Opet sam išla gledati recenzije na YT i nekako mi se čini da to nije isti puder! Šteta...

      Delete
  5. Lijepi noviteti, mene najviše zanima Mixina umivalica, u potrazi sam za nekom novom. Ja sam se posljednje počastila sa setom za njegu tijela iz Avona. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mixa mi je ok, lijepo ukloni šminku. Iako na ambalaži piše da se ne bi trebala koristiti na području očiju, ja ju koristim i nisam imala nikakvih nuspojava. Ali jako pazim da mi pjena ne uđe u oči. I miriši prekrasno, osvježavajuće! :)

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram