Loreal Extraordinary Clay

4/12/2017



Jako sam se veselila kada sam čula da L'oreal i na naše tržište donosi Extraordinary Clay liniju. Kod nas su u ponudi samo maska koja se koristi kao tretman prije pranja kose, šampon i regenerator iako ima još proizvoda u liniji. 

Moja kosa je tanka, tretirana bojom, masna na tjemenu sa suhim vrhovima i bez volumena. Naravno da sam bila sretna kada sam vidjela da na tržište dolaze proizvodi namijenjeni rješavanju upravo mojih problema! 

Kupila sam sva tri proizvoda, pa krenimo na recenziju! :)





L'oreal Elseve Extraordinary Clay Mask - tretman koji se nanosi na tjeme prije pranja kose šamponom. Ovaj proizvod me je najviše zainteresirao, jer ovakav proizvod još nismo imali na tržištu. 
Maska u sebi sadrži tri vrste gline: Kaolinsku glinu koja je poznata po svojim upijajučim svojstvima, Argila ili Francusku zelenu glinu koja ima još veće svojstvo upijanja od kaolina, bentonit koji je poznat po upijajučim svojstvima, detoksifikaciji i po tome što poveća volumen kada je u dodiru s vodom. Iskreno, malo sam se bojala da će mi ovoliko gline isušiti tjeme, no nije bilo tako. 
Maska je predivnog osviježavajućeg mirisa, a ono što je mene iznenadilo je njezina tekstura. Maska je dosta gumena, i potrebno je dobro zaroniti prstima da bi uzeli proizvod u ruku. Baš zbog te gumenaste teksture mislim da ću masku brzo potrošiti, jer 150 ml za cijelo tjeme i nije puno. No, masku ne koristim prilikom svakog pranja jer se bojim da mi ne isuši tjeme, a drugi razlog je jer ju nije potrebno koristiti prilikom svakog pranja. Zašto? Saznati ćete dalje u tekstu. :)

Preporuka za nanošenje je da se nanese na suho tjeme prstima i da se umasira u tjeme, a onda da se prstima prođe kroz kosu kako bi se maska raspodijelila na još 1-2 centimetara od korijena. Ostavi se da djeluje 5 minuta i onda se ispere. 

Prilikom korištenja na tjemenu osjetim efekt hlađenja, pa ne znam da li u maski ima i mentola, ali djeluje jako osvježavajuće.

Sastav

Nakon maske dolazi pranje kose šamponom. Ja kosu i inače šamponiram dva puta prilikom pranja, što se i preporučuje od strane frizera. Također, znate da kada ste kod frizera da vam i on dva puta pere kosu. Cijela linija miriši prekrasno, svježe i taj miris se na mojoj kosi zadrži još cijeli slijedeći dan. Šampon se dosta pjeni i jako lijepo opere kosu. Kosa mi se ne zapetlja što mi je jako bitno, jer kada sam koristila Garnier Ultra Doux šampon jako sam oštetila kosu samo prilikom razčešljavanja! 
U ponudi postoje dva pakiranja šampona - 250 ml i 400 ml. Ja sam kupila veće pakiranje jer šampone inače brzo potrošim. Otvor na čepu je taman veliki i neće se dogoditi da vam izleti šampona za pet pranja!

Sastav:
Aqua / Water, Sodium Laureth Sulfate, Coco-Betaine, Glycol Distearate, Sodium Chloride, CI 42090 / Blue 1, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, PPG-5-Ceteth-20, Argilla / Magnesium Aluminum Silicate, Salicylic Acid, Fumaric Acid, Linalool, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Montmorillonite, Kaolin, Alpha-Isomethyl Ionone, Carbomer, Geraniol, Octyldodecanol, Citronellol, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Parfum / Fragrance, F.I.L. C179833/1


Nakon šampona slijedi posljednji korak, a to je regenerator. Njega ne nanosim cijelom duljinom kose kao što je preporučeno na ambalaži, već ga nanosim nekih 5 cm od korijena kose. Ostavim ga da djeluje 5 minuta, a u međuvremenu obavim ostale aktivnosti pod tušem ( depilacija i sl.). Čitala sam da se teško ispire, no to kod mene nije slučaj. Obrišem kosu ručnikom i slijedi daljnja obrada kose :)!
Regenerator je puno gušći od šampona i isto se lako dozira, a miris je isti.

sastav
Nakon pranja na mokru kosu nanosim Matrix ulje, jer sam primijetila da mi vrhovi nisu hidratizirani nakon korištenja ove linije. Po mom mišljenju linija je odlična što se tiče reguliranja masnog tjemena, ali na vrhove ne djeluje. Neovisno o tome, ova linija je za mene pun pogodak, a za vrhove uvijek koristim uljne tretmane, pa im to neću zamjeriti.
Da se vratim na masku i zašto ju ne koristim kod svakog pranja! Zato što sam testirala učinkovitost šampona sa i bez maske i došla sam do zaključka da je vrijeme do slijedećeg pranja isto. Znači, koristila masku ili ne, kosu moram prati četvrti dan. 

Prije no što sam počela koristiti Extraordinary Clay liniju kosu sam morala prati svaki drugi dan, jer bi mi u protivnom treći dan sa glave visjeli rezanci. Dok mi sada kosa izdrži četiri dana. Sa suhim šamponom bi se vrijeme između pranja kose dalo razvući i na pet dana, jer mi četvrti dan kosa još uvijek nije užasno masna nego samo pokazuje naznake masnoće. Sve u svemu ja sam oduševljena ovom linijom proizvoda. Da li vam treba maska za kosu, ne treba ali zato što je inovativan proizvod pristupačne cijene, ne škodi ga isprobati!

Jeste li isprobale ovu liniju? Koja su vaša iskustva?


You Might Also Like

6 comments

  1. imam samo masku i odlicna mi je! full sam se iznenadila koliko mi ocisti kosu prije samog samponiranja. cijelu liniju mislim da necu kupiti jer sam ipak farbana u plavo pa mi treba jaca njega sto se tice moje kose, ali za masku imam same pohvale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam crvenu (umjetnu) boju kose i nisam primijetila da mi je linija isprala boju. Ja sam isto jako zadovoljna cijelom linijom, ali kad potrošim masku vjerojatno ju neću ponovno kupovati, jer mi uz šampon iz iste linije nije potrebna. No, slažem se da je odlična! :)

      Delete
  2. Meni je super linija, već sam ponovila kupnju po treći put, tako da, stvarno sam zadovoljna kako mi djeluje na kosu! :) nadam se da će tako i ostati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam jako zadovoljna!! Vjerujem da ću i ja ponoviti kupovinu, ali samo šampon i regenerator, jer mi je isti učinak sa i bez maske! :)

      Delete
  3. Baš sam samo masku i htjela isprobat jer koristim Olivalov šampon i on mi je odličan, al pošto kažeš da nema razlike s maskom ili bez, preskočit ću. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam još isprobala Olival šampone. Šampon iz ove linije mi je stvarno odličan, perem kosu dva puta na tjedan. Stvarno je pravo osvježenje nakon svega što sam do sada isprobala. Inače sam morala prati kosu svaki drugi dan, tako da sam stvarno jako zadovoljna. Koliko ti je Olival šampon prorijedio pranje kose? I koji točno koristiš?

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram