Proizvodi koji su me razočarali #3

4/07/2017



Danas vam donosim post o proizvodima koji su me u posljednjih nekoliko mjeseci razočarali. Nema ih puno, ali to mi je jako drago jer znam da nisam previše novaca bacila u vjetar.




Prvi na redu su Eveline Cosmetics Magical gel 2 step system koji bi trebao noktima dati izgled gel manikure. U ponudi imaju nekoliko nijansi lakova za nokte, a ja sam izabrala crvenu boju. Cijena mu je 19,90 kuna. Prvo se na čisti nokat nanese sloj crvenog laka, ja nanesem dva sloja jer mi tako ljepše izgleda. Kada se to posuši, onda se na nokat namaže prozirni lak koji bi trebao dati izgled gel manikure. I to je doista tako. Nokti se stvarno sjaje, nekih 15 minuta kad ulogu preuzimaju sitni mjehurići koji vam omogućavaju da lak skinete bez acetona. Samo lagano odlijepite lak s nokta, kao naljepnicu. U početku nisam znala u kojem laku je problem, pa sam prozirni nadlak isprobala i na nekoliko drugih lakova za nokte, uvijek ista priča. Neću ga baciti u smeće, nego ću ga koristiti za skidanje šljokičastih lakova sa noktiju!



Garnier Ultra DOUX šampon za jako suhu i oštećenu kosu, koji bi trebao omekšavati i hraniti kosu mi je bio jako jako loš. Nakon svakog šamponiranja mi je kosa bila toliko zapetljana, da je izgledala kao da sam si pod tušem napravila punđu. Za šampon koji je namijenjen suhoj kosi to je jako loše, jer su muke po raščešljavanju trajale dobrih pola sata nakon tuširanja. Šampon mi je više oštetio i isušio kosu nego bilo koji drugi. 


Posljednji proizvod i nije toliko loš (valjda), ali nisam ga bila u mogućnosti isprobati kako treba. Zašto? Zato što su u uputama napisali jačinu mikrovalne koja je potrebna da se ovo čudo rastopi. Znači, punu posudu voska je preporučeno zagrijavati u mikrovalnoj jačine 600W - 8 minuta, a u mikrovalnoj pećnici jačine 750 W - 5 minuta. Moja mikrovalna je jačine 750 W i ni 15 minuta zagrijavanja nije otopilo ovaj vosak. Nisam ni pokušavala produžiti vrijeme rastapanja jer mi se mikrovalna počela pregrijavati. Tako da ja ustvari nisam imala ni šansu isprobati ovaj proizvod, ali mogu vam reći da prekrasno miriše. :D

Ovo su proizvodi koji su mene razočarali u posljednje vrijeme!! Jeste li probale koji? Ako niste, dobro da niste!! :) Što je vas posljednje razočaralo?!

You Might Also Like

9 comments

  1. Joj, Ultra Doux šamponi mi ne valjaju ni jedan.. držim se ipak svojih dobrih provjerenih :)
    Nije me ništa posebno razočaralo, uglavnom kupujem ono za što pročitam dobre recenzije :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma i ja se volim držati provjerenih proizvoda, ali tu i tamo me ponese moj istraživački nos, pa kupujem a da ne pročitam recenzije.. :)

      Delete
  2. Mislila sam da sam jedina koja ima problem sa ovim Garnier samponom ali definitivno nisam :( i meni je bio uzasan :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi, nisi.. Mene samo ljuti činjenica da su na ambalažu stavili da je za jako suhu i oštećenu kosu. I sad ideš si pomoći i kupiti taj šampon, a kupiš proizvod koji napravi više štete nego koristi.

      Delete
  3. Meni je recimo šampon u kombinaciji s istim regeneratorom bio odličan! Baš mi je žao da tebi ne odgovara, kod mene je bila totalno druga priča. :/
    Iva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su jedva maske za kosu pomogle kod češljanja kose.. Nažalost, pokazao se jako lošim. Neću si ni priuštiti ponovno isprobavanje u kombinaciji sa regeneratorom.

      Delete
  4. Delimo misljenje sto se tice sampona, tacnije cela kolekcija mi se nikako nije dopala :)

    JL Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, nisam mislila da postoji toliko ljudi kojima nije bio dobar! :) Mislila sam da sam jedina!

      Delete
  5. Meni je ovaj Eveline gel fantastičan, nije mi se dogodilo ovo sa mjehurićima ili odljepljivanjem,a i moje kolegice na poslu ga koriste i isto su zadovoljne. Možda je baš taj koji si kupila bio već jako dugo na polici ili je nešto drugo krenulo krivo.

    ReplyDelete

Recent posts

StatCounter

Instagram