Ovalna četkica za puder - recenzija

4/05/2017


Nakon što sam pročitala pozitivnu recenziju Irene s bloga Made For Women bila mi je velika želja isprobati ove četkice. I ja sam ih samo gledala po ebay-u, ali mi se nije dalo čekati dok mi četkica stigne. No, problem s Offertissima trgovinama je da se dobri proizvodi brzo rasprodaju, jer su zaista povoljni. U posljednjoj posjeti trgovini ipak sam naišla na ovaj kist. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u recenziji...



Četkica je zapakirana u prozirnu plastiku, dok joj je poleđina od kartona. To mi se jako sviđa jer je zaštićena i od prašine i od toga da baš svatko prstima prođe po njoj. Što znači da ju možete isprobati čim dođete doma, ali bih vam ja ipak preporučila da ju prvo operete.. Plastika nema miris po jeftinoj kineskoj plastici. Nema nikakav miris. Drška je dosta čvrsta, ali je grlo ( najtanji dio drške) dosta savitljiv, i zbog straha od pucanja drške prilikom nanošenja pudera četkicu držim baš za taj najtanji dio. 


Dlačice su jako mekane i gusto zbijene. Istina, ima par dužih dlačica, ali to se lako riješi škarama. Sam kist nije jako velik. Znači nije velik kao dlan, ili kao pola lica kao što sam znala vidjeti po ebay-u. Mislim da je ova veličina taman. Ja ga koristim samo za nanošenje tekućeg pudera i moram priznati da mi je drastično uštedio na vremenu. Prije sam koristila Essence kist za tekući puder 
(buffing brush) koji je upola manji od ovog. Ovdje nije potrebno utapkavati puder, već samo lagano kliziti po licu. 


Puder stavljam direktno na lice i onda lagano prelazim četkicom po licu. Kist sve lijepo izblenda, ne ostavlja trag dlačica za sobom. 
Dlačice se jako lijepo drže za četkicu. Nisu izgubile mekoću niti je ijedna ispala prilikom pranja.

Moram priznati da sam jako zadovoljna ovom četkicom i sada sam sigurna da ću kupiti još koju. Ako, kao i ja, niste bile sigurne treba li vam ovakav tip četkica preporučujem vam da prvo isprobate ovu iz Offertissime, a onda ako ste zadovoljne napravite narudžbu ne nekoj od internetskih stranica!

Jeste li isprobale ovu četkicu? 

You Might Also Like

8 comments

  1. Aaaa nemas pojma kolko mi je drago da ti se svidja. Ja sam odusevljena, razmisljala sam si kak bi si uzela prek eBaya ili AliExpressa onu usku malu za konture. Btw ona manja koju imam iz Offertissime odlicna je i za nanosenje praskastih proizvoda, pogotovo za setiranje podrucja ispod oka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad sam pročitala tvoju recenziju odmah sam znala da želim te četkice, ali sve što je dobro brzo se rasproda. Baš sam se bila iznenadila kada sam vidjela da ih imaju. Ali, definitivno ju ne bih kupila da nisam kod tebe pročitala da su dobre. :) Šteta što nisam uzela i manju!!

      Delete
  2. Imam s eBaya set od 10 kom (tj 9 kom jer mi jednu nisau poslali).
    Ja sam odusevljenja njima i vrlo rado ih koristim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ću isto vjerojatno naručiti s ebaya! Kako ti nisu poslali 10 komada? Jesi dignula dispute?

      Delete
    2. vjerujem da jesu poslali,ali da se netko usput poslužio (dok nije stiglo do mene) najvećom ovalnom četkom. paket se otvara na carini,a i kakva nam je pošta..
      aj da je bilo koji drugi kist,ali baš najveći,kojem sam se najviše veselila...
      morat ću naručiit opet,al sam kist..

      Delete
    3. Da, sjećam se da si komentirala na FB-u (mislim) da se najvećoj veseliš.. Da, šteta da nije došla ona koja bi ti na kraju najviše poslužila!

      Delete
  3. Imam Swoon ovalnu četkicu i neku sa Aliexpress-a, koristim ih za blendanje korektora i odlične su obe :)
    Šminke nikad dosta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da su svi zadovoljni sa četkicama koje su naručili sa neta.. Morati ću i ja naručiti koju sa ebaya :)

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram